Geef je brommert net zo'n sjieke jas als die van jouquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Is geen goede combinatie
Want dicht bij mijn huis licht een stoplicht, en als ik dan over wil en ik moet wachten valt mijn brommer uit met de kou. Hebben meer mensen dit probleem ?
Breng hem na de fietsezaak in "blauwdorp".quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Is geen goede combinatie
Want dicht bij mijn huis licht een stoplicht, en als ik dan over wil en ik moet wachten valt mijn brommer uit met de kou. Hebben meer mensen dit probleem ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Geef je brommert net zo'n sjieke jas als die van jou.
Ja maar dan moet ik mijn lichaam op mijn benen laten rustenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef dynamiet het volgende:
laat hem dan gewoon ff 30 seconde voor je huis warm lopen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
Boeiend....
Idd zodat hij zich voor een auto rijdt en wij er geen last meer van hebbenquote:
Wallstock doet toch geen brommers? Ook geen fietsen, maar goed...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
George Wallstock in Maastricht aka oplichter
Quaaden is t3h pwnage
Bij deze een ode aan Maikuuul!! Welcome back, son!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef Maikuuul het volgende:George Wallstock in Maastricht aka oplichter
Quaaden is t3h pwnage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |