In welk opzicht? foto maken op positie beveiligingscamera?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat een paar dagen trouwens Chitty Chitty Bang Bang te kijken en het is vrij zeker dat B&A die ook hebben gezien voor Aad het verhaal van de Kroon ging schrijven.
De finale van de kroon, met de doek voor het viaduct en de kooi erachter.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef jeoren het volgende:
[..]
In welk opzicht? foto maken op positie beveiligingscamera?
Ja ik ook, ik heb het wel op DVD maar het is toch leuk als het op TV komt.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef Grulez het volgende:
Ik mis trouwens B&B op tv (bij nickelodeon ofzo)...
2003-2004 volgens mij. Ik zat in Amerika toen en heb het niet gezienquote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Urquhart het volgende:
Weet iemand in welk jaar die Bassie & Adriaan marathon op Nickeleon ook alweer was? Het was op een oudjaarsdag. Geweldig was dat, de hele dag heb ik toen zitten kijken
58%quote:Op donderdag 6 december 2007 17:11 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb een torrent gevonden met B&A-spul
Download wel sloom
Dat was inderdaad geweldig. En ik heb gewoon de hele marathon nog als opname liggen, dus als ik er eens zin in heb, dan kan ik kijken. Alleen is het grote nadeel dat de series in de marathon de bewerkte versies zijn. Ik zie liever de originele versies.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:46 schreef Urquhart het volgende:
Weet iemand in welk jaar die Bassie & Adriaan marathon op Nickeleon ook alweer was? Het was op een oudjaarsdag. Geweldig was dat, de hele dag heb ik toen zitten kijken
Het was VOOR Dieren toch? En dat was 2004.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:32 schreef benafan het volgende:
dit is pas nostalgie Berrie20!
Wat een geweldig font wat dat, heeft iemand hier nog meer informatie over.
@ wonderer, ik geloof dat het 2004-2005 was hoor;)
Bodoni geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:10 schreef berrie20 het volgende:
Wie weet hoe deze font heet van Bassie en Adriaan?
[ afbeelding ]
Wie heeft er dus weer gelijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik heb nagezocht wanneer de marathon was. En ik quote Adriaan in één van zijn aankondigingen:
"Maar er zijn in het jaar 2003 ook leuke dingen gebeurd. Want vorige week, toen hadden we op onze homepage de miljoenste bezoeker."
Dus 2003/2004.
Bedankt. Ik vraag me af of Bassie en Adriaan die kabelpont zelf bij dat kasteel hebben geinstalleerd voor de opnamen of dat ie in de loop van de tijd is weggehaald. Op oude en nieuwe foto's van het kasteel is al een vaste verbinding van oever naar kasteel, dus ik snap de noodzaak van de kabelpont niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:30 schreef wonderer het volgende:
Da's een kabelpont.
Dat heb ik me ook een tijdje afgevraagdquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:43 schreef jeoren het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vraag me af of Bassie en Adriaan die kabelpont zelf bij dat kasteel hebben geinstalleerd voor de opnamen of dat ie in de loop van de tijd is weggehaald. Op oude en nieuwe foto's van het kasteel is al een vaste verbinding van oever naar kasteel, dus ik snap de noodzaak van de kabelpont niet.
Waarom is ie dan nu weggehaald?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kabelpont hoorde trouwens bij het kasteel.
Geen flauw idee. Te gevaarlijk?quote:
Het politiebureau uit de Verdwenen Kroon ligt in Schoonhoven, dacht ik. Het politiebureau uit de Plaaggeest, het Geheim van de Schatkaart en de Reis vol Verrassingen is hetzelfde politiebureau, en dat is wel die uit Vlaardingen. Adres is: Delftseveerweg 40, 3134JJ Vlaardingen. Het ziet er nu nog steeds uit als in de Reis vol Verrassingen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:57 schreef jeoren het volgende:
Andere vraag; wat is het adres van het politiebureau in Vlaardingen uit de serie De Verdwenen Kroon? En zijn er behalve de stadsgehoorzaal (Plaaggeest) en het boevenhuis (Geheim van de Sleutel) nog andere prominente locaties in Vlaardingen en omgeving?
Bedankt voor de info. Wat betreft die website, bedoel je misschien http://www.adriaan-homepage.nl/ ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:25 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het politiebureau uit de Verdwenen Kroon ligt in Schoonhoven, dacht ik. Het politiebureau uit de Plaaggeest, het Geheim van de Schatkaart en de Reis vol Verrassingen is hetzelfde politiebureau, en dat is wel die uit Vlaardingen. Adres is: Delftseveerweg 40, 3134JJ Vlaardingen. Het ziet er nu nog steeds uit als in de Reis vol Verrassingen.
Enkele andere plekken zijn:
Lickebaertbos, de staplaats van de caravan in de latere series.
Zowel het boevenhuis van de Baron uit de Schatkaart, als de schuilplaats van de boeven uit de Sleutel staan in Vlaardingen.
Er was eerst een site met allerlei informatie over Bassie en Adriaan. Echt geweldig, maar volgens mij is hij uit de lucht gehaald, want ik kan hem niet meer vinden.
Kom kom.quote:
Nou Bassie is zelf te zien op het einde, dus medewerking, aldus lijkt het me stug dat het gedubt is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik herken de andere stemmen niet eens... Zouden ze die gedubt hebben vanwege rechten of zo?
Vandaar ook andere stemmenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nou Bassie is zelf te zien op het einde, dus medewerking, aldus lijkt het me stug dat het gedubt is.
Ja, Bassie past er prima tussenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:13 schreef Adelante het volgende:
Die BBQ![]()
![]()
Wat 'n tokkies toch op zo'n camping
Bassie en de belastingdienst bedanken je nogmaals vriendelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:02 schreef Mip1988 het volgende:
ik kwam van de week oude LP's tegen van B&A
prachtig
Inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Litso het volgende:
Met die hand erbij zie je pas echt hoe dik zijn hoofd geplamuurd is
Het is toch ook een clown hequote:Op maandag 15 september 2008 11:27 schreef Litso het volgende:
Met die hand erbij zie je pas echt hoe dik zijn hoofd geplamuurd is
Ik weet het denk ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet lekker waar je bassie en adriaan afleveringen op vhs voor een kwartje kan kopen
Maar ik zeg het pas als ik zelf de leukste heb uitgekozen
Natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Adelante het volgende:
iedereen al op bassie gestemd voor de gouden loekie?
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Adelante het volgende:
iedereen al op bassie gestemd voor de gouden loekie?
Bron?quote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef kiafie het volgende:
gelukkig komt er volgend jaar een nieuwe kinderzender waar bassie en adriaan weer worden uitgezonden !!
Paar jaar terug op Oudjaarsdag die marathonquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef W00fer het volgende:
Wordt tijd voor weer good old Kindernet op TV.
24 uur per dag goede tv. 's nachts de berenboot en daarna B&A.
Bron?quote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef kiafie het volgende:
gelukkig komt er volgend jaar een nieuwe kinderzender waar bassie en adriaan weer worden uitgezonden !!
Op zijn site staat:quote:
quote:Dus effe zoeken, maar dan kom je mij beslist ergens tegen op het scherm.
En ik mag er nog niet alles over vertellen, maar eind februari ben ik zowel met Bassie & Adriaan als met mijn nieuwe solo tv-series straks elke dag twee keer een half uur te zien op een nieuwe kinder,- en jeugd zender. Deze zender is dan digitaal en in heel Nederland en België te ontvangen.
elke digitale aanbieder, dus ook UPC en KPNquote:Op woensdag 31 december 2008 17:57 schreef W00fer het volgende:
Zeker weer alleen op Ziggo of @Home ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |