Tot aan de winterstop kun je nog het Oosterpark bezoeken. Daarna zit ook Groningen in een nieuw stadion.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Groningen wil ik ook wel eens live meemaken.
1 januari wordt de nieuwe in beslag genomen toch? Daar wil ik eens inquote:Op woensdag 30 november 2005 00:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tot aan de winterstop kun je nog het Oosterpark bezoeken. Daarna zit ook Groningen in een nieuw stadion.
Prachtig dat er trouwens nu al een nieuwe mat in de Euroborg moet, nog geen match op gespeeld
Ik kom liever in echte stadions.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1 januari wordt de nieuwe in beslag genomen toch? Daar wil ik eens in
Omdat het 1 en al beton is zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom liever in echte stadions.
Een echt stadion is voor mij een oud verrot stadion wat voetbal uitademt, kan van al die nieuwbouw stadions niet echt zeggen dat het iets uitademt.
Met 'kunstmatige' staanvakjes, als je al geluk hebt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat het 1 en al beton is zeker?
Bij de Euroborg valt dat juist wel mee. Tribunes dicht op het veld, engelse sfeer; dus geen hoge betonnen muur waarbovenop nogeens tribunes zitten.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat het 1 en al beton is zeker?
Ik vond het op de foto's iets Duits hebben, weet niet waarom maar ik vond het een typisch Duits stadion...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bij de Euroborg valt dat juist wel mee. Tribunes dicht op het veld, engelse sfeer; dus geen hoge betonnen muur waarbovenop nogeens tribunes zitten.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Watjes zijn het, die tegenwoordige modjes.
mijn god waar gan we heen, je mag nog geen blowtje meer doen op een pleintjequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net alleen een schnitzel weggehapt. Had geen aardappelkroketjes en groenten meer
[..]
Hier mag het toch nog wel ?![]()
Echt niet, doorposten met kloon, half jaar erbij.
You'd wishquote:Op woensdag 30 november 2005 03:12 schreef popolon het volgende:
[afbeelding] Echt niet, doorposten met kloon, half jaar erbij. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |