Niet per definitiequote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat zou ik maar snel gaan doen, was echt een superseizoen, ontzettend zwaar, maar jammergenoeg heb je allstars al gezien, dus weet je wie de winnaar is.
Jah weet wie er gewonnen heeft, en wat de opdrachten ware, en wat voor schokkende dingen zijn gebeurd.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat zou ik maar snel gaan doen, was echt een superseizoen, ontzettend zwaar, maar jammergenoeg heb je allstars al gezien, dus weet je wie de winnaar is.
Ik hoop weer op mooie onthullingen bij TC dit seizoen. In Guatemala ook een paar mooie gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 14:41 schreef trepper het volgende:
Heeft er iemand de nieuwe tribal council gezien? Die ziet er echt vet uit. Is gewoon in een soort van grot![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Idd, wat betreft de tribal councils was dat een van de betere seizoenen, met name dankzij Juddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hoop weer op mooie onthullingen bij TC dit seizoen. In Guatemala ook een paar mooie gezien![]()
Judd maakte er een mooie show van elke keer iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:54 schreef trepper het volgende:
[..]
Idd, wat betreft de tribal councils was dat een van de betere seizoenen, met name dankzij Judd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Het komt er blijkbaar niet op aan of je een goede survivor bent, maar of je goed kunt konkelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
De oudere vrouwen zijn strontirritant, en dan sturen ze de minst irritante en meest survivorachterige weg.
Nou, uiteindelijk is het veel gemanipuleer en geroddel en pacts, maar in de eerste paar dagen ga je toch niet met een tribe van 4 de meest sterke eraf stemmen. Je hebt nog tijd genoeg om haar er uiteindelijk uit te knikkeren. Hoeveel kans hebben ze nou bij een challenge? Niets tochquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:09 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Inderdaad. Het komt er blijkbaar niet op aan of je een goede survivor bent, maar of je goed kunt konkelen.
mij ook jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, en op het eerste zicht denk ik dat een van de vier oudere kerels gaat winnen.
Pearl Islands.... welk seizoen was dat ook alweer?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:27 schreef bob1234 het volgende:
Toenet even Survivor: Pearl Islands besteld![]()
Maar eerste aflevering was wel weer leuk, alleen die oudere vrouwen zijn echt zeikerds.
Ze hadden beter die cherie ofsow naar huis kunnen sturen met dr angst voor blaadjes![]()
![]()
Nu alweer zin in 2de aflevering, met gewoon weer 2 tribes![]()
Seizoen 7. Het seizoen van Rupert O~) en Jonny Fairplayquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:15 schreef merino het volgende:
[..]
Pearl Islands.... welk seizoen was dat ook alweer?
waar haal je dat vandaan? Heb nogal wat seizoenen gemist en zou ze graag eens zien (en heb niet genoeg geld om de DVD's te kopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:53 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Maar ga ze vanavond kijken, nu aan het binnenhalen![]()
Ik denk dat Jeff veel meer weet omdat de crew hem informeert over alles wat ze horen en zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:55 schreef merino het volgende:
owh en viel het jullie ook niet op dat Jeff echt al DIRECT in de gaten had dat de vote tussen Tina en Cirie zat. Jeff wordt echt steeds meer de master speler van Survivor. Ik vond hem alleen wel veel invloed hebben tijdens Tribal council. Hij dreef wel erg hard door dat Tina onmisbaar was in de groep...
ja dat dacht ik dus ook. Maar Tina was er toen nog niet uitgestemt dus het was een behoorlijke weggever...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Vitamine_C het volgende:
volgens mij zegt ze 'had' omdat ze er vanuit gaat dat Tina eruit ligt na tribal council en dus 'verleden tijd' is
nope, het is bij Survivor live (echt een aanrader, op de cbs site te zien) al meerdere malen besproken. Jeff krijg bijna geen informatie over wat er in het kamp gebeurd. Daar heeft hij zelf bewust voor gekozen. Daarmee is het voor hem ook een beetje een spelletje om erachter te komen wat precies speelt bij Tribal Council en wat de alliances enzo zijn. Natuurlijk zal hij af en toe best wat informatie krijgen van de crew maar het meeste komt hij echt helemaal zelf achter tijdens de challanges en tribal councilquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff veel meer weet omdat de crew hem informeert over alles wat ze horen en zien.
Die kerel gaat echt vlammen komende challenge waar ze elkaar fysiek aanvallen. Ik verheug me nu al op z'n karatemoves die hij gaat toepassenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef caradoc het volgende:
Ik vind die NASA gast er maar eng uit zien. Hij zal best aardig zijn, maar met dat melkwitte lichaam en rare hoofd .... hmmja. Mr miyagi vind ik wel vet, en ik kan niet begrijpen dat ze hem niet in hun tribe wilden hebben. Ach ja .... leuk tot nu toe
Dat filmje is echt grappig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:19 schreef trepper het volgende:
ff iets anders. Check dit.
http://video.msn.com/asx/so.aspx?m=ff_615_preview.wmv&csid=3&sd=mbr
Is volgens mij uit Fear Factor Reality stars of zo. Victoria (Van Victoria en Jonathan uit de Amazing Race) verkoopt Johnny Fairplay een stomp in z'n maag waarop de host kwaad wordt. Vervolgens vliegt Jonathan de host aan van Fear Factor. Briljante tv dit.![]()
Daarom denk ik dat Terry niet gaat winnen. Zijn edit is exact gelijk aan die van Tom Westman, het zou te voor de hand liggend zijn als ie zou winnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
Jammerlijk dat iedereen in La Mina zo hopeloos verliefd is op Terry. Met de immuniteitsidol op zak heeft hij nu erg goede kansen en weer een macho winnaar heb ik nog geen behoefte aan. Geef mij maar een dikke homo nudist ofzo
Ik denk juist dat Bobby er snel uit gaat. Als Casaya verliest is hij de eerste, ook omdat sommigen zich aan hem lopen te irriteren, dat zag je al bij die wc. De alliance van vier zal geen stand houden tot het einde, alleen nu is het nog veel te vroeg om te gaan backstabben.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
anyway, Shane blijft heerlijk vermakelijk. Ik hoop dat hij tot zijn sense komt en een alliante weet te maken met Bruce en Cirie en eventueel Bobby (ik denk dat die er nog wel tijdje inzit was hij zit nauwelijks in de montages). In ieder geval voordat courtney en danielle dat doen want die beginnen mij beetje de keel uit te komen. Aangezien ze momenteel de nummers hebben zou het ze goed doen een stabiele alliantie aan te leggen.
Terug naar La Mina. Mooi om te zien hoe Austin werkt om Sally erin te houden. Vind Austin echt een top kerel![]()
Niet per se. Er zijn in het verleden wel wat oude mensen geweest die ik wel lache vond. Rudy, Frank en Teresa uit Afrika, Kathy uit Marquesas, Jake uit Thailand. Roger uit Amazon. Dat waren leuke kandidaten. Maar er waren inderdaad ook een hoop oude kandidaten die echt saai waren en het ergste was nog dat deze kandidaten het verst kwamen.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
Ze mogen wel eens stoppen met veel te oude mensen met Survivor mee te laten doen. Ze zijn altijd irritant of te zwak en bijna nooit leuke tv. Of mag ik dit niet zeggen aangezien Tina Survivor 2 heeft gewonnen?
De eerste 4 survivorseries vind ik nog altijd het beste. Op één of andere manier mist survivor tegenwoordig gewoon iets. Ik vond de sfeer en vooral ook de muziek uit de eerste series echt veel beter. Survivor blijft een topserie, maar de eerste paar seizoenen waren gewoon heel goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
en tot slot nu ik weer bezig ben met Survivor: Borneo;
- hoe cool was het in de eerste paar afleveringen dat ze geen reward challenge hadden en daarom vet veel beeld materiaal van het kampbouwen, de vis pogingen en de individuele verkenningstochten (Colleen en die dude samen door de jungle is een van de mooiste survivor momenten ooit).
- Waarom krijgen we tegenwoordig zo weinig te zien over het eten/kamp bouwen, oftewel het surviven en zoveel over de drama?
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:38 schreef trepper het volgende:
Wat is jouw favoriete survivor moment eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |