Ze zingen zo'n heerlijk blij positief liedjequote:
JJ72 ook wel eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zingen zo'n heerlijk blij positief liedje
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
Gisteravond ik naar een vriend toe om ff een pilske te gaan drinken. Ik fiets op de weg aan de rechterkant prima dus. Komt er uit een zijstraat een gekleurd 16 jarig jochie van berber afkomst aanlopen. Ik denk die wil oversteken maar, ik ga niet aan de kant want 3 meter verderop was er een zebrapad. Hij gaat lopen ik scheer rakelings langs hem heen waarop hij luid roept "KIJKEN". Ik.
Dus ik zeg tegen hem: "nee kutmarokkaan mijn beste medelander ik kijk niet naar vuil. Een paar scheldwoorden en verwensingen van zijn kant, maar toen hield hij zijn mond. Raarrrr![]()
Nee mensen, die jongeman stak zomaar de straat over zonder zelf uit zijn doppen te kijken, ik werd dus zelf bijna van mijn sokken gereden en dan nog tegen mij zeggen dat ik uit moet kijken. Ik was goed, hij zat fout. Dat het nou toevallig een marokkaan was die dat zei, tsja.................................quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef 455H07E het volgende:
Als ik het dus samenvat:
Je rijdt dus eerst iemand bijna van zijn sokken, die persoon roept 'KIJKEN", waarmee hij bedoelt "Kijk uit waar je fietst", daarna maak jij een zeer duidelijke rasistische opmerking en een zeer denigrerende opmerking. Die persoon reageert daar, begrijpbaar, met emotie op en daar klaag jij over?
Je had ook beter uit moeten kijken. Als je het had zien aankomen dan had je hem misschien nog kunnen verwonden...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee mensen, die jongeman stak zomaar de straat over zonder zelf uit zijn doppen te kijken, ik werd dus zelf bijna van mijn sokken gereden en dan nog tegen mij zeggen dat ik uit moet kijken. Ik was goed, hij zat fout. Dat het nou toevallig een marokkaan was die dat zei, tsja.................................
Dat kwam jou wel goed uit want dat had je eindelijk weer eens een reden om een kuttopic over een kutmarokkaan kon openen zodat je je afkeer van hun weer eens trots alhier kon tentoonspreidenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:40 schreef freddygonzales het volgende:
Dat het nou toevallig een marokkaan was die dat zei, tsja.................................
Nee hoor, als het iemand van andere afkomst was dan had ik ook een topic geopend.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat kwam jou wel goed uit want dat had je eindelijk weer eens een reden om een kuttopic over een kutmarokkaan kon openen zodat je je afkeer van hun weer eens trots alhier kon tentoonspreiden
Jezus, hoe sneu.
Wat voor geweldige 'stoere' grap had je dan kunnen maken als vervanging van:quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee hoor, als het iemand van andere afkomst was dan had ik ook een topic geopend.
?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
Dus ik zeg tegen hem: "nee kutmarokkaan mijn beste medelander
Hou toch je mond SP-er met je links gelul.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat voor geweldige 'stoere' grap had je dan kunnen maken als vervanging van:
[..]
?
Maar goed, wel jammer dat de Marokkaan in kwestie naderhand stil was. Het was in jouw geval beter geweest wanneer het zo'n agressieve gast betrof die zo'n asociaal stuk tuig als jij meteen een lesje had geleerd. Dan had jij misschien geleerd mensen met wat meer respect te behandelen ipv ze bij het minste geringste uit te schelden voor stuk vuil e.d.
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Hou toch je mond SP-er met je links gelul.
Alsof fatsoenlijk gedrag een kwestie van links of rechts isquote:Op woensdag 30 november 2005 10:23 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Hou toch je mond SP-er met je links gelul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |