Nee man! Dit bestrijd ik ten zeerste! Maikuuul is een held, weliswaar een op sokken, maar hij blijft een cultfiguur voor FOK!.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
Het koude weer een brommers. potentieel bagger topique, Maikuuul has returned![]()
Oké Dirkiequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nee man! Dit bestrijd ik ten zeerste! Maikuuul is een held, weliswaar een op sokken, maar hij blijft een cult kulfiguur voor FOK!.
Dus: laat het nog even varen met dit topique, a.u.b.![]()
Ik lees er niet overheen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef TC03 het volgende:
Echo.
Ik heb hem al in de gatenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
Het koude weer een brommers. potentieel bagger topique,
quote:Maikuuul has returned![]()
[baggermode]Great minds think alike[/baggermode]quote:
Dankje, op slot en afbeelding verwijderdquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:32 schreef Dirktator het volgende:
Central VaderJacob en t0y Bash topic Deze lijkt mij duidelijk.
Pfff, wat een onzin! Ik open een topci om te klagen, en dan wordt ie gewoon gesloten omdat er zogenaamd baggerreacties zoudenz ijn. Verwijder die dan, en laat mijn topic open.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik lees er niet overheen hoor. Ik vind dat slotje wel terecht. Zoiets roept alleen maar bagger op. En dat willen we nou de laatste tijd niet meer hebben
Donequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pfff, wat een onzin! Ik open een topci om te klagen, en dan wordt ie gewoon gesloten omdat er zogenaamd baggerreacties zoudenz ijn. Verwijder die dan, en laat mijn topic open.
'T is moderatorquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:10 schreef Dirktator het volgende:
Modder-eter, waar blijf je?? Sluit dit topique: Mensen die SJIEK zeggen
Modder-eter, moderator...What's in a name?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'T is moderator![]()
En dat topic heb ik net gesloten.
Ik eet de modder niet, ik sluit hetquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:13 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Modder-eter, moderator...What's in a name?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:00 schreef Dirktator het volgende:
Hoewel ik af en toe wel kan lachen om Maikuuul en JunkieSietze (hierna te noemen: JS), verzoek ik jullie, moderators, om de KLB dusdanig te leiden dat dit niet een verkapt scooter/brommer-forum wordt.
Nogmaals, niets tegen Maikuuul en JS, maar niet ieder topique moet uitlopen in een discussie over brommers, scooters, hendig sjieke slips, boeken (nieuwe spelling: bouqen) en/of neon.
wat wil je nou!?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nee man! Dit bestrijd ik ten zeerste! Maikuuul is een held, weliswaar een op sokken, maar hij blijft een cultfiguur voor FOK!.
Dus: laat het nog even varen met dit topique, a.u.b.![]()
onder mij was het veel slechter hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pfff, wat een onzin! Ik open een topci om te klagen, en dan wordt ie gewoon gesloten omdat er zogenaamd baggerreacties zoudenz ijn. Verwijder die dan, en laat mijn topic open.
KLB is nog nooit zó slecht gemodereerd de laatste maanden.
Ik was blij om zijn terugkomst, maar ben inmiddels al van gedachte veranderd.quote:
tnxquote:Op zondag 4 december 2005 17:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
TsjaHij staat vrij om daar over te klagen
![]()
Ik heb een sig-update voor je gedaan
ik ben het geheel met je eensquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:00 schreef Dirktator het volgende:
Hoewel ik af en toe wel kan lachen om Maikuuul en JunkieSietze (hierna te noemen: JS), verzoek ik jullie, moderators, om de KLB dusdanig te leiden dat dit niet een verkapt scooter/brommer-forum wordt.
Nogmaals, niets tegen Maikuuul en JS, maar niet ieder topique moet uitlopen in een discussie over brommers, scooters, hendig sjieke slips, boeken (nieuwe spelling: bouqen) en/of neon.
natuurlijk johquote:Op maandag 5 december 2005 11:57 schreef BrauN het volgende:
Buzzer, ik vind je heus wel lief enzo... maar waarom sluit je dit topic? Dat ' thuis meespelende gezin' bij Miljoenenjacht
Ik zie zelf ook wel dat het enigzins volgebaggerd dreigde te worden..., maar verder is het een doodnormaal topic. Ok, de OP is wat kort, maar het punt is overduidelijk: TS ergert zich aan hypocriete types op tv die beweren aan een loterij mee te doen 'voor het goede doel'.
Wat is daar fout aan? Als mod zijnde kun je dat topic heus wel schoon vegen en open houden, in plaats van een compleet loze sluitpost als 'Zeker weten...' te plaatsen, om er daarna maar een slotje op te flikkeren.
Wederom bewijs je zelf je incompetentie.
Absoluut niet terecht. Is toch gewoon een normale klacht.quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
natuurlijk joh
Je ziet toch zelf wel wat de inhoud van dat topic is, blijf even reeel...
Ik ben dat gezeik van jou richting mijn persoon meer dan zat. Het slotje is gewoon terecht klaar. En probeer je het opnieuw, en kom jemet een betere openingspost...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |