Mag jij wel zo lang achter de computer zitten?quote:Op zondag 4 december 2005 17:29 schreef most_wanted het volgende:
Gewoon computer weghalen...
Ben je meteen van het gezeik af...
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Mag jij wel zo lang achter de computer zitten? [afbeelding]
Hm, MSN-naam? Lijkt meer op machinetaal gegenereerd door die virusslang die ze op haar computer schijnt te hebbenquote:
Ik zou haar anders ook wel willen downloaden.quote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn klacht is : Waarom moet zij altijd haar computer verneuken door onzin te dloaden.
En ik het moet oplossen.
Daar hebben we meneer ''Ik-heb-iets-gehoord-nu-ga-ik-daar-even-mee-lauw-lopen-doen''.quote:Op zondag 4 december 2005 17:47 schreef dynamiet het volgende:
installeer gewoon firefox.. nergens meer last van.![]()
Geweldig.quote:Op zondag 4 december 2005 17:54 schreef Kloot-Jan het volgende:
OH JEZUS CHRISTUS
ik kom er nu pas achter dat de TS geen kloon is
quote:Op zondag 4 december 2005 17:54 schreef Kloot-Jan het volgende:
OH JEZUS CHRISTUS
ik kom er nu pas achter dat de TS geen kloon is
Yeah.quote:Op zondag 4 december 2005 17:53 schreef most_wanted het volgende:
Daar hebben we meneer ''Ik-heb-iets-gehoord-nu-ga-ik-daar-even-mee-lauw-lopen-doen''.
Of je virussen (vaak ook spyware) krijgt op een pc ligt aan diegene die met die computer werkt...
En niet aan je browser...
Whehehequote:Op zondag 4 december 2005 19:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah.
Maar als de leek zijn computer maar blijft verneuken met de bazooka die Internet Explorer is, is het misschien een goed idee om hem eens een vliegenmepper te geven.
Ik heb al 5 jaar IE, heb ik ooit spyware gehad ? NEEquote:Op zondag 4 december 2005 19:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah.
Maar als de leek zijn computer maar blijft verneuken met de bazooka die Internet Explorer is, is het misschien een goed idee om hem eens een vliegenmepper te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |