Er zijn ook apparaten waar vrouwen (over het algemeen) beter mee om kunnen gaan dan mannen...quote:
de wasmachine, vaatwasser en strijkbout...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn ook apparaten waar vrouwen (over het algemeen) beter mee om kunnen gaan dan mannen...
wilde je opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:00 schreef nixxx het volgende:
nee, geen chocola.. speculaasbrokken![]()
vorig topic ging wel snel.. dat hakt er even in zo'n abortus discussie...
Alsof ik ooit boos naar jou zou durven kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Litpho het volgende:
Da's mooi, dan kijkt dat oog weer even wat minder boos naar mij
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelfquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof ik ooit boos naar jou zou durven kijken
koppelen doe je met een treinquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelf
Neequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wil er liever zelf instaan?
[me=marc stuurt Cara 10 kilo chocoladequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus.. ik wil ff een cracker pakken en wat zie ik.. een TT met chocolade erin... aarrgghh!!
One of my weak-spots..![]()
* ]Cara heeft gelukkig geen chocolade bij de hand[/me]
Valt me ook opquote:
In het volgende topic mollen we het gewoon uit de OP....dat zal ze allemaal leren!quote:
Ga terug naar schoolquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dit betekent in het nederlands?![]()
Je ziet dan toch nix met twee dichtgeslagen ogenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelf
welke cursus moet ik volgen ? 'gebrekkig nederlands verstaan' ? nee dank uquote:
op de tast gaan zoeken naar jouw boze oog lijkt me niet goed voor mijn gezondheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je ziet dan toch nix met twee dichtgeslagen ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |