quote:op zaterdag 24 december 2005 22:17 schreef hallodaar het volgende:
het is rood en vrolijk???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zaterdag 24 december 2005 22:17 schreef hallodaar het volgende:
het is rood en vrolijk???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nog even het verschil tussen de [code] en de [spoiler] tag leren...quote:op zondag 25 december 2005 13:36 schreef administratie het volgende:
hoe noem je een pakistaanse elvis-imitator?
[ code verwijderd ]
dat is echt een van de slechtste moppen ooitquote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
head & shoulders heeft een speciale nieuwjaarsactie voor al haar gebruikers! head&shoulders christmas - nu zal je roos in de vorm van sneeuwvlokjes vallen!
quote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
head & shoulders heeft een speciale nieuwjaarsactie voor al haar gebruikers! head&shoulders christmas - nu zal je roos in de vorm van sneeuwvlokjes vallen!
ken je de mop van sessy die grappig probeerde te zijnquote:op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef sessy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
dat doet ie tochquote:op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef sessy het volgende:
doe jij 't dan beter bizz.
ok nu ik!quote:op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef sterke_yerke het volgende:
komt een pessimist een optimist tegen, zegt de optimist tegen de pessimist:
'zullen we een biertje drinken?
pessimist: 'okee'
zo gezegd zogedaan.
zijn ze aan het drinken, zegt die pessimist: 'wat is het ook duur he, dat bier, en zulke kleine glazen, m'n glas is nu al half leeg
zegt de optimist: 'nee, het is half vol!'
![]()
![]()
"dokter: ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. het slechte nieuws is: u heeft kanker. het goede nieuws.... onee er is eigenlijk alleen slecht nieuws!"quote:op vrijdag 30 december 2005 08:05 schreef robar het volgende:
komt een man bij de dokter:
dokter: "meneer ik heb goed nieuws en slecht nieuw voor u, wat wilt u het eerste horen?"
man: "doet u mij dan maar eerst het goede nieuws."
dokter: "u heeft aids en u heeft nog maar een paar weken te leven."
man: "mijn hemel, wat is het goede nieuws dan, als dat nog bestaat?"
dokter: "u heeft ook nog alzheimer, dus u bent het morgen allemaal weer vergeten."
dit is lang en geen mop én niet grappig naar mijn ideequote:
ik vond 'm wel leukquote:op zondag 1 januari 2006 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oud, flauw, en mathematisch incorrect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |