Ik durf zo'n winkel niet binnen te stappen....quote:
Daarom zijn er webshops.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik durf zo'n winkel niet binnen te stappen....![]()
De duivel gaat toch ook niet voor zijn plezier naar de kerk.
Nee, hoor, exclusief vanmiddag kunnen het er niet meer dan tien zijn. Maar ik haat ook maar het kleinste beetje brakheid als ik moet werken.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
Enkele is een eufemisme in dit geval?
Om 17:00 moet de brakheid toch wel weg zijn zelfs zonder water?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, exclusief vanmiddag kunnen het er niet meer dan tien zijn. Maar ik haat ook maar het kleinste beetje brakheid als ik moet werken.
quote:
Zoals ik zei, mieterigheid is een kunde. En trouwens, misschien ben ik wel HSP,quote:Op woensdag 30 november 2005 00:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om 17:00 moet de brakheid toch wel weg zijn zelfs zonder water?
Hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef Tafkahs het volgende:
M. het spijt me dat ik je zo heb onderschat. Je hebt gelijk gekregen, Amerika is nog erger rot dan ik dacht
Drink dan voortaan gewoon geen bier. Mietjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:19 schreef Monidique het volgende:
Zoals ik zei, mieterigheid is een kunde. En trouwens, misschien ben ik wel HSP,.
Nou, gewoon..quote:
Wat moet ik trouwens met je verhaal uit de Elsevier over Wiegel? Er staat gewoon zoiets in als : "Het komt allemaal goed, maak je geen zorgen"quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Manet,
[afbeelding]
Magritte,
[afbeelding]
Mandela,
[afbeelding]
and me,
[afbeelding]
wish you a good night and sleep well!![]()
![]()
Eigenlijk wil je steeds minder van Amerika weten als je er meer te weten over komt eigenlijk....quote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
TomDispatch zal je wel interesseren dan.
Daarom ga ik maar slapen,quote:Op woensdag 30 november 2005 01:24 schreef Pracissor het volgende:
Doodstaren op de VS is zo passé.
Goed plan!quote:
Wanneer houdt het nou eens op?quote:Spaans-Nederlandse terreurcel zocht 'vuile bom'
De Spaans-Nederlandse terreurcel die vorige week in Spanje werd opgerold blijkt op zoek te zijn geweest naar materialen voor de productie van een 'vuile bom'.
Dat schrijft De Telegraaf woensdag. Volgens de krant is onder de tien vorige week opgepakte verdachten ook de Algerijn Abdelhamid Bouchema, die vorig jaar na de moord op cineast Theo van Gogh Nederland werd uitgezet.
Bouchema zou volgens de Spaanse politie lid zijn van de GSPC (Groupe Salafiste pour la Predication et le Combat), de Algerijnse terroristengroep die behoort tot het netwerk van Al-Qa'ida.
Uit afgeluisterde gesprekken blijkt dat de GSPC-leden op zoek zijn geweest naar het omstreden middel 'red mercury', dat ze wilden gebruiken voor de productie van een vuile bom. Na ontploffing zou die bom een giftige wolk van radioactief materiaal verspreiden.
Banden
De tien in Spanje opgepakte verdachten zouden banden hebben met in Nederland verblijvende Algerijnen, onder wie de 30-jarige Mustafa A., die bij de celbrand op Schiphol vorige maand wist te ontsnappen en nog altijd op de vlucht is (lees Spaanse terreurcel had banden met Nederland).
Abdelhamid Bouchema wordt als levensgevaarlijk beschouwd, en werd vorig jaar Nederland uitgezet. Hij vormde volgens de AIVD een ernstige bedreiging voor de nationale veiligheid.
In 2002 zat hij in de cel op verdenking van terroristische activiteiten, maar hij werd in 2003 met elf andere vermeende Jihad-ronselaars vrijgesproken door de rechtbank in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |