Nee, dat was ook wel ongeveer wat ik neer wilde plempen, als ik eerder online was geweestquote:Op maandag 5 december 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
Heeft JDude hier nog wat aan toe te voegen![]()
Sterk argumentquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ben zeker voor een scheiding! Op een gegeven moment leek WO-rechten op een wedstrijdje rijmen ...![]()
Heb je ook een punt. De opleidingen mogen mij/JDude wel mailen, maar scholen liever niet. maar een nieuwe opleiding SC mag met een hele goede verklaring proberen een te openenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wel vreemd als je een "SC stop" wilt. Daarmee wordt er eigenlijk gezegd "we vinden het niet goed, maar laten het toch maar doorgaan". Dat je het door laat gaan is dan nog tot daar aan toe, maar gun nieuwe opleidingen dan ook de kans om een SC te beginnen. Gaan alle vriendengroepen fok! als privé chat gebruiken
In feite niets, we hebben wel even onderling overlegt en we gaan er nu wel kritischer naar kijken.quote:Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maar wat is er nu veranderd behalve dat 1 topic naar K&W is gegaan?
Ja, dan zou ik ook met zo'n sig rondlopen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
we hebben wel even onderling overlegt
Moderators en taalfouten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
In feite niets, we hebben wel even onderling overlegt en we gaan er nu wel kritischer naar kijken.
Ik erger me idd meer aan die sticky-topics dan aan de SC-topics.quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind 7 sticky's ook echt heel overzichtelijk.
Je bent echt voor serieuze veranderingenquote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Renesite het volgende:
Klopt, daar gaat 1 uit, verder is het makkelijk om een FAQ te hebben, en een FB.
Daarbij komen de huiswerktopics en een kamerzoek topic.
Het is om dingen onder de aandacht te brengen, en daar is een mogelijkheid voor, een sticky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |