Werkelijk fantastisch! Zo mooi en emotioneel. Zat serieus met een brok in m'n keel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 minuten preview
Mooie scene van Kong en Ann *rechtermuis klik, opslaan als*
James Newton Howard hequote:Op woensdag 30 november 2005 18:29 schreef MadGuy het volgende:
De muziek nadat T-Rex is verslagen. Zo mooi. dat gaf me kippenvel!
ben benieuwd...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef Plastic_Power het volgende:
De eerste review (volgens Drudge Report) omschrijft de film als "jaw-droppingly brilliant":
http://tinyurl.com/ag8h2
toiletmomentjequote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 minuten preview
Mooie scene van Kong en Ann *rechtermuis klik, opslaan als*
Dat is van de Production Diaries DVDquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef Herald het volgende:
Er is nu een filmpje waarbij iemand zijn TV met een videocamera opneemt. Op de televisie zijn preview beelden van King Kong maar het meest frappante is dat de tvbeelden Nederlands zijn ondertiteld!
http://img-nex.kongisking.net/kong/movies/kvtrex.mov
ja zo oppervlakkig ben ik wel, ik zou willen dat ik net als jullie oprecht kon zeggen dat ik de film King Kong wil zien om de emotionele diepgang en de daaruitvloeiende discussie over liefde tussen mens en aap, maar helaas ga ik de film kijken puur voor de spectaculaire momenten waarin een gigantische gorilla de vloer aanveegt met net zo gigantische dinosauriers.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:37 schreef MadGuy het volgende:
Jij gaat dus alleen voor de brute actie?
Ik iig wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jij gaat dus alleen voor de brute actie?
in het origineel vond Anne het helemaal niet erg dat die aap werd neergeknald.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:53 schreef MadGuy het volgende:
Dat snap ik, wat dat betreft is er voor ieder wat wils natuurlijk. Maar was dat sowieso niet het thema van de film? De liefde tussen mens en aap? Ook in het origineel?
Hij krijg een pacemaker.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij wordt neergeknald maar sterft ie ook? Dat ben ik ff vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |