Die gast begint echt irritant te worden inderdaad...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef DarkShine het volgende:
_moder8or_
Lijkt wel alsof die het geil vind!
hoezo beginnen te wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gast begint echt irritant te worden inderdaad...![]()
Idd.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
Peter Jackson's King Kong Deel II
preview ziet er goed uit van de nieuwe King Kong film van Peter Jackson
Hé, dat is de concurrent, ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:
De ziektekostenhulp
Ook erg makkelijk voor hulp
Liefquote:Op woensdag 30 november 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Esmee (nichtje van 2) een uurtje geleden aan de deur: Ga je even mee shoppen?
(We wonen tegenover een speelgoedwinkel)
radar een concurrentquote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé, dat is de concurrent, ja!![]()
Ik mag geen reclame maken denk ik
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:43 schreef clauwheee het volgende:
Esmee (nichtje van 2) een uurtje geleden aan de deur: Ga je even mee shoppen?
(We wonen tegenover een speelgoedwinkel)
Ik heb gewed op "jullie" FC, die mogen wel winnenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
en Nevvie er nog een paar inschoppen straks? I hope so!
Come on FC!
Ik vind het maar niks, alleen luisteren voor de radio, Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
Mooi zo, want hij begon mijn irritatiegrens ook al een beetje te bereiken.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb op msn tegen hem er even m'n zegje over gedaan.
Ja ze zei net ook al: as emee lief is krijg ik heeeel veel kadootjes, hè Clauwia?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]Mijn nichtje is 3, die zingt elke avond voor Piet.
In HOOLS ben je niet alleenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
Come on FC!
Ik vind het maar niks, alleen luisteren voor de radio, Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
Ik jok gezellig met Noca meequote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
ZullenBuijs
Noca heeft het in zn hoofd gehaald om te gaan sporten![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ze zei net ook al: as emee lief is krijg ik heeeel veel kadootjes, hè Clauwia?
Het is zo'n lievie
Cambuur?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Ik heb gewed op "jullie" FC, die mogen wel winnen
En helaas, mijn eigen cluppie hangen wel heel donkere wolken boven, terwijl iedereen dacht dat er een overbruggingskrediet was tot het einde van het seizoen
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:09 schreef clauwheee het volgende:
Jawi zo vaak jij iets verliest/ze iets van je jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |