quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Beste post ooit des tijdes der beginnes des BeFquote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
iets voorind de OP?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beste post ooit des tijdes der beginnes des BeF
Fuck slapen!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:25 schreef DeLeider het volgende:
Hoeren!! het is te vroeg om te slapen gvd
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beste post ooit des tijdes der beginnes des BeF
Ja..... morgen wel weer werkenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja..... morgen wel weer werkenmaaar goed, omdat je het zo lief vraagt blijf ik nog wel
2 many dj's - as heard on radio soulwax pt 2quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
tgv
Niet in 1 keer geloof ik..... of je moet ff zo'n fobo-crew-bitch vragen....quote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Hoe kan mén z'n of haar fotoboek geheel verwijderen?
Je wilt de mijne laten verwijderen?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je wilt de mijne laten verwijderen?
Knut ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niet in 1 keer geloof ik..... of je moet ff zo'n fobo-crew-bitch vragen....
knut heeel pissig makenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
zoietschquote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Knut ofzo?
En zijn adres is knut@fok.nl toch?
truzte PSquote:Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je wilt de mijne laten verwijderen?
Mooi.quote:
Slaap wel, Peetquote:Op woensdag 30 november 2005 01:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
knut heeel pissig maken
of er dingen over silmarwen in zetten
onee, is hetzelfde
truste :w
quote:
Die ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Knut ofzo?
En zijn adres is knut@fok.nl toch?
mail bommer ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi.
Ga ik even Knut pissed of maken.
Waarom in vredesnaam dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi.
Peet,sleep goedquote:
Ik wil m'n FB kwijt.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi.
*Piemol in mond steektquote:Op woensdag 30 november 2005 01:37 schreef Talietje het volgende:
*gaap*
En zelfs ik ben er niet blij meequote:Op woensdag 30 november 2005 01:38 schreef DeLeider het volgende:
WTF!!! DP kan weer posten!
Alweer subtiel ala DL.quote:
Denk je nu echt dat hij in de tussentijd geen klonen heeft gehad?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zelfs ik ben er niet blij mee
En nou goed hard bijten Talietje..quote:
Zeker wel, alleen hang ik niet echt in ONZ meer rondquote:Op woensdag 30 november 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij in de tussentijd geen klonen heeft gehad?
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En nou goed hard bijten Talietje..
Eis is ingewilligd geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En nou goed hard bijten Talietje..
Jaja.. je bent een 'lief' kind.. [/finkers]quote:Op woensdag 30 november 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en ik doe nog wel zo lief tegen je
Hehehequote:
Niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Maar ik vind je echt heel lief hoor J! hoe kan ik mijn gevoelens laten zien aan jequote:Op woensdag 30 november 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. je bent een 'lief' kind.. [/finkers]
[..]
Hehehe
Tja.. die sub is jammer..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar ik vind je echt heel lief hoor J! hoe kan ik mijn gevoelens laten zien aan je
zonder dood te gaan of mezelf te pijnigen
zwak hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:44 schreef DeLeider het volgende:
zonder dood te gaan of mezelf te pijnigen
En jij houd wel van pijniging?quote:
Naja.. hij kan er weer uitgetrokken worden..quote:Op woensdag 30 november 2005 01:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vind je een tietpiercing op een dag niet genoeg
Het begint gewoon echt pijn te doenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. hij kan er weer uitgetrokken worden..
*verkneukelt zich bij de voorstelling van DL's gezicht bij het lezen van de vorige zin..
open er uit.. of alstie nog dicht zit?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. hij kan er weer uitgetrokken worden..
*verkneukelt zich bij de voorstelling van DL's gezicht bij het lezen van de vorige zin..
Dicht natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
open er uit.. of alstie nog dicht zit?
slaapt
Dank C voor je scherpzinnigheid zo laat op deze koude doch mooien avondquote:
Tal, rust als in verdere grenzen verkennen of als in echt rust?quote:
niet zo moeilijk hoor 's nachtsquote:Op woensdag 30 november 2005 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tal, rust als in verdere grenzen verkennen of als in echt rust?
niet zo he tegen rppquote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Stel je niet aan, [homo] is verderop
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, laat hem, hij is gewoon jaloers!
Lucky bastard.quote:
Ik zometeen nogquote:
Mensch.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, het is een kuttopic. We hebben alleen nog maar kwaliteitsusers in ONZ tegenwoordig.![]()
Op Talietje na dan.![]()
Nietesquote:
Ik ben geen mens neen.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kunnen we van jou niet zeggen inderdaad
SLANGEMANS!quote:
cheerioquote:Op woensdag 30 november 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nietes![]()
Je bent jaloers thats it.
* PrintScreen bedgenoot opzoekt en verder iedereen een fijne nacht toewenst
[FB] Inso rocks! [Deel 168544]quote:Op woensdag 30 november 2005 02:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jezus, is ONZ weer huilie geworden?
Topic gelijk op slot, baggeren uit den boze?
Goed, dan ga ik weer, later.
Vergeet je grafkanker niet mee te nemen.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jezus, is ONZ weer huilie geworden?
Topic gelijk op slot, baggeren uit den boze?
Goed, dan ga ik weer, later.
Wat zou ik graag eens een geweer leeg schieten op die kuttekoppen.quote:
Die laat ik bij jou, onder je leden.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vergeet je grafkanker niet mee te nemen.
Ge zijt terug held uit den diepe!quote:
Die heb ik al, wat moet ik er met 2?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Die laat ik bij jou, onder je leden.
Ow, de mijne gaat zo:quote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ge zijt terug held uit den diepe!
Moge ik eenen gebed voorlezen uit den bijbel des cerror!
Onze slang die in haar hemelen zijt.
Uw sperma is gewoon tof.
Geef ons heden ons dagelijkse beurt.
etc etc
Cadeau geven, terwijl feestvierende.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die heb ik al, wat moet ik er met 2?
Bij deze. En drink er een biertje bij!quote:Op woensdag 30 november 2005 02:26 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Cadeau geven, terwijl feestvierende.
Moet je weer lyrics qouten?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, de mijne gaat zo:
Satan, Father
Help me from this grave
Demons, Warriors
Ever be my slaves
'Cause I can't reason
With men and mortal fools
They will die hard,
Hear the golden rule
![]()
*Cadeau weigert.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij deze. En drink er een biertje bij!
how rudequote:Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
*Cadeau weigert.
*Whiskey pakt.
Brutale vlegel!quote:Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
*Cadeau weigert.
*Whiskey pakt.
ik hoef alleen geen grafkankerquote:Op woensdag 30 november 2005 02:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wil jij dan een biertje van mij?
Wel dus, als je dat normale tieten vind wil ik niet weten wat je nuecktquote:
Dag hoor, bedankt voor de geweldige gesprekken.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
En jou kunnen we ook uitzwaaien
Zie jij theezakvormige tieten?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wel dus, als je dat normale tieten vind wil ik niet weten wat je nueckt
Alsmede de aanwezigheid van landingsmogelijkheden voor de Antanov 225 maakt het geheel vrij onsmakelijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Warm water, geen eens stijve tepels.![]()
Ze hangen naar beneden en naar buitenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zie jij theezakvormige tieten?
Nee dus.
Ofwel geen hangtieten, maar heerlijke dikke memmen.
Mja mja hahaha mja.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze hangen naar beneden en naar buitenkom op men! dat is toch gewoon lelijk
Wel aardige tegels, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alsmede de aanwezigheid van landingsmogelijkheden voor de Antanov 225 maakt het geheel vrij onsmakelijk om naar te kijken
Dat is hetzelfde als lekkere slagroom op een taart met als ingrediënt kots.... dat eet je toch ook niet op dan.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wel aardige tegels, dat dan weer wel.
Het is hieridd nogal schraal gewoirden in het afgelopen half jaar...quote:Op woensdag 30 november 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen het niet meer begrijpt hier
Waarschijnlijk ook de reden voor het minder posten in ONZ.
Jolijt voor velen dunkt me
Toen Pool er nog was, dat waren nog es tijden...quote:Op woensdag 30 november 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Helemaal eens, jammer, dat ik er eens in het half jaar weer achter moet komen dat het minder is gewrden.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Wat de oorzaak ook mag zijn de ONZSC is niet meer wat het was
Maar dat is al jaren bekendquote:Op woensdag 30 november 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Nou, met zulks aan foto's haak ik ook afquote:Op woensdag 30 november 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Jij eens in het half jaar?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helemaal eens, jammer, dat ik er eens in het half jaar weer achter moet komen dat het minder is gewrden.
Wat jij wil rppquote:Op woensdag 30 november 2005 02:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, met zulks aan foto's haak ik ook af
Gaat het zo hard?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij eens in het half jaar?
Ik bijna wekelijks
Droom zacht van een fijne vent danquote:Op woensdag 30 november 2005 02:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, met zulks aan foto's haak ik ook af
Bij mij wel iigquote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Gaat het zo hard?
Vroeger, toen MSN nog genoemd mocht worden
Fok zuigt wl hevig momenteel, is er weer een anti-bagger policy ofzo?
Kut mods.
Geen ban op msn, maar je bent maar weinig online?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij mij wel iig
Op MSN staat ook al een ban? :C
De mods doen weer een poging
Dat fotos niets zeggen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat moet dat nou weer betekenen?
Weinig online?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Geen ban op msn, maar je bent maar weinig online?
Verander dat es ff
Je mag best over ONZ en de modjes zeiken, maar doe dat dan in FB ONZ en niet hier.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Gaat het zo hard?
Vroeger, toen MSN nog genoemd mocht worden
Fok zuigt wl hevig momenteel, is er weer een anti-bagger policy ofzo?
Kut mods.
Kom je vanaaf nog online?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weinig online?
Zeg maar never online
En sinds wanneer ben jij mod?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag best over ONZ en de modjes zeiken, maar doe dat dan in FB ONZ en niet hier.
We maken het mee dat Snakey de puntjes op de i gaat zettenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag best over ONZ en de modjes zeiken, maar doe dat dan in FB ONZ en niet hier.
Denk het nietquote:Op woensdag 30 november 2005 02:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Kom je vanaaf nog online?
wrumme niet dan?quote:
Reden waarom plaats ik niet hierquote:
Vertel ff over msn danquote:Op woensdag 30 november 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Reden waarom plaats ik niet hier
Ja?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:58 schreef cerror het volgende:
J.?
Zouden jouw posts daar niet ernstig aan bijdragen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
P.S. FB is te klein voor al mijn gezeik. Het lijkt hier godverdomme wel een kleuterschool.
Nee, was al voor ik hier vanavond postte.quote:Op woensdag 30 november 2005 03:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zouden jouw posts daar niet ernstig aan bijdragen?
Het 'kleuterschoolgehalte' op peil te houden bedoel ikquote:Op woensdag 30 november 2005 03:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, was al voor ik hier vanavond postte.
Wat doe je weer lief...quote:Op woensdag 30 november 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het 'kleuterschoolgehalte' op peil te houden bedoel ik
Sorryquote:Op woensdag 30 november 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het 'kleuterschoolgehalte' op peil te houden bedoel ik
Kalm aan, Meppel...quote:
Die was niet tegen jou!quote:
Daar ben ik al vaker van beschuldigd vanavond..quote:
Ik ook, tot wederziens.quote:Op woensdag 30 november 2005 03:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ga nu slapen, laterzz
quote:
Ja doei.quote:
-edit, laat ook maar-quote:
helemaal nixquote:
Woh, vet!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen bier.. geen sigaretten...
Check dit.. phoe.. http://www.livejournal.com/users/bouncechrissy/155638.html
Wie zijn deze schone dames C.?quote:
Ja, als de chick-BeFers hun tieten niet posten moeten de mannen ze maar van ergens anders halen he.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Hi ya!quote:
Tijdje had ik het over geslagen omdat ik dagen geen bef had gecheckt, en een eker een maand ofzo niet. Maar als het bij max 2 deeltjes blijft ofzo dan lees ik meestal wel terug. Heb een keer eens tuk of 5 deeltjes terug gelezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hi ya!![]()
Ga je echt alles teruglezen? Mèèènn!
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
Is een 5tet nou echt nodig.. Behoorlijk onzinnig, je kan de quotes ook in 1 reply zetten
Jij hebt duidelijk te veel tijd overquote:Op woensdag 30 november 2005 12:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tijdje had ik het over geslagen omdat ik dagen geen bef had gecheckt, en een eker een maand ofzo niet. Maar als het bij max 2 deeltjes blijft ofzo dan lees ik meestal wel terug. Heb een keer eens tuk of 5 deeltjes terug gelezen..
Of ik lees snel.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk te veel tijd over![]()
Ik kom net uit bed manquote:
Doe ik ook, whehehe. Te bang om iets te missenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je echt alles teruglezen? Mèèènn!
Ik heb het ook al eerder gezegd. Je hebt toch je quickquote?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Bij een teruglees-post doe ik dat altijd. Dit is SC, niet zeiken.
Wat is dan de moeite om te wachten met posten en om het effe bij elkander te plakken?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of ik lees snel..
Ik lees alles door(wat eigenlijk niet echt heel veel is, het zijn een paar zinnetjes telkens)en als ik ergens op wil reageren dan open ik het in een tab, aan het einde ga ik per tab een reactie typen en dan post ik het.
Als ik dat bij alle SC's moet doen waarin ik post, kom ik nergens meer aan toequote:Op woensdag 30 november 2005 12:17 schreef rompompom het volgende:
Doe ik ook, whehehe. Te bang om iets te missen
Dat betekend niet dat je niet aan het bier kan.quote:
Inderdaad, er gebeurd snachts juist veels te veel om te missen.quote:[..]
Doe ik ook, whehehe. Te bang om iets te missen
Nee, fok!tools heb ik niet.quote:[..]
Ik heb het ook al eerder gezegd. Je hebt toch je quickquote?
Die is er niet, ik doe het ook weleens, maar ben het eigenlijk zo gewend om te doen. Het is ook maar eenmalig want ik heb niet altijd veel dingen waar ik op wil reageren, ik za, bv geen 10 posts achter elkaar maken als ik terug lees, maar 5 is niet overdreven veel.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is dan de moeite om te wachten met posten en om het effe bij elkander te plakken?
Ik post dan ook alleen in de BeF SC.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik dat bij alle SC's moet doen waarin ik post, kom ik nergens meer aan toe![]()
Ik ben een multitaskerquote:Op woensdag 30 november 2005 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik post dan ook alleen in de BeF SC.
Ik voel me nooit thuis in andere reeksen, bef ben ik al vanaf het begin bij.quote:
Ik ben nog niet zo lang user, maar voel me overal wel thuisquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik voel me nooit thuis in andere reeksen, bef ben ik al vanaf het begin bij..
Vrouwen worden overal ook toegelaten. Zie mijn opmerkingen in het vorige topic over een kroeg binnen lopen en die over een steeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang user, maar voel me overal wel thuis![]()
ik sla nogal wel eens wat delen overquote:Op woensdag 30 november 2005 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik voel me nooit thuis in andere reeksen, bef ben ik al vanaf het begin bij..
Koken, neuken, schoonmaken, uhmm bier halen. Wat is er nog meer eigenlijk?quote:
Volgens mij staat er zelf iets over in de ONZ FAQquote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen worden overal ook toegelaten. Zie mijn opmerkingen in het vorige topic over een kroeg binnen lopen en die over een steeg.
Ik heb ook een tijd niet gebeft(quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik sla nogal wel eens wat delen over
Whehehe, jij bent meer af- dan aanwezig de laatste tijdquote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik sla nogal wel eens wat delen over
ik hoop nooit te beffen (quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd niet gebeft() maar het werd toch wel weer tijd.
laatste tijd?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe, jij bent meer af- dan aanwezig de laatste tijd
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij staat er zelf iets over in de ONZ FAQ
quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Niks mis met beiden manieren.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik hoop nooit te beffen () alleen hier dan wel
quote:[..]
laatste tijd?
jah ik zei toch.. druk
en jullie gaan snel
Joah! Het was geen veroordeling. En het gaat echt niet snelquote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik hoop nooit te beffen () alleen hier dan wel
[..]
laatste tijd?
jah ik zei toch.. druk
en jullie gaan snel
Ik dacht dat er expliciet iets over vrouwen instondquote:
Ik zeik niet, 't is nergens voor nodig.. Dan gebruik je maar kladblok ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 12:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Bij een teruglees-post doe ik dat altijd. Dit is SC, niet zeiken.
wel iets mis met 1 van beide manierenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niks mis met beiden manieren..
[..]
.
iig te snel om goed bij te houdenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Joah! Het was geen veroordeling. En het gaat echt niet snel
[..]
23-11-2005quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat er expliciet iets over vrouwen instond
Wanneer was de laatste edit?
Ach, ik doe dat niet vaak hoor, en alleen bij terug lees acties.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zeik niet, 't is nergens voor nodig.. Dan gebruik je maar kladblok ofzo
Zeg met deze reeks is niks mis hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel iets mis met 1 van beide manieren
Mwah, dat valt reuze mee, vooral als je het vergelijkt met het begin.quote:[..]
iig te snel om goed bij te houden
quote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 30 november 2005 13:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg met deze reeks is niks mis hoor..
[..]
Dat doe ik soms welquote:Op woensdag 30 november 2005 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is toch niet hetzelfde, zo kan ik bijvoorbeeld geen pi per reply gebruiken.. En om nou een pi te plaatsen tussen imagetags bij elke reply.
.
Jij impliceerd dat het oraal bevredigen van een dame niet okay is.quote:
Ok dan, ik denk niet dat ik dit lang vol zal houden though.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat doe ik soms wel
Maar alleen als het heel belangrijk is.
jah duhquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij impliceerd dat het oraal bevredigen van een dame niet okay is..
[..]
quote:
Dan heb jij de verkeerde vrouwen gebeft.quote:
Peet mag dat best vindenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij impliceerd dat het oraal bevredigen van een dame niet okay is..
jah heey ik ben nie voor niks in een bepaalde andere reeks op fok aanwezigquote:
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vrouwen gebeft. [afbeelding].
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah heey ik ben nie voor niks in een bepaalde andere reeks op fok aanwezig
@DL. smakelijk eten, smakelijk eten.. hap hap hap ( of ging het niet over het gehap nav jouw piem0l in haar open mondje?)
eneeeee. de piercing ! how gay![]()
Ik was het eventjes vergeten.quote:
neej, ik heb mijn eigen BF alquote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
nee dat was bij Talietje, en m'n piercing is niet gay
jij wil gewoon te graag
hehehequote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was het eventjes vergeten..
-3 naief.quote:
Ik voel em gewoon stiekemquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:
wat kom jij hier inene zeiken doenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zeik niet, 't is nergens voor nodig.. Dan gebruik je maar kladblok ofzo
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]nee dat was bij Talietje, en m'n piercing is niet gay
jij wil gewoon te graag
like that's a bad thingquote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, klaar haar aan!
Sexual haressment panda.
Who lives in the east 'neath the willow tree? Sexual Harassment Panda. Who explainsquote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, klaar haar aan!
Sexual haressment panda.
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef Talietje het volgende:
[..]
en true piercings zijn niet gay![]()
Kutallochtonen ook altijd he.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef Misstique het volgende:
Die kutbedrijfszwartepiet gooit net loeihard pepernoten in mn gezicht![]()
*1 keer zwarte piet op school gespeeld heeftquote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef Misstique het volgende:
Die kutbedrijfszwartepiet gooit net loeihard pepernoten in mn gezicht![]()
behalve natuurlijk als je een navel piercing neemt, want dan ben je dr eentjequote:
Juist!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kutallochtonen ook altijd he..
Ghehehe nog liever 1 door m'n eikel dan door m'n navelquote:Op woensdag 30 november 2005 13:59 schreef Talietje het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een navel piercing neemt, want dan ben je dr eentje
![]()
![]()
![]()
Dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehehe nog liever 1 door m'n eikel dan door m'n navel![]()
smerig wijfquote:
Ik zei nog liever.... kan je nagaan hoe erg ik geen navelpiercing wilquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
smerig wijfpiercing door je eikel
Je vergeet de pi.quote:
Heb jij ergens gelezen dat ik daar van hou mutsje?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
smerig wijfpiercing door je eikel
ja ik zei al sorry dusquote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen dat ik daar van hou mutsje?![]()
Heul nietquote:
Dat mag je niet zeggen, dat is disc, discri, discrimi-dingesquote:
apology acceptedquote:
DIE IS GOED! [/najib amhali]quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dat is disc, discri, discrimi-dinges
[/najib amhali]
Nee dat is "ik wil nuecken op die meet"quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dat is disc, discri, discrimi-dinges
[/najib amhali]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee dat is "ik wil nuecken op die meet"
[/DeLeider]
Mannenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee dat is "ik wil nuecken op die meet"
[/DeLeider]
Ja wat wil je dan dat ik zeg??? Je bent te lelijk om te nuecken? Tis ook nooit goed!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?.
Verkeerd gequote..
omfgquote:Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan dat ik zeg??? Je bent te lelijk om te nuecken? Tis ook nooit goed!
Denk jij dat dit mijn eerste account isquote:Op woensdag 30 november 2005 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Noem je andere accounts eens, kijken of ik die wel ken.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Denk jij dat dit mijn eerste account is
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Noem je andere accounts eens, kijken of ik die wel ken..
Roepen ze op de kleuterschool nu ookal woet?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Talietje het volgende:
ja lekker boeiend wie er langer fokt ofzodat is net als op de kleuter school met sinterklaas
WOOET ik heb een Ektsionmen gekreguh van sinterklaas jij lekkahr niet ik ben betahr
Ach, please....quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]laten we dat maar niet doen.....
Ja, maar ik moest toch ook wat terug zeggen.quote:mjah het ging meer om dat je verkeerd quote!!!
geen ideequote:Op woensdag 30 november 2005 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Roepen ze op de kleuterschool nu ookal woet?.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Talietje het volgende:
ja lekker boeiend wie er langer fokt ofzodat is net als op de kleuter school met sinterklaas
WOOET ik heb een Ektsionmen gekreguh van sinterklaas jij lekkahr niet ik ben betahr
Hmmmm........ je kan er vast werkenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
geen idee
ik ben er al een tijdje weg namelijk!
Ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
geen idee
ik ben er al een tijdje weg namelijk!
Jij schat haar even hoog in of denkt dat ze een goede lerares zal zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmmm........ je kan er vast werken
ik doe SPWquote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij schat haar even hoog in of denkt dat ze een goede lerares zal zijn?
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij schat haar even hoog in of denkt dat ze een goede lerares zal zijn?
Is dat een verwijzing naar PurePwnage?quote:eh... Gamen? oja en sex... liek whatever
uiteraardquote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, Talietje, ik zit zo jouw profiel eens te bekijken:
[..]
Is dat een verwijzing naar PurePwnage?
Dan hoor je te vragen of ze ook graag spelletjes speelt tijdens de sex...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, Talietje, ik zit zo jouw profiel eens te bekijken:
[..]
Is dat een verwijzing naar PurePwnage?
Dude, PP liek pwns liek prety hard liek rite.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan hoor je te vragen of ze ook graag spelletjes speelt tijdens de sex...
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, PP liek pwns liek prety hard liek rite.
http://www.purepwnage.com en bekijk alle episodes!quote:
Hij stalkt je!!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef Talietje het volgende:
[..]
wat kom jij hier inene zeiken doen
neen, ik kan geen orgasme krijgen op filmpjes van spelletjes spelen jongetjes die de hele dag PWND!!! LEET!!! roepenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://www.purepwnage.com en bekijk alle episodes!
Dude, kijk het, hetb gaat over gamers maar is echt grappig. Ik ben zelf ook geen gamer maar het is echt grappig.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
neen, ik kan geen orgasme krijgen op filmpjes van spelletjes spelen jongetjes die de hele dag PWND!!! LEET!!! roepen
Cheaters zijn lame, de filmpjes waar een cheater op een LAN gepakt wordt zijn dan weer wel vermakelijk. Hij wordt weggejaagt door een horde nerds en die gooien z'n pc op de grond en halen dan alle hardware eruit.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
Vaak cheaten ze ook nog, helemaal suf
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, kijk het, hetb gaat over gamers maar is echt grappig. Ik ben zelf ook geen gamer maar het is echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |