quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoor net dat de vader van een goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd - wat een dag
Z'n email adres stond in de Volkskrant, mujahied2@hotmail.com. Vast leuk voor als je je een keertje verveelt op MSN.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:11 schreef Bjoro het volgende:
om in het vreemde nieuws door te gaan !
[..]
hopelijk is 'ie niet al te dronken nu....quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan wordt Boez vandaag ook nog eens ge-unband
is meer wat voor SCH !!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:21 schreef brighton het volgende:
[..]
Z'n email adres stond in de Volkskrant, mujahied2@hotmail.com. Vast leuk voor als je je een keertje verveelt op MSN.
Tis watquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan wordt Boez vandaag ook nog eens ge-unband
Ik wil zijn adres weten.quote:Op 29 november 2005 getekend door: robert
Net goed, deze ajachied staat te dansen, dit is gerechtigheid ivm de spreekkoren van afgelopen zondag.
tja, zonde dat die eikel geen perm-ban heeft gekregen, met z'n onvolwassen puberale dronkemans gebral de hele tijdquote:
woont waarschijnlijk bij z'n ouders en mailde dat tijdens een tussenuur op school. ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Uit het condoleance register van fcutrecht.nl
[..]
Ik wil zijn adres weten.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil zijn adres weten.
Inderdaad ongelofelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, zonde dat die eikel geen perm-ban heeft gekregen, met z'n onvolwassen puberale dronkemans gebral de hele tijd
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Hoor net dat de vader van een goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd - wat een dag
Inderdaad Sterkte SCH en RIP Di Tomassoquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]sterkte
zullen we maar gewoon stoppen met deze dinsdag en maar alvast met woensdag beginnen
Snap ik het nu pasquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar finch, jij blijft toch ook gewoon? Of ga je weer weg?
Sandmannetje toch. Je tovert een glimlach op mn gezicht moet ik zeggenquote:
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]sterkte
zullen we maar gewoon stoppen met deze dinsdag en maar alvast met woensdag beginnen
Ik krijg neigingen om naar de dichtstbijzijnde ijzerwinkel te lopen, een nijptang te kopen, zijn adres op te zoeken en...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil zijn adres weten.
hoera, we hebben met leuk nieuws !quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is weer aangeboden bij een leuk bedrijf!
Dus je hebt weer gesolliciteerd....voordat de champagne kurken weer om de oren vliegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is weer aangeboden bij een leuk bedrijf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |