Zat, alleen dat kleurloze moet dan wel in een andere contextquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef pfaf het volgende:
Zijn er ook kleurloze medemensen?
Albino'squote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef pfaf het volgende:
Zijn er ook kleurloze medemensen?
Misschien omdat je 'm toen al voorbij was ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
Gisteravond ik naar een vriend toe om ff een pilske te gaan drinken. Ik fiets op de weg aan de rechterkant prima dus. Komt er uit een zijstraat een gekleurd 16 jarig jochie van berber afkomst aanlopen. Ik denk die wil oversteken maar, ik ga niet aan de kant want 3 meter verderop was er een zebrapad. Hij gaat lopen ik scheer rakelings langs hem heen waarop hij luid roept "KIJKEN". Ik.
Dus ik zeg tegen hem: "nee kutmarokkaan mijn beste medelander ik kijk niet naar vuil. Een paar scheldwoorden en verwensingen van zijn kant, maar toen hield hij zijn mond. Raarrrr![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Misschien omdat je 'm toen al voorbij was ?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wees blij dat ie je fiets niet heeft gestolen.
ik scheet peuken men!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef BennyNL het volgende:
je was dus bang van een 16 jarig jochie
Ja man, er stond een biertje op me te wachten. Belangrijker dan een marokkaantje molesteren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
TS is een pussy. Keihard weg-fietsen voor een 16-jarig Ali Beetje.
Dat is ook weer waar. Wat voor een bier?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:54 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ja man, er stond een biertje op me te wachten. Belangrijker dan een marokkaantje molesteren.
Hij scheerde rakelings langs hem heen. Op zich moet dat dus kunnen. Wanneer jij daar aan twijfelt, geef ik je het advies eens bij "Perle" aan te wippen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hij was 16, gekleurd en van berberse afkomst. Dit alles waargenomen in de avond. Man je moet solliciteren bij de navy-seals, die staan te springen om mensen zoals jij.
"marokkaan".quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Loesje heeft een leuke spreuk over kleurlingen.
komt erop neer dat blanken meer kleuren hebben, we worden rood als we blozen, zien blauw van woede etc.
verder is TS gewoon een mietje en moet ie maar snel bij z'n mamma gaan huilen dat ie een gevaarlijke marrokaan tegen kwam.
bier is bier (in dit geval was het grolsch)quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Wat voor een bier?
Ach, dat is toch niet zo bijzonder? Zo kan ik uit bovenstaande post afleiden dat jij een donkerblonde, blanke man met een licht accent/spraakgebrek bent die to zover exact 0,9 liter koffie op heeft. Pardon, telefoon.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hij was 16, gekleurd en van berberse afkomst. Dit alles waargenomen in de avond. Man je moet solliciteren bij de navy-seals, die staan te springen om mensen zoals jij.
slet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
bier is bier (in dit geval was het grolsch)
Gij vuigeling!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ach, dat is toch niet zo bijzonder? Zo kan ik uit bovenstaande post afleiden dat jij een donkerblonde, blanke man met een licht accent/spraakgebrek bent die to zover exact 0,9 liter koffie op heeft. Pardon, telefoon.
Ja? Oh, shalom Benjamin. Ja, natuurlijk wil ik wel weer een klusje voor de Mos...uhm...selindustrie doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef wise het volgende:
die vent op de achtergrond;
"kuch kuch, tuurlijk stink buitelander, kuch kuch"
Wat een pauper die Sambal_HOTquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:03 schreef tuut84 het volgende:
oprotten schijt buitenlander
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat een pauper die Sambal_HOT![]()
Als er een volk is wat schijt heeft aan andere mensen, zijn het die Berbers wel![]()
wel heel erg oud, waarschijnlijk heeft ie die in een kraakpandje gevondenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef Arid het volgende:
Hahahahaha, prachtige foto![]()
Ik moest echt even lachen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef freddygonzales het volgende:
We raken off-topic mensen!
Ze zingen zo'n heerlijk blij positief liedjequote:
JJ72 ook wel eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zingen zo'n heerlijk blij positief liedje
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
Gisteravond ik naar een vriend toe om ff een pilske te gaan drinken. Ik fiets op de weg aan de rechterkant prima dus. Komt er uit een zijstraat een gekleurd 16 jarig jochie van berber afkomst aanlopen. Ik denk die wil oversteken maar, ik ga niet aan de kant want 3 meter verderop was er een zebrapad. Hij gaat lopen ik scheer rakelings langs hem heen waarop hij luid roept "KIJKEN". Ik.
Dus ik zeg tegen hem: "nee kutmarokkaan mijn beste medelander ik kijk niet naar vuil. Een paar scheldwoorden en verwensingen van zijn kant, maar toen hield hij zijn mond. Raarrrr![]()
Nee mensen, die jongeman stak zomaar de straat over zonder zelf uit zijn doppen te kijken, ik werd dus zelf bijna van mijn sokken gereden en dan nog tegen mij zeggen dat ik uit moet kijken. Ik was goed, hij zat fout. Dat het nou toevallig een marokkaan was die dat zei, tsja.................................quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef 455H07E het volgende:
Als ik het dus samenvat:
Je rijdt dus eerst iemand bijna van zijn sokken, die persoon roept 'KIJKEN", waarmee hij bedoelt "Kijk uit waar je fietst", daarna maak jij een zeer duidelijke rasistische opmerking en een zeer denigrerende opmerking. Die persoon reageert daar, begrijpbaar, met emotie op en daar klaag jij over?
Je had ook beter uit moeten kijken. Als je het had zien aankomen dan had je hem misschien nog kunnen verwonden...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee mensen, die jongeman stak zomaar de straat over zonder zelf uit zijn doppen te kijken, ik werd dus zelf bijna van mijn sokken gereden en dan nog tegen mij zeggen dat ik uit moet kijken. Ik was goed, hij zat fout. Dat het nou toevallig een marokkaan was die dat zei, tsja.................................
Dat kwam jou wel goed uit want dat had je eindelijk weer eens een reden om een kuttopic over een kutmarokkaan kon openen zodat je je afkeer van hun weer eens trots alhier kon tentoonspreidenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef freddygonzales het volgende:
Dat het nou toevallig een marokkaan was die dat zei, tsja.................................
Nee hoor, als het iemand van andere afkomst was dan had ik ook een topic geopend.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat kwam jou wel goed uit want dat had je eindelijk weer eens een reden om een kuttopic over een kutmarokkaan kon openen zodat je je afkeer van hun weer eens trots alhier kon tentoonspreiden
Jezus, hoe sneu.
Wat voor geweldige 'stoere' grap had je dan kunnen maken als vervanging van:quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee hoor, als het iemand van andere afkomst was dan had ik ook een topic geopend.
?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
Dus ik zeg tegen hem: "nee kutmarokkaan mijn beste medelander
Hou toch je mond SP-er met je links gelul.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat voor geweldige 'stoere' grap had je dan kunnen maken als vervanging van:
[..]
?
Maar goed, wel jammer dat de Marokkaan in kwestie naderhand stil was. Het was in jouw geval beter geweest wanneer het zo'n agressieve gast betrof die zo'n asociaal stuk tuig als jij meteen een lesje had geleerd. Dan had jij misschien geleerd mensen met wat meer respect te behandelen ipv ze bij het minste geringste uit te schelden voor stuk vuil e.d.
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Hou toch je mond SP-er met je links gelul.
Alsof fatsoenlijk gedrag een kwestie van links of rechts isquote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Loesje heeft een leuke spreuk over kleurlingen.
komt erop neer dat blanken meer kleuren hebben, we worden rood als we blozen, zien blauw van woede etc.
verder is TS gewoon een mietje en moet ie maar snel bij z'n mamma gaan huilen dat ie een gevaarlijke marrokaan tegen kwam.
Dat miste er nog aan, links afkraken. Zodra iemand daar mee aankomt weet je per direct al dat alles wat hij zegt poep isquote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef freddygonzales het volgende:
Technisch gezien was ie fout. Maar als je het aan ziet komen en je knalt expres door ben je gewoon een lul.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Natalie het volgende:
Dus hij stak gewoon over op de weg ipv op het zebrapad dat 3 meter verderop was? Grin, dan is hij geloof ik degene die verkeerd bezig is. Ik meen dat het verplicht is voor voetgangers om gebruik te maken van een zebrapad als deze zich binnen 30 meter bevindt.
Ow ja wat dom van me!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Natalie het volgende:
Dus hij stak gewoon over op de weg ipv op het zebrapad dat 3 meter verderop was? Grin, dan is hij geloof ik degene die verkeerd bezig is. Ik meen dat het verplicht is voor voetgangers om gebruik te maken van een zebrapad als deze zich binnen 30 meter bevindt.
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Technisch gezien was ie fout. Maar als je het aan ziet komen en je knalt expres door ben je gewoon een lul.
HAHAHAquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
ik quote em nog een keer omdat ie zo goed isquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Die Marokkaan was verkeerstechnisch gezien ook fout.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:15 schreef Natalie het volgende:
Neuh, maar als 't gezien wordt dan kan je wel een bekeuring krijgen.
Ik heb hem niet bewust bijna omver gereden. Ik had alleen zoiets van, voor jou ga ik niet aan de kant. Is dat een zo gekke gedachte? En over die SP, die reaktie die jij maakte was wel heel erg links. Lees hem anders nog even.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die Marokkaan was verkeerstechnisch gezien ook fout.
Nog altijd geen reden om nadat jij hem bewust bijna omver hebt gereden, een 1e schrikreactie als 'kijken' te beantwoorden met ordinair gescheld. Nog veel fouter en asocialer.
Roep dan iets als "zebrapad gebruiken!".
Maar goed, wat ik al zei: de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
En waarom meneertje links en de SP er dan opeen bij haalt is mij nog altijd een raadsel
Heb hem doorgelezen maar herken er niks specifiek links OF rechts in terug.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:08 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik heb hem niet bewust bijna omver gereden. Ik had alleen zoiets van, voor jou ga ik niet aan de kant. Is dat een zo gekke gedachte? En over die SP, die reaktie die jij maakte was wel heel erg links. Lees hem anders nog even.
Waar lees jij dat de TS mensen respectloos behandelt?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat voor geweldige 'stoere' grap had je dan kunnen maken als vervanging van:
[..]
?
Maar goed, wel jammer dat de Marokkaan in kwestie naderhand stil was. Het was in jouw geval beter geweest wanneer het zo'n agressieve gast betrof die zo'n asociaal stuk tuig als jij meteen een lesje had geleerd. Dan had jij misschien geleerd mensen met wat meer respect te behandelen ipv ze bij het minste geringste uit te schelden voor stuk vuil e.d.
Hier:quote:Op woensdag 30 november 2005 12:32 schreef vbmot het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de TS mensen respectloos behandelt?![]()
En hier neemt hij de makkelijkste uitweg door zo te reageren ipv inhoudelijk te reageren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ok, biologisch gezien heb je gelijk.quote:
Zou precies hetzelfde reageren als TS. Meer dan normaal dunkt mij! Wat denkt dat stuk vuil wel nietquote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef Takkembah het volgende:
Waarom zou je niet aan de kant gaan voor iemand die niet oplet op straat
Maar goed, ik ben blij dat er niet zoveel als jou rondfietsen, dan hoef ik niet bang te zijn als ik de volgende keer toevallig een keer niet oplet.
Biologisch gezien? Ik weet neit wat je bedoelt, maar ik vind het leuk klinken en zolang je mij gelijk geeft vind ik het goedquote:Op woensdag 30 november 2005 13:43 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ok, biologisch gezien heb je gelijk.
Goed idee, volgende keer doe ik dat!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Wat een huilie topic, zonder fantasie....zonder na te denken...zonder blaaaaaat
Gewoon een klootzakkie die je liet schrikken, schop em voor z'n noten en ga verder met je leven!
Laat ik zeggen dat ik me er afentoe over verbaas dat sommige van die Berbertjes en ik tot dezelfde diersoort behoren.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Biologisch gezien? Ik weet neit wat je bedoelt, maar ik vind het leuk klinken en zolang je mij gelijk geeft vind ik het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |