SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef topmaat het volgende:
philip zat rustig te wachten in de wachtkamer van de dokter. hij kende de dame die naast hem zat, want in zijn dorp kent vrijwel iedereen elkaar. om iets te zeggen merkte hij op: uw zoontje lijkt echt sprekend op u man.
de vrouw keek hem vreemd aan en zei: dit is het zoontje van mijn buurvrouw.
rofl!!!quote:op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef timo20 het volgende:
jantje tegen z`n vader:
"papa, waar kom ik vandaan? "
papa:" je bent gebracht door de ooievaar, jantje"
jantje: "wat ben jij een sukkel zeg. zoveel lekkere wijven op de wereld en jij neukt een ooievaar!"
leg uitquote:op woensdag 14 december 2005 18:25 schreef edje34 het volgende:
een andere visie op kerst
een jongen komt net terug van de zondagsschool en heeft daar van alles geleerd over de drie wijzen uit het oosten die kadootjes brachten bij het kindeke jezus. hij is er zo opgewonden over dat hij zijn ouders vertelt: "op zondagsschool heb ik vandaag alles geleerd over het eerste kerstfeest! toen was er helemaal nog geen kerstman en daarom waren er drie ouwe meneren op kamelen die de kadootjes rond moesten brengen! zelfs rudolf, dat leuke rendier met zijn rode neus was er nog niet en daarom hadden ze een grote ster aan de hemel zodat ze de weg niet kwijt konden raken!"
[afbeelding]
dude, hoe moeilijk kan het zijn.quote:
boondock saintsquote:op woensdag 30 november 2005 08:51 schreef scorpie het volgende:
vooruit, een mopje dan maar.
een turk, een marrokaan en een blanke lopen in scheveningen op het strand.
ze vinden een oude olielamp, en besluiten hem schoon te maken. bij het schoonmaken verschijnt de geest die zegt "jullie mogen allemaal 1 wens doen!"
dus die turk begint en zegt "ik wil graag dat alle turken in nederland gelukkig in turkije kunnen wonen!" dus de geest voert de wens uit.
nu de marrokaan, hij zegt "ik wil graag dat al mijn broeders in dit land gelukkig in marokko kunnen gaan wonen!" dus de geest zegt oke en voert ook deze wens uit.
de blanke zegt: "dus alle marrokanen en turken zijn het land uit? doe dan maar een cola!"![]()
hij blijft goedquote:op zaterdag 17 december 2005 16:32 schreef edje34 het volgende:
inval in een illegaal bordeel
alle hoertjes worden naar buiten gebracht, waar ze naast elkaar in een rij worden opgesteld. vervolgens worden ze stuk voor stuk door een agent bekeurd. een oud dametje komt nieuwsgierig naderbij geslopen en vraagt aan het meisje aan het einde van de rij wat er allemaal aan de hand is. geïrriteerd antwoordt het meisje: "we krijgen een lolly uitgedeeld, mevrouw."
"o wat lekker!" roept het oude dametje verrukt, "die heb ik in geen jaren geproefd. weet je wat, ik sluit me bij jullie aan."
als het haar beurt is bekeurd te worden, zegt de agent verbaasd: "dame, bent u hier niet wat te oud voor?"
"ik? hoe kom je daarbij? ik zal je dit zeggen, jongeman: zolang ze gemaakt worden, zal ik erop blijven zuigen."
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loopt een zwarte kip tegen de muur. wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loopt een schaap tegen de muur. wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loekie de leeuw loopt tegen de muur. wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwam een koe bij de dokter he
weet je wat hij zei he
moe
en een koe is een vrouwtjesdier![]()
![]()
vet grappig he!
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*![]()
quote:op zondag 18 december 2005 13:58 schreef bizznitch het volgende:
kwam een koe bij de dokter he
weet je wat hij zei he
moe
en een koe is een vrouwtjesdier![]()
![]()
vet grappig he!
ik deed tenminste nog een beetje moeite voor mijn tvpquote:op zondag 18 december 2005 14:29 schreef dubidub het volgende:
komt een vis bij de dokter. dokter roept: 'ik zie het al, uit de kom'![]()
![]()
![]()
er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'bakker, heeft u ook worteltjestaart?'
'nee, het spijt me,' zegt de bakker, 'worteltjestaart heb ik niet.'
de volgende dag komt het konijn weer langs en vraagt: 'bakker, heeft u worteltjestaart?'
'nee,' zegt de bakker, 'worteltjestaart heb ik niet.'
elke dag komt het konijn om worteltjestaart zeuren, en de bakker wordt het zo zat dat hij een worteltjestaart bakt. als de volgende dag het konijn weer langskomt, vraagt 'ie: 'bakker, heeft u worteltjestaart?'
'ja,' zegt de bakker. zegt het konijn: 'vies hé?'![]()
andere versie:quote:op zondag 18 december 2005 19:19 schreef bloem123 het volgende:
*hier stond een konijnenmop*
er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'bakker, heeft u ook hasjcake?'
'nee, het spijt me,' zegt de bakker, hasjcake heb ik niet.'
de volgende dag komt het konijn weer langs en vraagt: 'bakker, heeft u hasjcake?'
'nee,' zegt de bakker, 'hasjcake heb ik niet.'
elke dag komt het konijn om hasjcake zeuren, en de bakker wordt het zo zat dat hij een hasjcake bakt. als de volgende dag het konijn weer langskomt, vraagt 'ie: 'bakker, heeft u hasjcake?'
'ja,' zegt de bakker. zegt het konijn: 'recherche'![]()
![]()
die bakkersmoppen zijn geniaal:
komt een gothic bij de bakker...
gothic: 1 wit graag.
bakker: gesneden zeker?
komt een man in de bakker...
bakker: smeerlap.![]()
quote:op zondag 18 december 2005 20:54 schreef dewitteparel het volgende:
komt een man in de bakker...
bakker: smeerlap.![]()
een man zit met een sexueel probleem: z´n vrouw wil maar niet klaarkomen. gaat ie naar de dokter, zegt de dokter dat hij een knappe, gespierde antiliaan moet inhuren die tijdens de sex met een grote waaier staat te waaien en dan zou z´n vrouw dus wél klaar moeten komen. dus die man huurt zo´n knappe, gespierde antiliaan in. als ze dezelfde avond weer lekker bezig zijn staat die antiliaan erbij te waaien met die grote waaier. maar de vrouw komt nóg niet klaar, dus ze proberen het wederom. maar de vrouw komt wéér niet klaar. begint de man opeens op die antiliaan te schelden dat ie niet goed waait. waarop de antiliaan zegt dat hij zelf maar moet waaien als hij het zo goed kan. dus de man gaat aan het waaien, terwijl de antiliaan over zijn vrouw heen kruipt. en opeens gebeurt het toch: de vrouw komt klaar en schreeuwt de hele buurt wakker. "zo", zegt de man tegen de antiliaan, "zie je nou hoe je moet waaien!"
[ Bericht 55% gewijzigd door jeldrik op 18-12-2005 21:17:08 (mopje erbij) ]![]()
weet niet meer precies hoe 'ie ging, toch maar een schot wagen
staan een negert, een nederlander en een marrokaan op het dak, allemaal levensmoe, zoals het blijkt
negert doe zijn kleding uit, horloge af, etc, en roept, lang leve nigeria! en spring naar beneden. dood.
de nederlander kleed zich ook uit, ook zijn dure spullen af, en roep lang leve kaas! en flikkert ook dood.
de marrokaan grinnikt, pakt de kleding en dure spullen, en roept leve marrokko.![]()
ik moest er om lachenquote:op maandag 19 december 2005 00:01 schreef pallominnoxiii het volgende:
staan een negert, een nederlander en een marrokaan op het dak, allemaal levensmoe, zoals het blijkt
negert doe zijn kleding uit, horloge af, etc, en roept, lang leve nigeria! en spring naar beneden. dood.
de nederlander kleed zich ook uit, ook zijn dure spullen af, en roep lang leve kaas! en flikkert ook dood.
de marrokaan grinnikt, pakt de kleding en dure spullen, en roept leve marrokko.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*![]()
quote:op maandag 19 december 2005 00:01 schreef pallominnoxiii het volgende:
de marrokaan grinnikt, pakt de kleding en dure spullen, en roept leve marrokko.![]()
![]()
![]()
het is groen en vloeibaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is rood en hangt aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Have fun...![]()
het is rood en vliegt door 'n lokaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zondag 18 december 2005 21:14 schreef jeldrik het volgende:
een man zit met een sexueel probleem: z´n vrouw wil maar niet klaarkomen. gaat ie naar de dokter, zegt de dokter dat hij een knappe, gespierde antiliaan moet inhuren die tijdens de sex met een grote waaier staat te waaien en dan zou z´n vrouw dus wél klaar moeten komen. dus die man huurt zo´n knappe, gespierde antiliaan in. als ze dezelfde avond weer lekker bezig zijn staat die antiliaan erbij te waaien met die grote waaier. maar de vrouw komt nóg niet klaar, dus ze proberen het wederom. maar de vrouw komt wéér niet klaar. begint de man opeens op die antiliaan te schelden dat ie niet goed waait. waarop de antiliaan zegt dat hij zelf maar moet waaien als hij het zo goed kan. dus de man gaat aan het waaien, terwijl de antiliaan over zijn vrouw heen kruipt. en opeens gebeurt het toch: de vrouw komt klaar en schreeuwt de hele buurt wakker. "zo", zegt de man tegen de antiliaan, "zie je nou hoe je moet waaien!"![]()
![]()
briljant!
wanneer weet je wanneer een vrouw iets zinnigs gaat zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog![]()
het is rood en als je het opeet ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel en als je het opeet ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en als je het opeet ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
het is geel en als je het terugkopt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo genoeg flauwheid vandaag![]()
![]()
er zat een griekse man in een cafe in utrecht.
plots komt de mooiste vrouw die hij ooit gezien had de zaak binnen.
hij dacht na hoe hij haar kon aanspreken en bestelde tenslotte een
van de beste flessen champagne die het café te bieden heeft.
hij hing er een briefje aan met de vraag of zij deze fles met hem
wilde opdrinken, en liet de fles door de ober aan de vrouw in kwestie
bezorgen.
zij las het briefje, glimlachte naar hem, schreef een antwoord op het
briefje, en liet de ober het briefje terug bezorgen.
op het briefje schreef zij : "geachte heer, als ik deze fles met u
moet drinken, moet er zich in uw garage minstens een mercedes
bevinden, op uw rekening minstens een miljoen euro staan, in uw
broek moet 17 cm steken, en een vakantiehuis op de canarische
eilanden zou ook welkom zijn."
hij las dit wat grinnikend, en schreef terug : "geachte dame, in mijn
garage bevinden zich een porsche, een ferrari en een mercedes,
op mijn 8 verschillende rekeningen staat telkens meer dan een
miljoen euro, ik heb vakantiehuizen in bali, in rome, in florida en
ook nog ééntje in zwitserland.
maar nooit van mijn leven, zelfs niet voor de schoonste vrouw,
laat ik 6cm verwijderen ... geeft u mij de fles maar gewoon terug....."
![]()
![]()
er komt een man in spanje en ziet in de etalage van een restaurant een heel lekker groot stuk vlees, hij gaat naar binnen en vraagt:'wat is dat voor vlees?' restaurant beheerder: dat zijn de ballen van een stier, die worden na een stierengevecht eraf gehakt. zegt de man, dat lust ik ook wel. restaurantbeheerder: dan moet je 2 weken wachten want er is een hele lange wachtlijst. 2 weken later komt de man terug en ziet een heel klein stukje vlees liggen, vraagt de man: warom is het zo'n klein stukje vlees? zegt de restaurantbeheerder: de stier verliest niet altijd!Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)![]()
waarom perse een griek in utrechtquote:op maandag 19 december 2005 21:49 schreef dreuzel het volgende:
er zat een griekse man in een cafe in utrecht.
plots komt de mooiste vrouw die hij ooit gezien had de zaak binnen.
hij dacht na hoe hij haar kon aanspreken en bestelde tenslotte een
van de beste flessen champagne die het café te bieden heeft.
hij hing er een briefje aan met de vraag of zij deze fles met hem
wilde opdrinken, en liet de fles door de ober aan de vrouw in kwestie
bezorgen.
zij las het briefje, glimlachte naar hem, schreef een antwoord op het
briefje, en liet de ober het briefje terug bezorgen.
op het briefje schreef zij : "geachte heer, als ik deze fles met u
moet drinken, moet er zich in uw garage minstens een mercedes
bevinden, op uw rekening minstens een miljoen euro staan, in uw
broek moet 17 cm steken, en een vakantiehuis op de canarische
eilanden zou ook welkom zijn."
hij las dit wat grinnikend, en schreef terug : "geachte dame, in mijn
garage bevinden zich een porsche, een ferrari en een mercedes,
op mijn 8 verschillende rekeningen staat telkens meer dan een
miljoen euro, ik heb vakantiehuizen in bali, in rome, in florida en
ook nog ééntje in zwitserland.
maar nooit van mijn leven, zelfs niet voor de schoonste vrouw,
laat ik 6cm verwijderen ... geeft u mij de fles maar gewoon terug....."
![]()
![]()
ik kom laatst in het cafe en zeg tegen de barman , geef mij 3 bier voor het gelazer begint ! , dus ik krijg 3 bier en drink ze razend snel leeg ,en nogmaals zeg ik tegen de barman geef mij 3 bier voor het gelazer begint ! ..zo gezecht zo gedaan krijg ik dus weer 3 bier en drink ze weer snel leeg..maarja ik wou er nog wel drie , ik weer naar de barman geef mij 3 bier voor het gelazer begint ! ....dus zecht de barman , zou je eerst even willen afrekenen voor de vorige 6 bier , dus ik andwoord hierop.zie je nou begint het gelazer al.....
liev tog ?![]()
whehehequote:op maandag 19 december 2005 00:01 schreef pallominnoxiii het volgende:
de marrokaan grinnikt, pakt de kleding en dure spullen, en roept leve marrokko.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
doe er dan wat aan, huiliequote:op dinsdag 20 december 2005 05:13 schreef baajguardian het volgende:
jeses wat een zootje bagger moppen bijelkaar
en dat mensen er nog om lachen ook , enkel 10% van alle moppen was nog ergens redelijk te noemen
sneue zaak.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
ophorken sukkel. je zeurt wel maar je komt met niets beters.quote:op dinsdag 20 december 2005 05:13 schreef baajguardian het volgende:
jeses wat een zootje bagger moppen bijelkaar
en dat mensen er nog om lachen ook , enkel 10% van alle moppen was nog ergens redelijk te noemen
sneue zaak.Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!![]()
ach, ik moet zeggen dat er wel veel moppen in staan die ik niets aan vindt, en er wel heel veen in staan die oud zijn of vaker voorbij komen. maar goed, boeiend, zo af en toe staat er wel een leuke tussen. en anders lees je het toch niet?Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene![]()
zitten twee mannen aan de bar in een cafe een biertje te drinken. op een gegeven moment pakt een van de twee een oogbal uit zijn oogkas en gooit hem keihard naar het raam aan de andere kant van het cafe, deze kaatst weer terug en de man vangt hem. stopot hem daarna weer terug in zijn oogkas en gaat verder met het nuttigen van zijn biertje. de man naast hem kijkt hem ongeloofwaardig aan en vraagt. wat doe jij nou?!? waarop de man zegt: ik moest even kjiken of mijn fiets er nog stond....failure is not my enemy
the fear of failure is my enemy.![]()
quote:op dinsdag 20 december 2005 18:42 schreef aardbei_ het volgende:
zitten twee mannen aan de bar in een cafe een biertje te drinken. op een gegeven moment pakt een van de twee een oogbal uit zijn oogkas en gooit hem keihard naar het raam aan de andere kant van het cafe, deze kaatst weer terug en de man vangt hem. stopot hem daarna weer terug in zijn oogkas en gaat verder met het nuttigen van zijn biertje. de man naast hem kijkt hem ongeloofwaardig aan en vraagt. wat doe jij nou?!? waarop de man zegt: ik moest even kjiken of mijn fiets er nog stond.![]()
heheheBefore R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene![]()
de piloot in een vliegtuig ratelt z'n verhaaltje over de vlucht en dergelijke af maar vergeet de microfoon uit te zetten. hij zegt tegen de co-piloot: "verdomme wat heb ik zin in een pijpbeurt en een kopje koffie"
de stewardess hoort dit en rent naar voren om te vertellen dat de microfoon nog aan staat.
roept d'r halverwege een man: "vergeet de koffie niet!"Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!![]()
quote:op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef lamme_sterfkanarie het volgende:
de piloot in een vliegtuig ratelt z'n verhaaltje over de vlucht en dergelijke af maar vergeet de microfoon uit te zetten. hij zegt tegen de co-piloot: "verdomme wat heb ik zin in een pijpbeurt en een kopje koffie"
de stewardess hoort dit en rent naar voren om te vertellen dat de microfoon nog aan staat.
roept d'r halverwege een man: "vergeet de koffie niet!"
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
komt een man chagrijnig op zijn werk, nors negeert hij iedereen en loopt boos naar zijn kamer. zijn baas ziet dat en besluit hem toch maar even hierover aan te spreken.
zegt die man:,,ik heb gewoon een rotweek, alles gaat mis, ik doe alles verkeerd, ik heb het gevoel alsof de hele wereld tegen mij is en het is per slot van rekening ook nog eens een slecht weer vandaag.''
zegt zijn baas:,,ik snap je probleem, een paar weken geleden had ik daar ook last van, toen heb ik lekker een dagje vrij genomen en me eens flink laten verwennen door mijn vrouw.
dus misschien kun je dat advies opvolgen, bij mij hielp het tenminste.''
de man knikt en zijn baas geeft hem daarop één vrije dag.
twee dagen later komt de man dus weer op zijn werk, vrolijk, levendig, zingend, lachend, etc.
zegt zijn baas: ,, zo zo, blijkbaar heeft het gewerkt.....''
zegt die man: ,,absoluut, hartstikke bedankt voor je advies en ik moet zeggen dat je bijzonder leuk woont.''Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef shreyas het volgende:
twee dagen later komt de man dus weer op zijn werk, vrolijk, levendig, zingend, lachend, etc.
zegt zijn baas: ,, zo zo, blijkbaar heeft het gewerkt.....''
zegt die man: ,,absoluut, hartstikke bedankt voor je advies en ik moet zeggen dat je bijzonder leuk woont.''
doe me denken aan de mop laatst met de atiliaan en de waaier![]()
![]()
een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt: "wat ruikt je haar lekker!"
de volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "mmmm! wat ruikt je haar toch lekker!
dit herhaalt zich een aantal dagen.
na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
"dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar!
ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege seksuele intimidatie!"
haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?
waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt: "omdat het een lilliputter is!"![]()
hehe slimme lilliputternquote:op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef bevo103 het volgende:
een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan, haalt diep adem en zegt: "wat ruikt je haar lekker!"
de volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "mmmm! wat ruikt je haar toch lekker!
dit herhaalt zich een aantal dagen.
na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt:
"dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar!
ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege seksuele intimidatie!"
haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "maar waarom vind je het erg dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt?
waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt: "omdat het een lilliputter is!"
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
wat is een turk in een vuilniszak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op zaterdag 24 december 2005 20:09 schreef no1uknow het volgende:
wat is een turk in een vuilniszak?wat zijn 2 turken in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.![]()
het is rood en vrolijk???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: