abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:55:14 #76
44906 merino
World of Sleepers
pi_34867074
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Agrippina het volgende:

[..]

Ik denk dat Jeff veel meer weet omdat de crew hem informeert over alles wat ze horen en zien.
nope, het is bij Survivor live (echt een aanrader, op de cbs site te zien) al meerdere malen besproken. Jeff krijg bijna geen informatie over wat er in het kamp gebeurd. Daar heeft hij zelf bewust voor gekozen. Daarmee is het voor hem ook een beetje een spelletje om erachter te komen wat precies speelt bij Tribal Council en wat de alliances enzo zijn. Natuurlijk zal hij af en toe best wat informatie krijgen van de crew maar het meeste komt hij echt helemaal zelf achter tijdens de challanges en tribal council

Jeff rules
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34872082
Vergeet niet dat die tribal councils anderhalf uur duren. Dus Jeff krijgt echt veel meer te horen dan wat wij als kijker in die paar minuten zien.
pi_34958502
Nieuwe ep was wel ok. Dat die oude kerel in z'n eentje naar Exile island mocht, was wel een verrassende switch.

Had trouwens liever gezien dat Cirise oid er eerst was uitgegaan.
pi_34964237
Bruce was wel grappig bezig op dat eiland met z'n karatemoves. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij de proef van volgende week, waarbij je in de preview zag, dat ze elkaar duidelijk fysiek moeten aanvallen. Hij kan nog wel voor verrassingen zorgen in die proef.

Verder zijn er wat alliances ontstaan. Denk alleen niet dat die alliance van Shane, Danielle, Courtney en Aras lang bestaat. Aras is een sukkel door gewoon in z'n eentje te beslissen wie er gaat voor de hele groep. En Shane maakte daarna nog een gigantisch domme opmerking dat de andere die niet gaat volgende keer zal gaan.

In de andere tribe kunnen de twee jonge gasten twee kanten op. Met de oude mannen of met de jonge vrouwen. Als ik hen was zou ik een alliance met de twee oude mannen kiezen. Die oude gasten houden meestal hun woord wel ook na de merge. Ik denk dat jonge vrouwen na de merge weer na de andere jonge vrouwen uit de oudere tribe stappen om een alliance te vormen tegen de fysiek sterke gasten.

Melinda trouwens terecht weggestemd en ik denk zelfs dat de overige 2 oude vrouwen nu achter elkaar worden weggestemd mochten beide tribes een keer verliezen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:22:30 #80
44906 merino
World of Sleepers
pi_34966915
hehe maar goed dat ik vorige week niet mijn favo's heb vermeld want het is wel weer helemaal door elkaar gegooid.

Ik vond het opzich wel vroeg voor een switch. Snap niet waarom ze voor 1 aflevering de kampen op geslach en leeftijd verdeeld hebben. Magoed als ze dat deze week niet hadden gedaan dan hadden ze niet iemand over gehad die naar Exile island mocht gaan (wat opzich mij niks uitgemaakt zou hebben)...

Shane verraste mij door meteen een alliance te maken die er erg sterk uitzag maar bleek daarna te instabiel te zijn waardoor ik niet denk dat dat lang goed gaat. Ook Aras begrijpt niet hoe hij dit spel moet spelen. Wel denk ik dat Aras een goede invloed kan hebben om zijn tribe mates en het daarom nog wel ff uithoudt. Ik denk dat Danielle (1 van mijn favo's vanaf het begin) en Courtney het hier wel goed zullen doen. Die zwarte dude waarvan ik de naam niet eens weet was overigens echt geen seconde in beeld (zelfs niet bij tribal council) beetje vage dude imo...

In die andere tribe kan het idd twee kanten op. Als ik daar zat zou ik ook met de oude gasten zijn gegaan omdat je de jonge vrouwen gewoon niet moet vertrouwen en ze hopelijk in de gaten hebben dat de jonge vrouwen echt te vaak winnen

De oude vrouwen zijn idd beetje de lul. Dat had nog wel anders kunnen wezen als Melinda en Cirise bij de twee oude mannen hadden gezeten in het andere kamp en daarmee een alliance tegen de jongeren hadden gemaakt. Mazzel hebben was weer erg belangrijk in de switch...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34972250
Ga zo aflevering 2 kijken, dus ik lees het topic nog niet ... maar hier alvast de TVP
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34974060
Ik vind die NASA gast er maar eng uit zien. Hij zal best aardig zijn, maar met dat melkwitte lichaam en rare hoofd .... hmmja. Mr miyagi vind ik wel vet, en ik kan niet begrijpen dat ze hem niet in hun tribe wilden hebben. Ach ja .... leuk tot nu toe
pi_34988704
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef caradoc het volgende:
Ik vind die NASA gast er maar eng uit zien. Hij zal best aardig zijn, maar met dat melkwitte lichaam en rare hoofd .... hmmja. Mr miyagi vind ik wel vet, en ik kan niet begrijpen dat ze hem niet in hun tribe wilden hebben. Ach ja .... leuk tot nu toe
Die kerel gaat echt vlammen komende challenge waar ze elkaar fysiek aanvallen. Ik verheug me nu al op z'n karatemoves die hij gaat toepassen
pi_35204268
Wat een briljante immunity challenge. Echt een fysiek harde proef, misschien wel de hardste ooit.

Ook onverwacht dat Misty weg moest, had ik nooit verwacht zo vroeg al. Vind het wel relaxed dat de mannen slim genoeg zijn om samen een alliance te maken. Werd een keer tijd, dat er een mannen alliance kwam. Ben wel benieuwd wie er volgende week weggaat. Als La Mina naar tribal council moet is de kans zeer groot, dat er voor de vierde keer achter elkaar een vrouw weg moet.
pi_35210062
Die challenge Erg gaaf. Ging af en toe echt hard

Misty eruit had ik ook niet verwacht. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Shaine is trouwens een geniaal figuur zeg
  zaterdag 18 februari 2006 @ 02:27:58 #86
44906 merino
World of Sleepers
pi_35211907
Deze aflevering staat in mijn top10 ooit. En de immunity challenge in mijn top5!!

Was enorm spannend en vond het perfect gemonteerd. Kreeg sowieso in het begin helemaal het eiland survivor gevoel, het klassieke survivor gevoel wat ik met Guatamala toch beetje gemist heb. Ben blij dat tribe van Shane (ff naam kwijt) niet naar tribal hoefte. Mag daar nog wel ff chaos zijn daar
en was tijd dat er in La Mina wat gebeurde. Leuk idd te zien dat de mannen es een keer samenblijven. Maar Terry erbij houden is wel gevaarlijk...
pi_35214817
ff iets anders. Check dit.

http://video.msn.com/asx/so.aspx?m=ff_615_preview.wmv&csid=3&sd=mbr

Is volgens mij uit Fear Factor Reality stars of zo. Victoria (Van Victoria en Jonathan uit de Amazing Race) verkoopt Johnny Fairplay een stomp in z'n maag waarop de host kwaad wordt. Vervolgens vliegt Jonathan de host aan van Fear Factor. Briljante tv dit.
pi_35218117
Was weer leuke aflevering, lekker fysieke proef
Alleen jammer dat bruce gelijk weer terug moet, nog zo weinig van die gast gezien
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:19 schreef trepper het volgende:
ff iets anders. Check dit.

http://video.msn.com/asx/so.aspx?m=ff_615_preview.wmv&csid=3&sd=mbr

Is volgens mij uit Fear Factor Reality stars of zo. Victoria (Van Victoria en Jonathan uit de Amazing Race) verkoopt Johnny Fairplay een stomp in z'n maag waarop de host kwaad wordt. Vervolgens vliegt Jonathan de host aan van Fear Factor. Briljante tv dit.
Dat filmje is echt grappig.
Maar Jonathan en Victoria zijn ook zwaar irritant, vooral in de amazing race, dat kind deed niks anders dan janken
pi_35459780
En weer een vrouw eruit. Ik vind dit nog steeds een vrij aardig seizoen. Grappigste was dat toen Casaya besloot om die plee te gebruiken als opslaghok, Bobby nog ff besloot om er eerst inte gaan zitten schijten. Daarna zorgde Shane weer voor een flinke rel door Danielle aan te vallen op haar werkgedrag, terwijl Bobby gewoon lag te pitte .

Verder kon het natuurlijk niet anders dan dat de "hero" Terry de immuniteitsidol weet te vinden en zich in ieder geval vrijwel zeker weet te plaatsen voor in ieder geval de juryfase. Ik verwacht alleen niet dat ie gaat winnen, kan me niet voorstellen dan de productie na Tom Westman weer zo'n persoon op dezelfde manier gaat editten.
pi_35477089
Terry, typisch amerikaans ( imho ) en wordt inderdaad gezien als een held. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
pi_35523478
Terry is wel iemand die het wel gun. Shane vind ik ook echt een koning Fantastische kerel.

Challenges waren wel ok. Dat met die WC was inderdaad erg grappig. Verder zullen Shane, Bruce en die andere kerel het echt niet lang nog trekken met Courtney en Daniel. Die donkere totaal niet survivorachtige vrouw vindt het allemaal wel prima, want dit is alleen maar gunstig voor haar.
  maandag 27 februari 2006 @ 02:12:26 #92
44906 merino
World of Sleepers
pi_35532735
Jammerlijk dat iedereen in La Mina zo hopeloos verliefd is op Terry. Met de immuniteitsidol op zak heeft hij nu erg goede kansen en weer een macho winnaar heb ik nog geen behoefte aan. Geef mij maar een dikke homo nudist ofzo
anyway, Shane blijft heerlijk vermakelijk. Ik hoop dat hij tot zijn sense komt en een alliante weet te maken met Bruce en Cirie en eventueel Bobby (ik denk dat die er nog wel tijdje inzit was hij zit nauwelijks in de montages). In ieder geval voordat courtney en danielle dat doen want die beginnen mij beetje de keel uit te komen. Aangezien ze momenteel de nummers hebben zou het ze goed doen een stabiele alliantie aan te leggen.
Terug naar La Mina. Mooi om te zien hoe Austin werkt om Sally erin te houden. Vind Austin echt een top kerel
Ze mogen wel eens stoppen met veel te oude mensen met Survivor mee te laten doen. Ze zijn altijd irritant of te zwak en bijna nooit leuke tv. Of mag ik dit niet zeggen aangezien Tina Survivor 2 heeft gewonnen?
Mooie actie van Bobby in de paar seconde dat ie in beeld was. WC als opslag gebruiken stelletje mental cases?

Nieuw (in reactie op Jenna Morasca's Question of the Week); Merino's future predicting vision:
- reward challenge: La Mina
- exiled: Shane
- immuniteit challenge: La Mina
- eruit: Shane

en tot slot nu ik weer bezig ben met Survivor: Borneo;
- hoe cool was het in de eerste paar afleveringen dat ze geen reward challenge hadden en daarom vet veel beeld materiaal van het kampbouwen, de vis pogingen en de individuele verkenningstochten (Colleen en die dude samen door de jungle is een van de mooiste survivor momenten ooit).
- Waarom krijgen we tegenwoordig zo weinig te zien over het eten/kamp bouwen, oftewel het surviven en zoveel over de drama?
pi_35552126
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef merino het volgende:
Jammerlijk dat iedereen in La Mina zo hopeloos verliefd is op Terry. Met de immuniteitsidol op zak heeft hij nu erg goede kansen en weer een macho winnaar heb ik nog geen behoefte aan. Geef mij maar een dikke homo nudist ofzo
Daarom denk ik dat Terry niet gaat winnen. Zijn edit is exact gelijk aan die van Tom Westman, het zou te voor de hand liggend zijn als ie zou winnen.
quote:
anyway, Shane blijft heerlijk vermakelijk. Ik hoop dat hij tot zijn sense komt en een alliante weet te maken met Bruce en Cirie en eventueel Bobby (ik denk dat die er nog wel tijdje inzit was hij zit nauwelijks in de montages). In ieder geval voordat courtney en danielle dat doen want die beginnen mij beetje de keel uit te komen. Aangezien ze momenteel de nummers hebben zou het ze goed doen een stabiele alliantie aan te leggen.
Terug naar La Mina. Mooi om te zien hoe Austin werkt om Sally erin te houden. Vind Austin echt een top kerel
Ik denk juist dat Bobby er snel uit gaat. Als Casaya verliest is hij de eerste, ook omdat sommigen zich aan hem lopen te irriteren, dat zag je al bij die wc. De alliance van vier zal geen stand houden tot het einde, alleen nu is het nog veel te vroeg om te gaan backstabben.

Austin doet me veel denken aan Brandon van vorig jaar. Als La Mina met minder mensen de merge in gaat vrees ik dat ie er snel uitligt, ook omdat Terry de immuniteits idol gevonden heeft.
quote:
Ze mogen wel eens stoppen met veel te oude mensen met Survivor mee te laten doen. Ze zijn altijd irritant of te zwak en bijna nooit leuke tv. Of mag ik dit niet zeggen aangezien Tina Survivor 2 heeft gewonnen?
Niet per se. Er zijn in het verleden wel wat oude mensen geweest die ik wel lache vond. Rudy, Frank en Teresa uit Afrika, Kathy uit Marquesas, Jake uit Thailand. Roger uit Amazon. Dat waren leuke kandidaten. Maar er waren inderdaad ook een hoop oude kandidaten die echt saai waren en het ergste was nog dat deze kandidaten het verst kwamen.
quote:
en tot slot nu ik weer bezig ben met Survivor: Borneo;
- hoe cool was het in de eerste paar afleveringen dat ze geen reward challenge hadden en daarom vet veel beeld materiaal van het kampbouwen, de vis pogingen en de individuele verkenningstochten (Colleen en die dude samen door de jungle is een van de mooiste survivor momenten ooit).
- Waarom krijgen we tegenwoordig zo weinig te zien over het eten/kamp bouwen, oftewel het surviven en zoveel over de drama?
De eerste 4 survivorseries vind ik nog altijd het beste. Op één of andere manier mist survivor tegenwoordig gewoon iets. Ik vond de sfeer en vooral ook de muziek uit de eerste series echt veel beter. Survivor blijft een topserie, maar de eerste paar seizoenen waren gewoon heel goed.
pi_35699880
Gave aflevering weer. Best verrassend dat Bobby moest gaan.

Challenges waren weer erg cool. Hoe Bobby die vis slachtte Wat een held. Ook erg gaaf dat de vrouwen de macht namen. Ben benioeuwd hoe het met Cassay gaat tot de merge.
pi_35717640
De vrouwen van Casaya namen de macht, omdat ze zagen hoe de situatie bij La Mina was, waar duidelijk de mannen een alliance vormen. Niet meer dan logisch. De stemming was trouwens geen touw aan vast te knopen. Volgens mij is het al seizoenen geleden dat een stemming zo chaotisch verloop.

Vond het trouwens wel grappig hoe Aras Bruce aanpakte. Dit is volgens mij de eerste keer dat een jonge gast een oudere aanvalt, meestal gebeurt het andersom. Denk dat het voor Shane en Aras binnenkort dan ook gedaan is.

Bobby vond ik wel logisch. Die viel sowieso al buiten de alliance en maakte zich niet echt geliefd bij de rest ondanks dat ie de challenges wel domineerde. Ik hoop trouwens wel dat Courtney binnekort gaat, daar loop ik me echt aan te irriteren.
  zondag 5 maart 2006 @ 02:52:49 #96
44906 merino
World of Sleepers
pi_35731143
Bobby en Bruce aan de wijn in het wc hokje

die gaat in mijn top20 mooiste survivor momenten. 1 van de weinige menselijke kanten die we dit seizoen gezien hebben

morgen meer (en ook nog wat over het heilige Borneo)
pi_35731629
Briljant moment. Wat is jouw favoriete survivor moment eigenlijk? Ik moet echt ff nadenken dan. Maar een erg leuk moment vond ik toch wel Ted in Thailand die nooit alcohol drinkt en dan een hele fles wijn opzuipt en stront lazarus raakt. Verder vond ik Robb ook voor hele leuke momenten zorgen in dat seizoen zoals die reactie over Clay. Eigenlijk best grappig, want dit is een van de slechtste seizoenen.
pi_35733801
quote:
Op zondag 5 maart 2006 03:38 schreef trepper het volgende:
Wat is jouw favoriete survivor moment eigenlijk?
R U P E R T
pi_35733815
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef Agrippina het volgende:

[..]

R U P E R T
Sorry, ik las "wie is je favoriete survivor".
  zondag 5 maart 2006 @ 11:36:51 #100
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35734366
Ik heb gisteren de eerste 5 afleveringen achter elkaar gekeken. Briljante momenten weer, waardoor Expeditie Robinson er altijd maar weer magertjes afsteekt. Dat gevecht om die kussens! Die nacht in dat wchokje met Bobby en Bruce! Ik snap trouwens niet dat zowel Bruce als Misty dat van dat 'why' niet eerder doorhadden. Cirie vind ik trouwens helemaal geweldig Ik moet echt lachen om haar... Jeff is natuurlijk weer fantastisch als host. Ik zou echt enorm balen als hij er na dit seizoen inderdaad mee zou stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')