Geef je brommert net zo'n sjieke jas als die van jouquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Is geen goede combinatie
Want dicht bij mijn huis licht een stoplicht, en als ik dan over wil en ik moet wachten valt mijn brommer uit met de kou. Hebben meer mensen dit probleem ?
Breng hem na de fietsezaak in "blauwdorp".quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Is geen goede combinatie
Want dicht bij mijn huis licht een stoplicht, en als ik dan over wil en ik moet wachten valt mijn brommer uit met de kou. Hebben meer mensen dit probleem ?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Geef je brommert net zo'n sjieke jas als die van jou.
Ja maar dan moet ik mijn lichaam op mijn benen laten rustenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef dynamiet het volgende:
laat hem dan gewoon ff 30 seconde voor je huis warm lopen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
Boeiend....
Idd zodat hij zich voor een auto rijdt en wij er geen last meer van hebbenquote:
Wallstock doet toch geen brommers? Ook geen fietsen, maar goed...quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
George Wallstock in Maastricht aka oplichter
Quaaden is t3h pwnage
Bij deze een ode aan Maikuuul!! Welcome back, son!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef Maikuuul het volgende:George Wallstock in Maastricht aka oplichter
Quaaden is t3h pwnage
Gewoon langzaam vertrekken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik mijn lichaam op mijn benen laten rustenen dat doet altijd pijn aan mijn tere voetjes.
Ja als ik thuis vertrek geef ik ff volle gas enzo. Maar toch valt hij nog uit ! boh
Blauwdorp Maastricht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef sr_firewire het volgende:
Waar woon jij Maikuuul ? Moet echt eens een keer een tour naar jou huis maken, als opvolger van de kanker kachel tour. Je ben een levende legende _0_
Gast woont in Maastricht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef sr_firewire het volgende:
Waar woon jij Maikuuul ? Moet echt eens een keer een tour naar jou huis maken, als opvolger van de kanker kachel tour. Je ben een levende legende _0_
Gelukkig dat ik nog na 16.00 terecht kan zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Als je zo graag op de foto wilt. Kan je ook naar de C1000 komen in de Brusselse Poort. Maarja gek dan heb ik wel mijn werkkleding aan. Dus moetje na 9 uur komenMorgen kunnen clienten ook nog terecht na 4 uur bij de C1000
Nou dat ie niet bij 't verkeerlicht afslaatquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:27 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic gaat over brommerts hoor :/ en wtf hebje aan een verwarming in een brommert ?
Echt te gek man dat je zo open bent in je prive leven. Minst anonieme fokker award: Maikuuulquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Als je zo graag op de foto wilt. Kan je ook naar de C1000 komen in de Brusselse Poort. Maarja gek dan heb ik wel mijn werkkleding aan. Dus moetje na 9 uur komenMorgen kunnen clienten ook nog terecht na 4 uur bij de C1000
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Echt te gek man dat je zo open bent in je prive leven. Minst anonieme fokker award: Maikuuul
Woon zelf in Roermond, als ik een keer in Maastricht ben loop ik zeker langs om een keer met je op de foto te gaan. Je begint langzaam een idolen idioten status te bereiken![]()
Kent iedereen je in Maastricht ofzo ?
gas gasquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Is geen goede combinatie
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga nooit met de brommer naa rme werkik ga altijd met de fiets omdat daar nogal veel gestolen word. Een fiets is niet echt belangrijk.
Btw @ minst anonieme fokker. Wow zeggen in welke wijk je woontdan weetje ook echt me adres.
Het feit dat je een brommer bezit getuigd alweer dat je of: in de bijstand zit. Of: een BrEeZaH! bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb niet eens neon op me brommer dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |