eigenlijk heb je daar wel een punt.. nutteloos zijn ze zeker.. nuttiger zou zijn als je met een gebogen stokbrood om je nek rondliep. kon je altijd even happenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
........nutteloze uitingen van een vervlogen tijd
Ha fembol.. draagt je bouwvakker wel eens een stropdas?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:06 schreef fembol het volgende:
Hai Fans!
Zelden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ha fembol.. draagt je bouwvakker wel eens een stropdas?
Ga weg jij.. waar is Sint?quote:
In de zakquote:
zekers!! mijn idee...quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef fembol het volgende:
Manne in Pakken zijn errug lekker!
quote:
Jij snapt hetquote:
Das tenminste wat...quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:27 schreef Frezer het volgende:
Ik heb ook geen stropdas(sen), wel een colbert en een chique halflange jas,.
Best zonde hoor, het heeft echt wel wat.. vind ik dan..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er 4, sommige nog nooit gebruikt. En een pak dat ik nooit draag.
T zal vast niet meer passen denk ik, eerst maar afvallen voordat ik dat probeerquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Best zonde hoor, het heeft echt wel wat.. vind ik dan..
Gratis tip voor alle heren.. rIb-colberts zijn een erg hot item op het moment..en het ziet er toch cool en casual uit...
nu ben ik echt weg![]()
Ik had het andersomquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal vast niet meer passen denk ik, eerst maar afvallen voordat ik dat probeer![]()
Ik zie dat wij dezelfde dresscode gewend zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef PhaE het volgende:
Pakken;
Stropdassen;
Je kunt er ook erg netjes uitzien zonder stropdas.
Eigenlijk wel he...quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets te veel van het goede zeg ik je!![]()
I pledge allegiance to my Fok,quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja
Wat doe je er aan! Het is een vrij fok!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
I pledge allegiance to my Fok,
and to the Forum for which it stands:
one website indivisible under Godt,
With Liberty and Justice for all.
Ja, graag!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
wijn..
de dood voor fok.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef nixxx het volgende:
stropdassen zijn de dood voor dit topic![]()
Liever een paracetamolletje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef nixxx het volgende:
stropdassen zijn de dood voor dit topic![]()
biertje iemand? of wijn
Wijntje erbij babe?quote:
jij een paracetamolletje dan... nog steeds last van het feestje, sex-and-the-city-vriendinquote:
Thanx dear...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij een paracetamolletje dan... nog steeds last van het feestje, sex-and-the-city-vriendin
Wat is er ..? ziekjes .. hoofdpijn..quote:
Daar krijg je wel de mooiste foto's van!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan zeker weer zo'n kotsfestijn als zaterdag... No thanx![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat is er ..? ziekjes .. hoofdpijn..
Hier paracetemolletje voel je je snel beter!
Ik heb geen zer ogen maar wel dubbel zicht lijkt wel.. ik heb mn zwemlenzen in.. die kijken net iets anders dan mn gewone.. lastig typen!!quote:
Ik moet zeggen... ik heb er weleens slechter op gestaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar krijg je wel de mooiste foto's van!![]()
vrouwen kotsen nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan zeker weer zo'n kotsfestijn als zaterdag... No thanx![]()
Show mequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... ik heb er weleens slechter op gestaan
show!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... ik heb er weleens slechter op gestaan
gmtaquote:
Zwemlenzen? Wat heb je dan, vissenogen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zer ogen maar wel dubbel zicht lijkt wel.. ik heb mn zwemlenzen in.. die kijken net iets anders dan mn gewone.. lastig typen!!![]()
snel je normale weer in dan, anders krijg je vast hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zer ogen maar wel dubbel zicht lijkt wel.. ik heb mn zwemlenzen in.. die kijken net iets anders dan mn gewone.. lastig typen!!![]()
Nee muts.!!..het zijn daglenzen.. als ik er daar een stel van kwijt ben is dat minder erg als mn harde lenzen. ze zijn alleen niet helemaal op sterkte..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwemlenzen? Wat heb je dan, vissenogen?
Ik heb nog wel een zak met ranzige Sinterklaas snoepjes voor je. Ik dacht dat 't wat anders was...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef nixxx het volgende:
ik heb niets om te snacken hier in huis
Toch nog een leermoment zo aan het eind van de dag!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee muts.!!..het zijn daglenzen.. als ik er daar een stel van kwijt ben is dat minder erg als mn harde lenzen. ze zijn alleen niet helemaal op sterkte..![]()
great minds think alike.. omdat christine en ik precies hetzelfde postten op hetzelfde momentquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
gmta? snap ik niet..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog een leermoment zo aan het eind van de dag!
Ik heb geen flubberbuikjequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
ik heb een zakje cup-a-soup maar dat zul je wel niet bedoelen..is tégen een flubberbuikkie
![]()
kijk jij maar uit op 5 decemberquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
ah.. duidelijk.. idd heb ik vandaag ook nog wat geleerd..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
Dat zijn jouw woorden geweest hoor, in een vorig topic (tegen .?. ik weet niet meer hoe ze heet)...Zeker niet de mijne..
My kinda manquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
nee hoor..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
ja vrouwen horen een beetje zacht te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
Hier maak je vriendinnen mee!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Mokster het volgende:
@ Chris en Nixxx: fobo
zo eindigde mijn feestje dus: in coma
keb ook ff gekeken, wat een lieve krullebol...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Mokster het volgende:
zo eindigde mijn feestje dus: in coma
Heb jij een flubberbuikje dan?quote:
je weet ook hoe ik erover denk hequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een flubberbuikje dan?![]()
't Is dat ik weet hoe je over trouwen denkt...![]()
Marc.. het gaat niet goed zo...!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er maar weg van,
tot ooit allemaal
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er maar weg van,
tot ooit allemaal
Tis een klein monstertje, maar überschattig en daarom komt ze overal mee wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
too cute... wat een lief kindje ook
Vroeger, toen je een vrouw nog het hof moest maken in plaats van dat ze zich voor je voeten wierpen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:49 schreef Christine het volgende:
[..]
je weet ook hoe ik erover denk he
als ik er zoeen had dan kwam ze ook overal mee wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tis een klein monstertje, maar überschattig en daarom komt ze overal mee weg![]()
Pardon? ik heb nog steeds de prins op het witte paard/cq fietsie voor me hoor...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je een vrouw nog het hof moest maken in plaats van dat ze zich voor je voeten wierpen...![]()
Ik bedoel maar... Daar druipt het 'verover mijn hart, please' toch ook vanaf?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pardon? ik heb nog steeds de prins op het witte paard/cq fietsie voor me hoor...![]()
't is goed met jequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar... Daar druipt het 'verover mijn hart, please' toch ook vanaf?![]()
En wat is daar mis mee? Het is niet zo dat ik dat zelf ook niet kan hoor. Nou ja niet op een wit paard dan, dan wordt het een zwarte motor...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar... Daar druipt het 'verover mijn hart, please' toch ook vanaf?![]()
Niks mis mee, ik constateer alleen maar...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is niet zo dat ik dat zelf ook niet kan hoor. Nou ja niet op een wit paard dan, dan wordt het een zwarte motor...![]()
Maar ik geef toe.. het heeft wat..![]()
Verdorie ik wou gaan lushen...
een toekomstige.. ben weer aan het lessen...motor staat er al..quote:
Dus van 't voorjaar / met de zomer kun je gaan toeren?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
een toekomstige.. ben weer aan het lessen...motor staat er al..![]()
Dat is wel de bedoeling.. en idd toeren en niet scheuren.. het is een Kawasaki Vulcan 800quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Dus van 't voorjaar / met de zomer kun je gaan toeren?
Ik word niet gehinderd door enige kennis en ervaring op het gebied van motoren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.. en idd toeren en niet scheuren.. het is een Kawasaki Vulcan 800![]()
*zegt ze héél trots..![]()
ik ook niet hoor..quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word niet gehinderd door enige kennis en ervaring op het gebied van motoren...
Doe mij maar gewoon een auto... Beter dan die publiekslimousine met chauffeur die ik nou heb...quote:
ik heb geen motorrijbewijs nog hoor, dus praktisch gezien heb ik ook meer aan een autoquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een auto... Beter dan die publiekslimousine met chauffeur die ik nou heb...![]()
Datzelfde geldt ook voor mij... Maar ik lees net dat als je wat tijd, moeite en een wit paard investeert, dat je dan kunt beschikken over een Kawasaki Vulcan 800.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb geen motorrijbewijs nog hoor, dus praktisch gezien heb ik ook meer aan een auto
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Mokster het volgende:
zo eindigde mijn feestje dus: in coma![]()
Ach ja... je drinkt eens watquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo heb ik ook es m'n vrouw en een neefje aangetroffen, volledig van de wereld . . .![]()
![]()
Prettige aaf, welterusten en prettige dag morgen dan!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:19 schreef _Cara_ het volgende:
Heren.. ik ga nu echt lushen hoor...en dan naar csi kijken want die ben ik nu dus aan het opnemen..
![]()
En morgen heb ik lekker vrij..haha![]()
En wat ging er allemaal in ??quote:
heb ook geen paardrijbewijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt ook voor mij... Maar ik lees net dat als je wat tijd, moeite en een wit paard investeert, dat je dan kunt beschikken over een Kawasaki Vulcan 800.![]()
Dag Caraquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:19 schreef _Cara_ het volgende:
Heren.. ik ga nu echt lushen hoor...en dan naar csi kijken want die ben ik nu dus aan het opnemen..
![]()
En morgen heb ik lekker vrij..haha![]()
Praktisch denken, ze zei niet dat het een levend paard moest zijn. Je kan ook gewoon een paardenworst halen bij de slager en die berij... Laat ook maar...quote:
LOLquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktisch denken, ze zei niet dat het een levend paard moest zijn. Je kan ook gewoon een paardenworst halen bij de slager en die berij... Laat ook maar...![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktisch denken, ze zei niet dat het een levend paard moest zijn. Je kan ook gewoon een paardenworst halen bij de slager en die berij... Laat ook maar...![]()
je moet wel alles lezen.. ze zei trouwens ook" fietsie...."quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Labiel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef nixxx het volgende:
- Ben je labiel of levensmoe?
Het gaat.quote:- Verveel je je rot?
Nee.quote:- Wil je klagen over de Modcat?
Idd niet te zuipen.quote:- Vind je Bavaria ook niet te zuipen?
Niet echt.quote:- Of vind je Plato gewoon helemaal te gek?
Nee.quote:- Hou je wel of niet van stropdassen?
Duidelijk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Labiel.
[..]
Het gaat.
[..]
Nee.
[..]
Idd niet te zuipen.
[..]
Niet echt.
[..]
Nee.
hehehe kippetje.. daar houdt onze plato wel vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:35 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Labiel.
[..]
Het gaat.
[..]
Nee.
[..]
Idd niet te zuipen.
[..]
Niet echt.
[..]
Nee.
De overige antwoorden duiden ook niet echt op een positieve levensinstelling...quote:
Ha, Moks. Schattige slaapsterquote:
Date? Vertelquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef melismay het volgende:
Mensen! Mijn date van vanavond was echt geweldig!
Doet me denken aan een signature die ik hier ooit es op het forum heb gezien: Wie men heeft zien slapen, kan men nooit meer haten... (o.i.d)quote:
Het was zelfs echt geweldigquote:
Verhalen, tips en saillante details... Dat willen we horen natuurlijk!quote:
Komt dat even goed uit!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet me denken aan een signature die ik hier ooit es op het forum heb gezien: Wie men heeft zien slapen, kan men nooit meer haten... (o.i.d)
een fokker?quote:
Ik weet alleen niet het zien van een foto voldoende is of dat je het in het echt gezien moet hebben...quote:
In het echt natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet het zien van een foto voldoende is of dat je het in het echt gezien moet hebben...
Hmm... Beetje jammer. Of niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet het zien van een foto voldoende is of dat je het in het echt gezien moet hebben...
nou wordt het helemaal interessantquote:
Goeie vraag... Nu nog een goed antwoord...quote:
Ow please get over yourselfquote:
Jawel hoor, behoorlijk positief.. Maar hou soms van zeikenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De overige antwoorden duiden ook niet echt op een positieve levensinstelling...
Gatver... Hebben we die neuk-lijst weerquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
ik ben niet nieuwsgierig... ik ben alleen maar nieuwsgierigquote:
Gewoon niet neuken met Fok!kers, hoef je je nergens zorgen om te maken ook!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gatver... Hebben we die neuk-lijst weer
Opscheplijstje natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben niet nieuwsgierig... ik ben alleen maar nieuwsgierig geïnteresseerd![]()
![]()
Zo ontzettend grappig voor een eeuwige maagd als ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben niet nieuwsgierig... ik ben alleen maar nieuwsgierig![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet neuken met Fok!kers, hoef je je nergens zorgen om te maken ook!
* noteert *quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet neuken met Fok!kers, hoef je je nergens zorgen om te maken ook!
nou zeg.. ik dacht niet meteen aan sex.. voor de veranderingquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
Het was niet zo bijzonderHet was geweldig, maar niet op die manier waarop jij nu weer denkt
![]()
Zucht... echt slim ben je niet he!?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou zeg.. ik dacht niet meteen aan sex.. voor de verandering
Dan mail ik boe wel even dat ie mijn andere mailtje moet negerenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef Mokster het volgende:
Helemaal mee eens!
ik niet hoor... twist weer?quote:
Uhm... welk mailtje?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan mail ik boe wel even dat ie mijn andere mailtje moet negeren![]()
Misschien ben je toch wel slimquote:
ik ben veelste lief om zulke mailtjes te sturenquote:
Beterschaps-kusjequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
Verkouden zijn is stom.
Geen sneeuw is ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
Verkouden zijn is stom.
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
met blonde vrouwen karaoken in amsterdam is stom 14.gif
*snuif*snuif* hmm lush...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb genoeg water gezien voor vandaag... ik heb heerlijk gelushed!.. nog langer in het water en ik was een gerimpelde rozijn..+
Ben toch wat moe van het zwemmen. dusss trusten iedereen..![]()
Weer aan de fokdatequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
truste marc.. Rustig GF.. het waren melis en twist maar
Naar mijn weten is die lijst in maanden niet meer bijgewerkt . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Mokster het volgende:
Gatver... Hebben we die neuk-lijst weer![]()
Jij en een date ??quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:40 schreef melismay het volgende:
Mensen! Mijn date van vanavond was echt geweldig!![]()
+2 subtielquote:
Ik steun de toekenning van dubbele puntenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik steun de toekenning van dubbele punten.
Welterustenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:01 schreef Mokster het volgende:
Welterusten schatjes!![]()
Moksy gaat slapen...![]()
nog meer wensen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Stropdassen zijn cool trouwens, mits de goede en bij de juiste personen.
Bij mij is alles cool.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
En je krijgt er verdraaid veel aandacht mee heb ik gemerktquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 07:52 schreef Christine het volgende:
Vandaag maar weer proberen te werken.
Proberen? Gewoon doen!quote:Op woensdag 30 november 2005 07:52 schreef Christine het volgende:
Uitstel is geen afstel!quote:Op woensdag 30 november 2005 08:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik stel werken vandaag een uurtje uit.
Dan heb ik nog wel een leuke klus voor je. Als jij nou es uitzoekt wat er nou zo limited is aan die roze hoes...quote:Op woensdag 30 november 2005 08:25 schreef QyRoZ het volgende:
Is toch weinig te doen vandaag. Heb er geen zin in.
Ik was gisteren een piloot die overal tegen aan vloog.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik weer op de fiets aangehouden werd door de flikken en 30 euro boete kreeg voor het rijden op verkeerde banden (?). Later kreeg ik een boete van 80 euro voor het lopen op de openbare weg (?). Ik liep nochtans in de berm
Ik prefereer de echte Pheno. Die durfde het tenminste te vragen zonder dat vertwijfelde/vragende gezicht erbij...quote:
Ohquote:Op woensdag 30 november 2005 09:09 schreef Jumparound het volgende:
dit is rp slowchat, geen single sc:{w
Welneequote:Op woensdag 30 november 2005 09:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de enige die desperate op zoek is...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik prefereer de echte Pheno. Die durfde het tenminste te vragen zonder dat vertwijfelde/vragende gezicht erbij...
Guess againquote:Op woensdag 30 november 2005 09:09 schreef Jumparound het volgende:
dit is rp slowchat, geen single sc:{w
* Jumparound slaps BreaktotheDance around a bit with a large troutquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Guess again![]()
Singels are taking over the world![]()
mircquote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* Jumparound slaps BreaktotheDance around a bit with a large trout
OMG!!!!111!!111oneoneoneonequote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Guess again![]()
Oud papier buiten zetten?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:12 schreef nixxx het volgende:
goemorgen... eens kijken of het oud papier hier al opgehaald is in de straat, moet het nog buiten zetten
er was zeker nixxx te zien?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:12 schreef nixxx het volgende:
goemorgen... eens kijken of het oud papier hier al opgehaald is in de straat, moet het nog buiten zetten
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
OMG!!!!111!!111oneoneoneone!!!!!!1111
w00t!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Je hebt net een enkeltje ONZ gewonnen![]()
mooi spul he? dat Mircquote:
Nah, gebruik het niet zo heel veel, maar wel leuk somsquote:
Al je pornoblaadjes maar eens weggedaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef nixxx het volgende:
zooo dat staat buiten.. alle 4 de dozen
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Al je pornoblaadjes maar eens weggedaan?
Je moet wat met al die vrije zaterdagavonden tenslottequote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Guess again![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet wat met al die vrije zaterdagavonden tenslotte.
Zie ondertitelquote:
Kheb nog wel een geinig filmpje voor jequote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef Jumparound het volgende:
ik heb helemaal geen porno meer op mn computer
Damn, snel wat aan doen!
mail maarquote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kheb nog wel een geinig filmpje voor je
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:12 schreef GF het volgende:
Porno komt een andere keer wel.
Vriendin is vroeg uit en ik ben vrij![]()
Vanmiddag lekker nuecken dusquote:Op woensdag 30 november 2005 10:12 schreef GF het volgende:
Porno komt een andere keer wel.
Vriendin is vroeg uit en ik ben vrij![]()
Hoezo proberen ?? Gewoon werken jij, kreng !!quote:Op woensdag 30 november 2005 07:52 schreef Christine het volgende:
Weet ze alquote:Op woensdag 30 november 2005 10:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
vriendin heeft t uitgemaakt doordat ik porno blijf kijken
Nog net op tijd, het topic was al bijna weer volquote:Op woensdag 30 november 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Bijnaquote:Op woensdag 30 november 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Kijk, dat is de positieve instelling die we zoeken! Hou dat vast! Tsjakkaaa!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, dat is de positieve instelling die we zoeken! Hou dat vast! Tsjakkaaa!
Ja, ik schrok alquote:Op woensdag 30 november 2005 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog net op tijd, het topic was al bijna weer vol.
Ik en ontsinglelen ?? De paus prijst nog eerder condooms en arbortus aan dan dat er een Mrs. ThunderChild zal zijn . . .quote:Op woensdag 30 november 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ontsinglen is anders geen schandequote:Op woensdag 30 november 2005 11:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik en ontsinglelen ?? De paus prijst nog eerder condooms en arbortus aan dan dat er een Mrs. ThunderChild zal zijn . . .![]()
![]()
Oiquote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef nixxx het volgende:
alweer bijna vol
wat een singles gedrag....
Nog lang niet spammertquote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vol
Bollocksquote:
Kijk! Zo hoort t!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Wie?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef nixxx het volgende:
doorspammen danmag jij plato uit de op slopen
Goedemorgen...quote:
Hey babe!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ik ook.. alhoewel...niet helemaal.. wel gewassen en geknipt..![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je vriendin helemaal blij natuurlijk!
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Ik ook.. alhoewel...niet helemaal.. wel gewassen en geknipt..![]()
In je fotoboek is er in ieder geval (nog) niks van te zien...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef _Cara_ het volgende:
Baardjes laat ik aan mannen over.. ik heb mn haren lekker wild laten knippen..![]()
Met mijn opmerkingsgave is (nog) niks mis, zeg maar...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef _Cara_ het volgende:
Tis nie waar??![]()
Dat zeg je goed !! (nog ) nix te zien...![]()
Mannen en fobo's het is me wat....![]()
Nou ?? Als je het commentaar van de familie hier hoort . . .quote:Op woensdag 30 november 2005 11:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ontsinglen is anders geen schande![]()
Het wordt zoetjesaan wel tijd dat we eens wat te zien krijgen, vind je niet ??quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen schijnen zeer visueel ingesteld te zijn (dat is voor hen in ieder geval hét excuus om porno te kunnen kijken).quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef _Cara_ het volgende:
Tis nie waar??![]()
Mannen en fobo's het is me wat....![]()
Datzelfde heeft Frezer vorige week ook gezegd...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef AirwiN het volgende:
En tja, ik ben visueel ingesteld... Daar hebben meer mannen last van denk ik...
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen schijnen zeer visueel ingesteld te zijn (dat is voor hen in ieder geval hét excuus om porno te kunnen kijken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |