is geen feit, maar een meningquote:Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef the_jestert het volgende:
fries is geen taal, maar een chronische keelontsteking
![]()
Dus..quote:Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef the_jestert het volgende:
![]()
Haha, zo noemen wij ze ook altijd. Als je de walden in gaat zie je bij iedereen handel in de tuin staan. Vaak zijn het wel dikke oplichters, check maar eens auto's op MP in friesland, allemaal surhuisterveen, zwaagwesteinde enz.quote:
En veel gemeenten stata alleen de Friese naam er nog op, en in Het Bildt staat de Friese naam er juist niet op, maar wel de Nederlandse en de Bildtse. En in Leeuwarderadeel staat het alleen in het Nederlandsquote:Op maandag 5 december 2005 13:26 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. De Nederlandse plaatsnaam staat altijd bovenaan, dus je weet sowieso wel in welke plaats je bent. Blijkbaar is het wettelijk toegestaan hier dat de Friese plaatsnaam eronder mag staan, indien bestaand. Het zal mij aan mijn reet roesten als ik opeens langs de weg een bordje zou zien met Maastricht / Maastrech. Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden. Ben je jaloers of zo.
ach, bijna weer oud en nieuw, misschien verdwaald er weer een vuurpijl van de molenaarquote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
waldpykjes![]()
[..]
Als er iets makkelijk in de fik is te steken is het wel anna's krot
I know ik woon toevallig ook in dit prachtige dorpquote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, bijna weer oud en nieuw, misschien verdwaald er weer een vuurpijl van de molenaar
(Anna's keet stata onder de molen, die in 1992 is afgebrand met oud en nieuw toen de molenaar een vuurpijl in zn molen schoot per ongeluk)
Ik heb je foto even bekeken en ik herken je niet zo snelquote:Op maandag 5 december 2005 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, leuk een (oud-)dorpsgenoot![]()
ken ik je blaaatkipje?
Gelukkig ben jij niet degene die dat bepaalt.quote:Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef the_jestert het volgende:
![]()
Wie zijn dat dan?quote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Overtreffende trap van Wâldpyken: Harekieten
Harkema, gemengde gevoelens. Weening komt er wel vandaan, maar daarnaast ook jouw ex-collegaquote:
en dan zeggen dat dit hendiger te lezen is dan limburgsquote:Op woensdag 30 november 2005 18:06 schreef Burner2000 het volgende:
Wat lopen hier ongelofelijk veel minderwaardigheidscomplexen rond.
![]()
Frysk bloed tsjoch op! wol nou ris brûze en siede,
En bounzje troch ús ieren om!
![]()
Inmiddels is het al veranderd in een ouderwets gezellig Friezen-onder-elkaar-topic.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
al weer een Fryslan bash topic
Fryslan Boppe!
![]()
kunnen jullie niet eens iets anders verzinnen??
Geen beter volk dan Friezen tochquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inmiddels is het al veranderd in een ouderwets gezellig Friezen-onder-elkaar-topic.
Ik zag wel een eindhoven-topic in ONZ voorbij komen, waarom mag dat wel en een friesland-topic dan niet? (volgens mij was er ook een twente/enschede-iets...)quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Belachelijk dat er nog steeds geen slowchat voor Friezen mag komen, uit dit topic, en alle andere topics met de lettercombinatien 'Frysk', 'Fryslân'of alles wat met Fries begint, blijkt weer dat er behoefte aan is.
inperking van reeksen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:47 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ik zag wel een eindhoven-topic in ONZ voorbij komen, waarom mag dat wel en een friesland-topic dan niet? (volgens mij was er ook een twente/enschede-iets...)
Dat is ook een topic van niks natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inperking van reeksen..
het Stiens topic is ook al op slot
Stiens!
Mwoah, tijd voor een herkansing dan maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:56 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Dat is ook een topic van niks natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwoah, tijd voor een herkansing dan maar
eerst even warmdraaien op kleine schaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Maar dan een friesland (meer users) en fatsoenlijke op lijkt me
![]()
Rot dan op naar een eigen topic over jullie stink boeren. Maar kom niet als een stel nationalisten hier je stuk boeren land verheerlijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Belachelijk dat er nog steeds geen slowchat voor Friezen mag komen, uit dit topic, en alle andere topics met de lettercombinatien 'Frysk', 'Fryslân'of alles wat met Fries begint, blijkt weer dat er behoefte aan is.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Rot dan op naar een eigen topic over jullie stink boeren. Maar kom niet als een stel nationalisten hier je stuk boeren land verheerlijken.
en tijdens het maken daarvan zag ik dat ik ruim genoeg foto's heb om de schoonheid van ons mooie provincie land te illustrerenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
relax we hebben al een stiens-topic nu
![]()
"Fryslân Boppe"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Rot dan op naar een eigen topic over jullie stink boeren. Maar kom niet als een stel nationalisten hier je stuk boeren land verheerlijken.
Rot op man vieze kut boer. Ga mest zaaien ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en tijdens het maken daarvan zag ik dat ik ruim genoeg foto's heb om de schoonheid van ons mooie provincie land te illustrerenBos van Ypey
Belrikum
Waddenzee
Ameland
Vlieland
Harlingen
Het Bildt
Het Dockumer Lokaaltsje
Wat zit je dwars? Of kun je de drukte van het "westen" niet meer aan en reageer je dat af op de beter bedeelden?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Rot op man vieze kut boer. Ga mest zaaien ofzo.
Of een keer naar de kapper. Onverzorgde pauper.
We hebben twee kappers in Stiensquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
psst je loopt achter egbert haan --> re-style.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben twee kappers in StiensEgbert Haan en het Haarboetiekje
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
psst je loopt achter egbert haan --> re-style.
Overgenomen door 1 van de kapsters
* Haushofer meldt zich ook maar weer esquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inmiddels is het al veranderd in een ouderwets gezellig Friezen-onder-elkaar-topic.
Hey, ben jij vroeger iets te vaak door je vader misbruikt ofzo en ga je dat nu op Friezen afreageren? Da's niet zo netjes van jequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mja, het klaagbakige van dit topic komt niet helemaal uit de verf geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu je het zegt: Waar blijven de Fryske Euro's? Als apart land willen we ook een eigen Euro-kantje! Eigen postzegels hadden we alquote:Op woensdag 7 december 2005 20:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hey, ben jij vroeger iets te vaak door je vader misbruikt ofzo en ga je dat nu op Friezen afreageren? Da's niet zo netjes van je![]()
Friezen zijn tov, en Foppe achterop de euro natuurlijk.![]()
Kening Redbadquote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef Maethor het volgende:
Dan mag van mij Grutte Pier er wel op.
Je lult jezelf gewoon uit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:17 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Beargumenteren, ik tel daarbij 6 lettergrepen. Ik vrees dat dat woord alleen al te hoog gegrepen is voor de TS. Of je kunt er streepjes tussenzetten, misschien dat hij het dan wel begrijpt.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:45 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Je lult jezelf gewoon uit.
Kom op zeg, als je wil zeiken, beargumenteer dan ook!
Ja, mar dat wie yn it Hollânsk, dat kinne wy dochs net leaze, leave jongequote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb een aantal behoorlijke argumenten aangehaald voordat jullie zwijnen mijn topic kaapten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |