Eens proberen dan....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef robina het volgende:
het is wel een geweldige openingszin in de kroeg op Fok!: "Hallo, ken ik jou niet ergens van en wil je mee naar een parenclub???"
sgoed!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:58 schreef mazzels het volgende:
[..]
Eens proberen dan....
Zeg Robina ken ik jou niet ergens van?
En heb je toevallig zin om met mij op 25-02-'06 mee naar de Gogonuts te gaan?![]()
Mazzels
Doe dan niet zo wantrouwig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:32 schreef erodome het volgende:
Tja weet ik veel wie bij elkaar horen allemaal, hou dat niet bij![]()
![]()
gewoon iedereen die er heen gaat ff foto van zichzelf en zn partner posten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef SHE het volgende:
Ik vind het idee wel kicke...al ben ik tegenwoordig single
Alleen ben ik 1 keer in zo'n club geweest en snel afgetaaid omdat ik nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar had gezien
Nog maar even over nadenken dus![]()
Ik wil en ga ook mee,quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef SHE het volgende:
Ik vind het idee wel kicke...al ben ik tegenwoordig single
Alleen ben ik 1 keer in zo'n club geweest en snel afgetaaid omdat ik nog nooit zoveel lelijke mensen bij elkaar had gezien
Nog maar even over nadenken dus![]()
Ik ben geen Tokkie, jij bent geen Tokkie, ero is geen Tokkie, heiden6 is geen Tokkie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook bang voor het Tokkie-effect. Dat geef ik eerlijk toe. Maarja dat risico neem ik dan maar..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben geen Tokkie, jij bent geen Tokkie, ero is geen Tokkie, heiden6 is geen Tokkie.
Hebben we al vier non-Tokkies.
En nee, dat is geen voorstel.
Wat zegt u, mijnheer Ruijmgaart? Jij lijkt meer op Gerrie dan ik op Hanna.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:26 schreef heiden6 het volgende:
![]()
Jij hebt toch wel wat weg van die moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |