quote:op zaterdag 24 december 2005 22:17 schreef hallodaar het volgende:
het is rood en vrolijk???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zaterdag 24 december 2005 22:17 schreef hallodaar het volgende:
het is rood en vrolijk???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nog even het verschil tussen de [code] en de [spoiler] tag leren...quote:op zondag 25 december 2005 13:36 schreef administratie het volgende:
hoe noem je een pakistaanse elvis-imitator?
[ code verwijderd ]
dat is echt een van de slechtste moppen ooitquote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
head & shoulders heeft een speciale nieuwjaarsactie voor al haar gebruikers! head&shoulders christmas - nu zal je roos in de vorm van sneeuwvlokjes vallen!
quote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
head & shoulders heeft een speciale nieuwjaarsactie voor al haar gebruikers! head&shoulders christmas - nu zal je roos in de vorm van sneeuwvlokjes vallen!
ken je de mop van sessy die grappig probeerde te zijnquote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
head & shoulders heeft een speciale nieuwjaarsactie voor al haar gebruikers! head&shoulders christmas - nu zal je roos in de vorm van sneeuwvlokjes vallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
dat doet ie tochquote:op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef sessy het volgende:
doe jij 't dan beter bizz.
ok nu ik!quote:op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef sterke_yerke het volgende:
komt een pessimist een optimist tegen, zegt de optimist tegen de pessimist:
'zullen we een biertje drinken?
pessimist: 'okee'
zo gezegd zogedaan.
zijn ze aan het drinken, zegt die pessimist: 'wat is het ook duur he, dat bier, en zulke kleine glazen, m'n glas is nu al half leeg
zegt de optimist: 'nee, het is half vol!'
![]()
![]()
"dokter: ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. het slechte nieuws is: u heeft kanker. het goede nieuws.... onee er is eigenlijk alleen slecht nieuws!"quote:op vrijdag 30 december 2005 08:05 schreef robar het volgende:
komt een man bij de dokter:
dokter: "meneer ik heb goed nieuws en slecht nieuw voor u, wat wilt u het eerste horen?"
man: "doet u mij dan maar eerst het goede nieuws."
dokter: "u heeft aids en u heeft nog maar een paar weken te leven."
man: "mijn hemel, wat is het goede nieuws dan, als dat nog bestaat?"
dokter: "u heeft ook nog alzheimer, dus u bent het morgen allemaal weer vergeten."
dit is lang en geen mop én niet grappig naar mijn ideequote:
ik vond 'm wel leukquote:op zondag 1 januari 2006 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oud, flauw, en mathematisch incorrect.
dief! die heb je van youp!quote:op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
komt een man bij de dierenarts met een konijntje met drie poten.
de dierenarts zegt: "ja, die moet ik afmaken"
een paar dagen later komt de man terug en vraagt aan de dierenarts:
"en, issie al af?"
er was een kok, en die had een konijntje klaargemaakt,
dus daarna kwam dat konijntje elke dag terug...
zou je denken!quote:
ik denk dat dit nog wel geloofwaardig is ook...quote:op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef mazaru het volgende:
this is the actual radio conversation of a us naval ship with
canadian authorities of the coast of newfoundland in october 1995.
radio conversation released by the chief of naval operations,
10-10-95.
canadians: please divert your course 15 degrees to the south to
avoid a collision.
americans: recommend you divert your course 15 degrees to the
north to avoid a collision.
canadians: negative. you will have to divert your course 15
degrees to the south to avoid a collision.
americans: this is the captain of a us navy ship. i say again,
divert your course.
canadians: no, i say again, you divert your course.
americans: this is the aircraft carrier us lincoln, the second
largest ship in the united states atlantic fleet. we are
accompanied with three cruisers and numerous
support vessels. i demand that you change your course 15 degrees
north. i say again, that's one-five degrees north, or counter-
measures will be undertaken to ensure the safety of this ship.
canadians: this is a lighthouse. your call.
komt een andere man bij dezelfde dokter:quote:op vrijdag 30 december 2005 08:05 schreef robar het volgende:
komt een man bij de dokter:
dokter: "meneer ik heb goed nieuws en slecht nieuw voor u, wat wilt u het eerste horen?"
man: "doet u mij dan maar eerst het goede nieuws."
dokter: "u heeft aids en u heeft nog maar een paar weken te leven."
man: "mijn hemel, wat is het goede nieuws dan, als dat nog bestaat?"
dokter: "u heeft ook nog alzheimer, dus u bent het morgen allemaal weer vergeten."
komt een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurantquote:op vrijdag 30 december 2005 07:30 schreef mobster273 het volgende:
loopt een vent op de ventweg, valt er een boom op de ventweg, vent weg....
omg, ik heb buikpijn, te grappigquote:op donderdag 12 januari 2006 08:18 schreef nt-t.bartman het volgende:
[..]
ik denk dat dit nog wel geloofwaardig is ook...
onderstaande is, naar 'men' beweert, ook waargebeurd:
qantas maintenance humor
-knip-
die is best typerend voor amerikanen.quote:op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef mazaru het volgende:
this is the actual radio conversation of a us naval ship with
canadian authorities of the coast of newfoundland in october 1995.
radio conversation released by the chief of naval operations,
10-10-95.
canadians: please divert your course 15 degrees to the south to
avoid a collision.
americans: recommend you divert your course 15 degrees to the
north to avoid a collision.
canadians: negative. you will have to divert your course 15
degrees to the south to avoid a collision.
americans: this is the captain of a us navy ship. i say again,
divert your course.
canadians: no, i say again, you divert your course.
americans: this is the aircraft carrier us lincoln, the second
largest ship in the united states atlantic fleet. we are
accompanied with three cruisers and numerous
support vessels. i demand that you change your course 15 degrees
north. i say again, that's one-five degrees north, or counter-
measures will be undertaken to ensure the safety of this ship.
canadians: this is a lighthouse. your call.
ik vind em ijzersterkquote:op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef mazaru het volgende:
this is the actual radio conversation of a us naval ship with
canadian authorities of the coast of newfoundland in october 1995.
radio conversation released by the chief of naval operations,
10-10-95.
canadians vs americans
-knip-
dit is vooral zo typischquote:op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef mazaru het volgende:
americans: this is the aircraft carrier us lincoln, the second
largest ship in the united states
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik ben geen fiets bellert! Maar ik bel wel als het nodig is! Als ik er langs wil bijvoorbeeld..
- Recente studies wijzen uit dat 100% van alle rokers sterft.
- Niet moeilijk doen als het makkelijk kan!
quote:op donderdag 12 januari 2006 10:17 schreef peterh het volgende:
het is zwart en zit voorin het vliegtuig?ook sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
leuk verhaal, maar hier en daar een lege regel ertussen zou het een stuk leesbaarder maken!quote:op donderdag 12 januari 2006 11:04 schreef iamredleader het volgende:
bitter after being snubbed for membership in the "axis of evil",
[...]
only because no one asked them.
de nieuwe head&shoulders is er voor asielzoekers.............quote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
head & shoulders heeft een speciale nieuwjaarsactie voor al haar gebruikers! head&shoulders christmas - nu zal je roos in de vorm van sneeuwvlokjes vallen!
quote:op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef mazaru het volgende:
this is the actual radio conversation of a us naval ship with
canadian authorities of the coast of newfoundland in october 1995.
radio conversation released by the chief of naval operations,
10-10-95.
canadians: please divert your course 15 degrees to the south to
avoid a collision.
americans: recommend you divert your course 15 degrees to the
north to avoid a collision.
canadians: negative. you will have to divert your course 15
degrees to the south to avoid a collision.
americans: this is the captain of a us navy ship. i say again,
divert your course.
canadians: no, i say again, you divert your course.
americans: this is the aircraft carrier us lincoln, the second
largest ship in the united states atlantic fleet. we are
accompanied with three cruisers and numerous
support vessels. i demand that you change your course 15 degrees
north. i say again, that's one-five degrees north, or counter-
measures will be undertaken to ensure the safety of this ship.
canadians: this is a lighthouse. your call.
õmfg, hoe typischquote:op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef mazaru het volgende:
this is the actual radio conversation of a us naval ship with
canadian authorities of the coast of newfoundland in october 1995.
radio conversation released by the chief of naval operations,
10-10-95.
canadians: please divert your course 15 degrees to the south to
avoid a collision.
americans: recommend you divert your course 15 degrees to the
north to avoid a collision.
canadians: negative. you will have to divert your course 15
degrees to the south to avoid a collision.
americans: this is the captain of a us navy ship. i say again,
divert your course.
canadians: no, i say again, you divert your course.
americans: this is the aircraft carrier us lincoln, the second
largest ship in the united states atlantic fleet. we are
accompanied with three cruisers and numerous
support vessels. i demand that you change your course 15 degrees
north. i say again, that's one-five degrees north, or counter-
measures will be undertaken to ensure the safety of this ship.
canadians: this is a lighthouse. your call.
godgloeiende, ik heb niet vaak zo in een deuk gelegenquote:op donderdag 12 januari 2006 08:18 schreef nt-t.bartman het volgende:
[..]
ik denk dat dit nog wel geloofwaardig is ook...
onderstaande is, naar 'men' beweert, ook waargebeurd:
qantas maintenance humor
after every flight, pilots fill out a form called a gripe sheet, which conveys to the mechanics problems encountered with the aircraft during the flight that need repair or correction. the mechanics read and correct the problem, and then respond in writing on the lower half of the form what remedial action was taken, and the pilot reviews the gripe sheets before the next flight. never let it be said that ground crews and engineers lack a sense of humor. here are some actual logged maintenance complaints and problems as submitted by qantas pilots and the solution recorded by maintenance engineers. by the way, qantas is the only major airline that has never had an accident.
(p = the problem logged by the pilot.)
(s = the solution and action taken by the engineers.)
p: left inside main tire almost needs replacement.
s: almost replaced left inside main tire.
p: test flight ok, except auto-land very rough.
s: auto-land not installed on this aircraft.
p: something loose in cockpit.
s: something tightened in cockpit.
p: dead bugs on windshield.
s: live bugs on back-order.
p: autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
s: cannot reproduce problem on ground.
p: evidence of leak on right main landing gear.
s: evidence removed.
p: dme volume unbelievably loud.
s: dme volume set to more believable level.
p: friction locks cause throttle levers to stick.
s: that's what they're there for.
p: iff inoperative.
s: iff always inoperative in off mode.
p: suspected crack in windshield.
s: suspect you're right.
p: number 3 engine missing.
s: engine found on right wing after brief search.
p: aircraft handles funny.
s: aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.
p: target radar hums.
s: reprogrammed target radar with lyrics.
p: mouse in cockpit.
s: cat installed.
p: noise coming from under instrument panel. sounds like a midget pounding on something with a hammer.
s: took hammer away from midget.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |