Misschien heb je wel gelijk, maar is SES dan alleen slowchat of heeft het ook nog een enig ander aspect, mensen helpen met een enquete, huiswerk, wat discussies over een opleiding in de SC's die zoals het nu lijkt wél blijven bestaan, onderanderen de Uni/HBO Recht(en)quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:24 schreef _-rally-_ het volgende:
Was er niet iets over 'losjes modereren' en 'topics die niet populair zijn zakken vanzelf weg' en 'alles wat niet strijdt met de policy en wat de users willen dat laat je gewoon open' en 'HALLO, de mods zijn er voor de users !!!' ? (* _-rally-_ graaft in zijn mod-geheugen)
Nu kom ik,behalve voor het [SC] Rechten topic, maar heel sporadisch SES maar als ik zo deze discussie hier lees lijkt de teneur mij duidelijk: alleen de mods willen van de SC topics af, maar de users vinden dat het bestaansrecht van SES juist in de SC's ligt.
het is SC Rechten, dus met HBO recht kun je er niet terecht...<evil grin>
Welgeteld 2 omdat we de mensen die er gebruik van maken om hun mening vragen.quote:Op zondag 4 december 2005 10:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de kern van het probleem. Zeg nou eens eerlijk, hoeveel mensen denk je voor het hoofd te stoten door die topics open te laten? Tot nog toe welgeteld twee. Kijk vervolgens eens naar het aantal mensen dat plezier beleeft aan de topics en de keuze is snel gemaakt.
Voor de Wenkebach zoeken we inderdaad wat nieuws, voor alles zoeken we een oplossing. Dat is zeker.quote:
Klopt, daar gaat 1 uit, verder is het makkelijk om een FAQ te hebben, en een FB.quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind 7 sticky's ook echt heel overzichtelijk.
Alleen de OSG reeks alleen al is verantwoordelijk voor meer dan 10% van alle posts in het SES subforum, om maar iets te noemen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Fliepke het volgende:
IMO heeft SES zonder de slowchats geen bestaansrecht meer. Die drie topics per week
Nou ja, in de tijd dat ik modde (we spreken van een jaar of 3 geleden) waren er géén enquetetopics (want die gooide ik naar GC), geen huiswerkopdrachttopics, geen slowchats (in het begin dan), en tóch waren er meer dan genoeg topics. Dus het forum heeft heus wel bestaansrecht.quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Fliepke het volgende:
IMO heeft SES zonder de slowchats geen bestaansrecht meer. Die drie topics per week
Nou ja, het zijn er toch erg weinig als ik dat vergelijk met andere foraquote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, in de tijd dat ik modde (we spreken van een jaar of 3 geleden) waren er géén enquetetopics (want die gooide ik naar GC), geen huiswerkopdrachttopics, geen slowchats (in het begin dan), en tóch waren er meer dan genoeg topics. Dus het forum heeft heus wel bestaansrecht.
Dat klopt, maar als je een beetje topic omhoog wilt houden tussen diverse slowchats moet je door de weeks van goede huize komen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn er toch erg weinig als ik dat vergelijk met andere fora
Maar veel van de vragen die toen een eigen topic kregen worden nu gesteld en beantwoord in de btreffende SC, bijv:quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, in de tijd dat ik modde (we spreken van een jaar of 3 geleden) waren er géén enquetetopics (want die gooide ik naar GC), geen huiswerkopdrachttopics, geen slowchats (in het begin dan), en tóch waren er meer dan genoeg topics. Dus het forum heeft heus wel bestaansrecht.
En eigenlijk is dat ook een probleem in mijn ogen, opzich is dat overkoepelen juist een probleem om een bestaansrecht ook tegen te gaan.quote:Op maandag 5 december 2005 14:09 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar veel van de vragen die toen een eigen topic kregen worden nu gesteld en beantwoord in de btreffende SC, bijv:
* Waar kan ik het beste rechten studeren
* Hoe zijn de voorzieningen voor X in stad Y
etc.
Tof, dan zie ik die topics allemaal binnen een week doodbloeden en alleen tussen mei en september eens een keertje een kick krijgenquote:Op maandag 5 december 2005 17:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik dacht dat slow-chat sowieso niet toegestaan was op fok! forums... Maar je kan toch gewoon 10 topics maken over de verschillende studentensteden, waarbij niet ge-slowchat wordt, maar gewoon on-topic informatie wordt besproken? En hetzelfde kan je doen per opleiding. Een beetje net zoals landen zijn vertegenwoordigd in een algemene openingspost in het Travel-forum, zo kan je ook een lijst maken van studentensteden en opleidingen.
Nee, dat was ook wel ongeveer wat ik neer wilde plempen, als ik eerder online was geweestquote:Op maandag 5 december 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
Heeft JDude hier nog wat aan toe te voegen![]()
Sterk argumentquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ben zeker voor een scheiding! Op een gegeven moment leek WO-rechten op een wedstrijdje rijmen ...![]()
Heb je ook een punt. De opleidingen mogen mij/JDude wel mailen, maar scholen liever niet. maar een nieuwe opleiding SC mag met een hele goede verklaring proberen een te openenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wel vreemd als je een "SC stop" wilt. Daarmee wordt er eigenlijk gezegd "we vinden het niet goed, maar laten het toch maar doorgaan". Dat je het door laat gaan is dan nog tot daar aan toe, maar gun nieuwe opleidingen dan ook de kans om een SC te beginnen. Gaan alle vriendengroepen fok! als privé chat gebruiken
In feite niets, we hebben wel even onderling overlegt en we gaan er nu wel kritischer naar kijken.quote:Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maar wat is er nu veranderd behalve dat 1 topic naar K&W is gegaan?
Ja, dan zou ik ook met zo'n sig rondlopen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
we hebben wel even onderling overlegt
Moderators en taalfouten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
In feite niets, we hebben wel even onderling overlegt en we gaan er nu wel kritischer naar kijken.
Ik erger me idd meer aan die sticky-topics dan aan de SC-topics.quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind 7 sticky's ook echt heel overzichtelijk.
Je bent echt voor serieuze veranderingenquote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Renesite het volgende:
Klopt, daar gaat 1 uit, verder is het makkelijk om een FAQ te hebben, en een FB.
Daarbij komen de huiswerktopics en een kamerzoek topic.
Het is om dingen onder de aandacht te brengen, en daar is een mogelijkheid voor, een sticky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |