Nou, dan nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hmm, ik heb opeens véél minder zin om een avatar voor jou te maken!![]()
![]()

Neem me toch niet altijd zo serieus, mens!quote:
!!!!!111one!!!!!1~~

Geef gewoon mn cadeautjes, ouwequote:Op woensdag 30 november 2005 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom dan maar bij Sinterklaas op schoot.![]()

Hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo kindertjes.
Ik eet nu ananas, mocht het jullie interesseren.

Heb ik dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neem me toch niet altijd zo serieus, mens!
Geen wonder dat je mij hebt genomineerd voor de meest-arrogante-user-award! [afbeelding]!!!!!111one!!!!!1~~

Als ie er nou op ging zitten was je vraag een stuk zinvoller geweestquote:

Ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik dat?![]()
Zo bewust was ik er dus mee bezig![]()

Bevredigend.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoe voelt dat nou?

Ik pas het niveau van mijn vragen aan, aan de opmerking die gemaakt is.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als ie er nou op ging zitten was je vraag een stuk zinvoller geweest.

Alsjeblieft.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij is mooi![]()
Dank je wel
Ik ga hem lekker meteen gebruiken, pech voor sinterklaas![]()

Gebruik dan ook eens PI's als je wat arrogants zegt, dan weet ik tenminste dat je het niet meentquote:

Ben je van het Front Anti Ananas (FAA, red.) ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik pas het niveau van mijn vragen aan, aan de opmerking die gemaakt is.
Dat zeg genoeg, denk ik..

quote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook eens PI's als je wat arrogants zegt, dan weet ik tenminste dat je het niet meent

Nou dan begin ik een Anti Front Pro Ananas! (AFPA, red.).quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben je van het Front Anti Ananas (FAA, red.) ofzo?.
Dan is het FPA ook tegen jou!.

Nou doe je het weerquote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Dat deed ik dus ook.!
Ik ben onbegrepen. Mijn humor is geniaal. Jullie niveau is te laag! Later zullen jullie er spijt van hebben!

Ja, daar heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Nou dan begin ik een Anti Front Pro Ananas! (AFPA, red.).!

LEER DAN PI'S LEZEN!!!!!!!!!!!11111quote:

1-0 voor de Bupa's.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet van terug..

Je lijkt Orgi wel. Die wilde ook om de zoveel tijd zijn stem veranderen!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan ik mijn stemmen nog veranderen die JohnDDD hangt me de keel uit

Wat zijn PI's?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LEER DAN PI'S LEZEN!!!!!!!!!!!11111
Je mag heus wel een beetje nadenken bij het Fok!ken! Of is dat teveel gevraagd voor jouw hersentjes?!!!![]()
:R :RR!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |