Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:
hij is nog steeds bezigquote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had gister voor het slapen een slaappilletje genomen, wasecht helemaal knock out
voel me nog steeds helemaal groggy en raar.
en die man van de woningbouwq die hier de voordeur aan het repareren is, is al een half uur aan het neuriën
En ?? Al wat wijzer ??quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef Sylvana het volgende:
bleh, weer de hele nacht het plafond zitten bestuderen
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef Sylvana het volgende:
ik ben me waterbed weer eventjes aan het vullen met me tranen![]()
*zoekt schaar . . .quote:
studie... of wat anders....quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie...wat is dit lastig./ moeilijk... misschien toch te veel hooi op mn vork genomen..![]()
Kan dat dan nog wel jaquote:
Toch niet té gaar, hè ??quote:
ga squashenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Niet dus, weer geen training. Kut club, ik ga wel wat anders doen![]()
Pak een end hout en ga ze telijf . . .quote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef zwartedoos het volgende:
net klaar met werk:moe en pissig op mn personeel![]()
Pief paf poef......zo..!!quote:
Daar heb ik dus natuurlijk niks aan, hè ??quote:
ik wou dat ik dat wasquote:Op donderdag 1 december 2005 15:28 schreef JAM het volgende:
Ik ben emotioneel stabiel.
Mannen...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb ik dus natuurlijk niks aan, hè ??
Vrouwen . . .![]()
Het heerst.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Moe, heel erg moe.
Lekker dan, heb ik dus totaal en helemaal nog nikser aan . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 15:32 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen...
Meer kun je niet van me verwachten hoorben veel te lief van karakter...
![]()
Bovendien zitten in mijn geweertje alleen maar gele bolletjes...en die richten gelukkig geen schade aan..![]()
En je o doet het weerquote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik viel vanmiddag tijdens mijn werk bijna achter mijn computer in slaapMaar het was wel gezellig gisteravond
Vanavond maar een beetje op tijd naar bed...
Met knippen en plakken wel ja...quote:
Brug dicht, pillen op, Flats te ver weg, scheermesjes bot, geen touw? Bel mij: 0909-pijnlijkelangzamedoodvoorvijfeuro of surf naar mijn site www.pijnlijkelangzamedoodvoorvijfeuro.nlquote:Op donderdag 1 december 2005 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik mezelf niet zover dat ik wat ga doen, en waarom, en waarom, en waarom
Beloften, beloften, maar ondertussenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brug dicht, pillen op, Flats te ver weg, scheermesjes bot, geen touw? Bel mij: 0909-pijnlijkelangzamedoodvoorvijfeuro of surf naar mijn site www.pijnlijkelangzamedoodvoorvijfeuro.nl
Pliessssss![]()
OT: MeligVerder best ok, leuke dagen in Disney gehad. Hier en daar een flinke aanvaring met mijn medeDisneygangers, maar goed......Blij dat ik weer in mijn eigen bed kan slapen vanavond
![]()
Waarom.. das een goede vraag...?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik mezelf niet zover dat ik wat ga doen, en waarom, en waarom, en waarom
Ik wist ff niet hoe ik mijn gevoel van nu moest beschrijven, tot ik zag dat jij het al voor me had gedaan...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef melismay het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met vandaag, voel me raar en heb geen idee waardoor
Ja, eh, de vakantie is voorbij en dan kan ik ineens op komen draven. Nee, zo werkt het niet, jij hebt je kans gehad......quote:Op donderdag 1 december 2005 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beloften, beloften, maar ondertussen![]()
Moet jij niet lekker weg met je ouders ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 21:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, eh, de vakantie is voorbij en dan kan ik ineens op komen draven. Nee, zo werkt het niet, jij hebt je kans gehad......
Jij wou niet...klaar. Ga je eerst maar eens flink kut voelen en dan ga ik er nog eens over nadenken![]()
OT: Een beetje last van mijn blaas, zo maar eens plassen![]()
zo, das idd lang geleden zegquote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, dat was lang geleden.
Mis ik iets?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef ThunderChild het volgende:
Zit kostelijk te amuseren van de VARA acties . . .
Nederland 3 en www.vara.nl, dan weet je alles . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mis ik iets?
IJscooooooooooooooo'squote:Op donderdag 1 december 2005 22:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb pijn in mijn tong, heb honger, en weet niet wat ik kan eten
oh en zin in morgen natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef DarkElf het volgende:
've been better maar goed een avondje goed voor jezelf zorgen doet wonderen
ik dacht dat ik genoeg in huis had, ligt er niksquote:Op donderdag 1 december 2005 23:00 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
IJscooooooooooooooo's
Nog goed verdovend voor je tong ook
Ik hoorde het tot hier... You'll never walk alone.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:10 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Enigszins geëmotioneerd door de uitzending over Di Tommaso, tering zeg toch enorm trieste bedoeling daar in Utrecht
Utreg is tof!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik hoorde het tot hier... You'll never walk alone.
Sinds kort nog iets toffer geworden, begrijp ik?quote:
Over 20 dagen pas.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sinds kort nog iets toffer geworden, begrijp ik?
Oops, slowchat...
Zet 'm op!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh en zin in morgen natuurlijkveel te doen dus veel autorijden
wat een homo...quote:Op vrijdag 2 december 2005 04:51 schreef JAM het volgende:
Ook last van een winterdip?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:17 schreef nozem het volgende:
Ik had een 9 voor een recent tentamen. Een klein lichtpuntje want ik voel me verder helemaal niet goed.
Al vanaf 1995 elk jaar, maar dit jaar is het gigantisch. Maar soit, i keep holding on..quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook last van een winterdip?![]()
Ik dus wel....![]()
Bij mij valt hij dit jaar samen met gezeik met de wijven, helemaal fijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Al vanaf 1995 elk jaar, maar dit jaar is het gigantisch. Maar soit, i keep holding on..
Niet direct gezeik met de wijven. Mijn eigen grillen verpesten zo'n beetje alles wat er maar te verpesten valt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij valt hij dit jaar samen met gezeik met de wijven, helemaal fijn...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ging uitstekend
OT: moe maar heppie
Goed zo dames, ben trots op julliequote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben trots, heb mijn tentamen statistiek goed gemaakt![]()
En dat terwijl ik dacht dat ik het compleet verkloot had.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef _Kimmie_ het volgende:
Bijzonder kut
Het gezeik met de wijven blijkt bij mij toch nog de goede kant uit te vallen, nou maar hopen dat míjn gevoel voor dramatiek het hele gebeuren niet om zeep helpt... Zou niet de eerste keer zijn namelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:25 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet direct gezeik met de wijven. Mijn eigen grillen verpesten zo'n beetje alles wat er maar te verpesten valt.
Godverdomme, ik voel mezelf net een wijf en mijn aangeboren gevoel voor dramatiek helpt daar totaal niet bij.
Zolang het maar niet raak isquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:en aangeschoten vooral...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef JAM het volgende:
Ik wou ook net zeggen dat ik lekker had uitgeslapen. Dat krijg je he, als je er een aantal dagen door de week om 6 uur uit moet ivm werk! Heerlijk uitgeslapen dus!quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:16 schreef JAM het volgende:
GODVERDOMME NOG GEEN KWART OVER TIEN 'S OCHTENDS EN DAN DENK JIJ HET JIJ HET OVER UITSLAPEN TE HEBBEN ?!.
IK HEB UITGESLAPEN JA!quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:16 schreef JAM het volgende:
GODVERDOMME NOG GEEN KWART OVER TIEN 'S OCHTENDS EN DAN DENK JIJ HET JIJ HET OVER UITSLAPEN TE HEBBEN ?!.
Ontopic; Ik ben emotioneel stabiel.
Pffquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:21 schreef JAM het volgende:
Ja, 'werken', dat vind ik ook al zoiets...
Ben je dat ook? Of ben je vast aan het oefenen met jezelf analyseren voor je psychologiestudie (toch?)?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je dat ook? Of ben je vast aan het oefenen met jezelf analyseren voor je psychologiestudie (toch?)?
quote:
mooi zo.quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef DuchessX het volgende:
Eindelijk weer eens een aantal uur geslapen
Hopelijk vanaaf weer.
Je hebt je eerste date vanavond?quote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voel me een klein beetje als een zenuwachtige puber die voor het eerst een date heeft...![]()
Nee, maar zo voel ik me welquote:Op zondag 4 december 2005 16:51 schreef Al.Capone het volgende:
Vreetkick.![]()
[..]
Je hebt je eerste date vanavond?
Dat heerlijke brakke "ik heb gisteren veel te veel gezopen"- gevoel?quote:Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Lamlendig zondaggevoel op 't moment
* nixxx knuffel geeftquote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Van mij mag vandaag wel weer voorbij zijn.
*knuffel*quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
![]()
Van mij mag vandaag wel weer voorbij zijn.
Hey was jij geen sint aan t vieren met je familie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |