eigenlijk heb je daar wel een punt.. nutteloos zijn ze zeker.. nuttiger zou zijn als je met een gebogen stokbrood om je nek rondliep. kon je altijd even happenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
........nutteloze uitingen van een vervlogen tijd
Ha fembol.. draagt je bouwvakker wel eens een stropdas?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:06 schreef fembol het volgende:
Hai Fans!
Zelden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ha fembol.. draagt je bouwvakker wel eens een stropdas?
Ga weg jij.. waar is Sint?quote:
In de zakquote:
zekers!! mijn idee...quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef fembol het volgende:
Manne in Pakken zijn errug lekker!
quote:
Jij snapt hetquote:
Das tenminste wat...quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:27 schreef Frezer het volgende:
Ik heb ook geen stropdas(sen), wel een colbert en een chique halflange jas,.
Best zonde hoor, het heeft echt wel wat.. vind ik dan..quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er 4, sommige nog nooit gebruikt. En een pak dat ik nooit draag.
T zal vast niet meer passen denk ik, eerst maar afvallen voordat ik dat probeerquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Best zonde hoor, het heeft echt wel wat.. vind ik dan..
Gratis tip voor alle heren.. rIb-colberts zijn een erg hot item op het moment..en het ziet er toch cool en casual uit...
nu ben ik echt weg![]()
Ik had het andersomquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal vast niet meer passen denk ik, eerst maar afvallen voordat ik dat probeer![]()
Ik zie dat wij dezelfde dresscode gewend zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef PhaE het volgende:
Pakken;
Stropdassen;
Je kunt er ook erg netjes uitzien zonder stropdas.
Eigenlijk wel he...quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets te veel van het goede zeg ik je!![]()
I pledge allegiance to my Fok,quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ja
Wat doe je er aan! Het is een vrij fok!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
I pledge allegiance to my Fok,
and to the Forum for which it stands:
one website indivisible under Godt,
With Liberty and Justice for all.
Ja, graag!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
wijn..
de dood voor fok.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef nixxx het volgende:
stropdassen zijn de dood voor dit topic![]()
Liever een paracetamolletje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:24 schreef nixxx het volgende:
stropdassen zijn de dood voor dit topic![]()
biertje iemand? of wijn
Wijntje erbij babe?quote:
jij een paracetamolletje dan... nog steeds last van het feestje, sex-and-the-city-vriendinquote:
Thanx dear...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij een paracetamolletje dan... nog steeds last van het feestje, sex-and-the-city-vriendin
Wat is er ..? ziekjes .. hoofdpijn..quote:
Daar krijg je wel de mooiste foto's van!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan zeker weer zo'n kotsfestijn als zaterdag... No thanx![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat is er ..? ziekjes .. hoofdpijn..
Hier paracetemolletje voel je je snel beter!
Ik heb geen zer ogen maar wel dubbel zicht lijkt wel.. ik heb mn zwemlenzen in.. die kijken net iets anders dan mn gewone.. lastig typen!!quote:
Ik moet zeggen... ik heb er weleens slechter op gestaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar krijg je wel de mooiste foto's van!![]()
vrouwen kotsen nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan zeker weer zo'n kotsfestijn als zaterdag... No thanx![]()
Show mequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... ik heb er weleens slechter op gestaan
show!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... ik heb er weleens slechter op gestaan
gmtaquote:
Zwemlenzen? Wat heb je dan, vissenogen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zer ogen maar wel dubbel zicht lijkt wel.. ik heb mn zwemlenzen in.. die kijken net iets anders dan mn gewone.. lastig typen!!![]()
snel je normale weer in dan, anders krijg je vast hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zer ogen maar wel dubbel zicht lijkt wel.. ik heb mn zwemlenzen in.. die kijken net iets anders dan mn gewone.. lastig typen!!![]()
Nee muts.!!..het zijn daglenzen.. als ik er daar een stel van kwijt ben is dat minder erg als mn harde lenzen. ze zijn alleen niet helemaal op sterkte..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwemlenzen? Wat heb je dan, vissenogen?
Ik heb nog wel een zak met ranzige Sinterklaas snoepjes voor je. Ik dacht dat 't wat anders was...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef nixxx het volgende:
ik heb niets om te snacken hier in huis
Toch nog een leermoment zo aan het eind van de dag!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee muts.!!..het zijn daglenzen.. als ik er daar een stel van kwijt ben is dat minder erg als mn harde lenzen. ze zijn alleen niet helemaal op sterkte..![]()
great minds think alike.. omdat christine en ik precies hetzelfde postten op hetzelfde momentquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
gmta? snap ik niet..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch nog een leermoment zo aan het eind van de dag!
Ik heb geen flubberbuikjequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
ik heb een zakje cup-a-soup maar dat zul je wel niet bedoelen..is tégen een flubberbuikkie
![]()
kijk jij maar uit op 5 decemberquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
ah.. duidelijk.. idd heb ik vandaag ook nog wat geleerd..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
Dat zijn jouw woorden geweest hoor, in een vorig topic (tegen .?. ik weet niet meer hoe ze heet)...Zeker niet de mijne..
My kinda manquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
nee hoor..quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
ja vrouwen horen een beetje zacht te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
Hier maak je vriendinnen mee!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Flubberbuikjes!![]()
![]()
Alleen bij vrouwen he...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Mokster het volgende:
@ Chris en Nixxx: fobo
zo eindigde mijn feestje dus: in coma
keb ook ff gekeken, wat een lieve krullebol...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Mokster het volgende:
@ Chris en Nixxx: fobo
zo eindigde mijn feestje dus: in coma
Heb jij een flubberbuikje dan?quote:
je weet ook hoe ik erover denk hequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een flubberbuikje dan?![]()
't Is dat ik weet hoe je over trouwen denkt...![]()
Marc.. het gaat niet goed zo...!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er maar weg van,
tot ooit allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |