Zonder Jeff Probst zou het erg jammer zijn.quote:Survivor 12' is set to start filming on 31st October, and is believed to be returning to the Pearl Islands chain for the third time. This season will air in the spring of 2006. CBS has signed on for two more seasons of Survivor, carrying into 2007. However, Mark Burnett has said that Jeff Probst may not be back for them.
klopt jaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef trepper het volgende:
Lisa is toch ook van Vanuatu? Maar die was al vrij oud. Die is toen weggestemd omdat ze een of andere opmerking tegen Amy maakte waardoor ze werd weggestemd. Julie is inderdaad lekkerste wijf van heel survivor geschiedenis. Probst heeft het goed voorelkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Dat ging volgens mij over Tina. Die zou eerst in Guatemala zitten, maar door dit tragische incident ging dat niet. Erg netjes van de productie dat ze haar alsnog een plek geven in de nieuwe Survivor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
a woman who was cast for Survivor Guatemala but pulled out because her teenage child was killed a week before production began,
Wow
Dat is al snel! Ik kan niet wachten!quote:
De eerste vier zijn idd erg goed, vooral Australian Outback. En de allereerste natuurlijk, omdat toen alles nog helemaal nieuw was.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef trepper het volgende:
Ik blijf de eerste 4 seizoenen toch nog steeds de beste vinden.
Dat zou ik maar snel gaan doen, was echt een superseizoen, ontzettend zwaar, maar jammergenoeg heb je allstars al gezien, dus weet je wie de winnaar is.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:43 schreef bob1234 het volgende:
Enigste die ik nog nooit heb gezien is de Austalian outback, ga ik maar even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |