Ach, dat is toch niet zo bijzonder? Zo kan ik uit bovenstaande post afleiden dat jij een donkerblonde, blanke man met een licht accent/spraakgebrek bent die to zover exact 0,9 liter koffie op heeft. Pardon, telefoon.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hij was 16, gekleurd en van berberse afkomst. Dit alles waargenomen in de avond. Man je moet solliciteren bij de navy-seals, die staan te springen om mensen zoals jij.
slet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
bier is bier (in dit geval was het grolsch)
Gij vuigeling!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ach, dat is toch niet zo bijzonder? Zo kan ik uit bovenstaande post afleiden dat jij een donkerblonde, blanke man met een licht accent/spraakgebrek bent die to zover exact 0,9 liter koffie op heeft. Pardon, telefoon.
Ja? Oh, shalom Benjamin. Ja, natuurlijk wil ik wel weer een klusje voor de Mos...uhm...selindustrie doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef wise het volgende:
die vent op de achtergrond;
"kuch kuch, tuurlijk stink buitelander, kuch kuch"
Wat een pauper die Sambal_HOTquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:03 schreef tuut84 het volgende:
oprotten schijt buitenlander
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat een pauper die Sambal_HOT![]()
Als er een volk is wat schijt heeft aan andere mensen, zijn het die Berbers wel![]()
wel heel erg oud, waarschijnlijk heeft ie die in een kraakpandje gevondenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef Arid het volgende:
Hahahahaha, prachtige foto![]()
Ik moest echt even lachen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef freddygonzales het volgende:
We raken off-topic mensen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |