quote:
dat heb ik wel geweten ja. En Ajax zag hij liever dan Feyenoordquote:Op woensdag 30 november 2005 18:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, AT5 en Parool zeiden dat Klaas-Jan persoonlijk zo goed als rond was met Ajax. En hij wil helemaal niet naar t buitenland dus HSV![]()
Hij is gehuurd aan Vitesse.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef Kang-He het volgende:
Misschien zelfs nog een optie voor in de winterstop? Weer een rechtsbuiten erbij, vooral als Pienaar zou weggaan.
Ik denk dat ie bedoeld dat we em terug halen in de winterstop, wat gewoon kan.quote:
Aha.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoeld dat we em terug halen in de winterstop, wat gewoon kan.
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef _moder8or_ het volgende:
voetbal is erg leuk bij Vitesse,
Ik bedoelde dus dat de Mul goed voetbald bij Vitesse.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef JaWi het volgende:
[..].
Je begint weer eens te vervelen.
Yep, ik heb vernomen dat ie dit jaar 750 wedstrijden gaat bekijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef _moder8or_ het volgende:
1 december komt die andere dus?
Ook Arnold Mühren zou hem inmiddels bekeken hebben. Ik ken hem niet.quote:Volgens de Belgische krant 'Het Laatste Nieuws' zou Ajax geïnteresseerd zijn in de 17-jarige Steven Defour, die de laaste weken heel wat verricht bij zijn club Genk.
Defour verlengde onlangs nog zijn contract tot 2009. Het bestuur vreesde immers voor de interesse van talrijke clubs, die hem wel leren kennen in de loop der tijd. Ajax's hoofdscout kwam al paar keer de middenvelder scouten en zag heel wat positieve dingen van de Genkse revelatie.
Nou ja, kan mij niet zoveel schelen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lijkt er wel weer op dat Ajax Huntelaar mis loopt.
Ajax heeft wel zo'n type nodigquote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, kan mij niet zoveel schelen eigenlijk.
Ik vind Theo een prima speler, maar niet echt geschikt voor Ajax. Eigenlijk hoort hij gewoon ook bij Vitesse te blijven.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Roskoo het volgende:
Ik vraag me af welke nieuwe spelers julie zien als een versterking voor Ajax. Zelf denk ik dat Theo Janssen, Klaas Jan Huntelaar en Ron Vlaar wel geschikt zullen zijn. Vooral Theo Janssen lijkt me een topper, een echte winner en een baasje.
Odonkor van Dortmund lijkt mij wel een versterking.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Roskoo het volgende:
Ik vraag me af welke nieuwe spelers julie zien als een versterking voor Ajax.
wat heb de knvb te maken met de nieuwjaarsreceptie van Ajax?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Dat mocht niet van de KNVB, te kritisch.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yep, ik heb vernomen dat ie dit jaar 750 wedstrijden gaat bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |