Rekening houden met:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:55 schreef katlief het volgende:
Ojee, nu raak ik de draad kwijt![]()
Even ter verduidelijking: het was een huurwoning, maar nu in de verkoop gegaan. Iedereen is er uit, op de familie spin na.
Vraagprijs: 182.500.
Mijn vraag: waar moet ik o.a. rekening mee houden met het bieden.
Mijn tweede vraag: graag zo simpel mogelijke antwoorden, heb een aankomende blonde weekend bui![]()
![]()
Ik ga er zelf inwonen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef sigme het volgende:
Katlief, dat is ondoenlijk als we niet weten of je die woning gaat verhuren of zelf gaat bewonen. Dus...
Maar weet je zeker dat datr door de gemeente is vrijgegeven?quote:
Het staat nu 3 maanden te koop via een nvm makelaar. Maar howabout het bieden, is dat anders dan wanneer je op een echte koopwoning biedt? Hoever kan je 'zakken' qua prijs dat het reeel blijft?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar weet je zeker dat datr door de gemeente is vrijgegeven?
Dat het bij een NVM makelaar te koop staat wilt nog niets zeggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef katlief het volgende:
[..]
Het staat nu 3 maanden te koop via een nvm makelaar. Maar howabout het bieden, is dat anders dan wanneer je op een echte koopwoning biedt? Hoever kan je 'zakken' qua prijs dat het reeel blijft?
waar dan? misschien is de prijs te hoog?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef Koningin het volgende:
Mijn huis staat ook te koop.
De afgelopen zomermaanden is er niemand komen kijken.....
Midden Limburg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:57 schreef Dynia het volgende:
[..]
waar dan? misschien is de prijs te hoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |