pics.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:33 schreef method21 het volgende:
Het heerlijk avondje is gekomen, ik heb um hier al op tafel staan, menig oor zal mij niet geloven, sinterklaas en zwarte piet ..!!!
2000 lijkt me ook wat weinig idd.. maar ja, als er maar honderduizende naar Europa komen.. :Squote:
Als ze er meer hadden kunnen bouwen dan hadden ze dat heus wel gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef Bastard het volgende:
Slecht van M$ trouwens om zo weinig van die dingen te bouwen voor een release.
Daar wel dus. Ik ga ook nooit meer naar MM Alexandrium. Centrum heeft altijd veel meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:36 schreef Legendkiller het volgende:
Misschien handig voor sommige; bij MediaMarkt Rotterdam (Centrum) kan je al accessoires en games kopen.
lekker vaag dus...quote:Mager aantal
De massa komt echter voorlopig niet binnen handbereik door het magere aantal beschikbare exemplaren, erkent Naber. In geheel Europa komen er ongeveer 300.000 in de winkels te liggen. In Nederland is voor "enkele duizenden exemplaren" ingetekend, aldus Microsoft.
Volgens Naber hebben winkels veel te fanatiek consumenten de mogelijkheid gegeven om de Xbox te reserveren. "Speciaalzaken zijn in juni, juli al begonnen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewaarschuwd te stoppen. Nu is het zo dat vrijwel elk beschikbare apparaat al is besproken. Dit is niet iets wat wij hebben gewild.
Helemaal correct.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Sprak net nog met die vriend "Ja euh er komt ook nog iemand een artikel schrijven over onze launchparty en over de activiteiten."
Dat ben jij dan gok ik?
Dank!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet m zelf aanzetten (en dan zoekt ie verbinding met de 360) en gaat ook automatisch weer uit na tijd van niet gebruik. Onafhankelijk van de 360 (dus bij DVD kijken kan de controller gewoon uit bijv)
Dit gaat neem ik aan niet alleen over preorderktis, maar ook over winkels die hun eigen intekenlijsten hadden. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat Microsoft meer Xboxen dan preorderkits gaat leveren.quote:
Laten we het hopenquote:- Ga op de launchdag (of de dag erna) naar het filiaal waar je de aanbetaling hebt gedaan. Daar staat gegarandeerd een Xbox 360 System voor je klaar!
Ik baal er stiekem een beetje van dat mijn vriendin pas in januari stage gaat lopen bij een distributeur in NLquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
Method21, waar blijft het overduidelijke bewijs? De XBOX360's zijn in NL namelijk nog niet eens bij de distributeur. Die komen morgen in de middag pas!
Ach, even wachten en je hebt hem vast straks met korting en dan kan je toch wel 4 weken wachten? Met kerst en oud en nieuw enzo heb je toch weinig tijd om te gamen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:29 schreef Fliepke het volgende:
Ik baal er stiekem een beetje van dat mijn vriendin pas in januari stage gaat lopen bij een distributeur in NL
quote:you'll be able to purchase these new looks as and when you'd like from the Xbox Live Marketplace.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga hem toch wel bestellen. ik ben bij de bedrijfswinkel geweest om een aanvraag te doen. ik hoor binnenkort wwanneer ik hem kan krijgen. ik ben erg benieuwd!
Of een Xbox 360 controller batterij!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, wel 19 euro goedkoper, kan je mooi een pakje sigaretten uit Rusland importeren![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, wel 19 euro goedkoper, kan je mooi een bruidje uit Rusland importeren![]()
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, wel 19 euro goedkoper, kan je mooi een pakje sigaretten uit Rusland importeren![]()
Dat zou natuurlijk lekker zijn, heel lief naar je baas kijken dan maar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pakje marlboro kost bij ons in de bedrijfswinkel 1.50 euro. (ik rook zelf overigens niet, maar koop wel eens wat sloffen voor vrienden) ook die xbox deal heeft hij via connecties, ik zal de baas er nog eens over aanspreken of er niet meer korting in het vat zit.
Liever service en garantie in de winkel dan 2 tientjes goedkoper zijn bij een illegale handelaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pakje marlboro kost bij ons in de bedrijfswinkel 1.50 euro. (ik rook zelf overigens niet, maar koop wel eens wat sloffen voor vrienden) ook die xbox deal heeft hij via connecties, ik zal de baas er nog eens over aanspreken of er niet meer korting in het vat zit.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen illegale handelaar, de baas erkrijgt zijn handel via legale kanalen en ook de xbox zit gewoon microschoft garantie op!
"KGB surplus store, goedemiddag U spreekt met Svetlana!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef MrX1982 het volgende:
Bedrijfswinkel
Lekker bedrijf werk je. Een baas met Russische connecties. Zijn huurmoordenaars ook verkrijgbaar in die bedrijfswinkel?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wij hebben een winkeltje op on werk waar allerlei zaken verkocht worden,. de Baas verkoopt daar bv sigaretten en drank die hijgoedkoop via zijn contacten in Rusland aankoopt. maar er is dus ook elektronica en dus ook de xbox360 premium, voor 380 euro
is dat Iris van gamerz.nl ? Daar heb ik een paar weken nog PGR3 tegen geracedquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Serieus nu. Ehm, waarschijnlijk hetzelfde als wat ze momenteel allemaal heeft gedaan, alleen dan nog iets meer kantoorgericht (en ditmaal wel betaald...). Wat ik van haar weet is dat ze zeer toegewijd is, zeer veel ervaring heeft (qua scene, schrijven etc) en natuurlijk het mooiste, gamegirl is. Ik ken haar zelf niet behalve dan een paar keer gezien te hebben, maar wat ik over der gehoord hebt is het een topwijfie.
![]()
Gamerz? Nee, van ownage.nl. Ze hadden op de PUG ook een stand, waar inderdaad wel PGR3 aanwezig was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat Iris van gamerz.nl ? Daar heb ik een paar weken nog PGR3 tegen geraced![]()
Aardig meisje
Volgens mij lul je uit je nek, aangezien je de afgelopen topics nagenoeg (of helemaal) niks gepost hebt hier.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ben net thuis! hij staat hier naast me, ff de boel aan de tv vastmaken
ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gamerz? Nee, van ownage.nl. Ze hadden op de PUG ook een stand, waar inderdaad wel PGR3 aanwezig was.
Nee, ik zeg het niet. Iedereen weet wel wat ik wil gaan zeggen!quote:
"uhuh"quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ben net thuis! hij staat hier naast me, ff de boel aan de tv vastmaken
De 360's komen morgen pas in NL aan.quote:
Wel 2000 stuks voor de Benelux.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De 360's komen morgen pas in NL aan.
prijswinnaarsquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De 360's komen morgen pas in NL aan.
24 uur per dag bij de wall-mart?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
Ik heb er al wel mee lopen spelen, veel zelfs.
In de winkel.
Aldus het bericht zonder dergeljike bron. Geen enkele website vermeld een bron naar dit gelul.quote:
euro?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef kepler het volgende:
2000 euro is echt bullshit
er zijn volgens mij al veel meer pre-orders verkocht
De timing!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef matthijst het volgende:
Uhm, NU.nl:
" In geheel Europa komen er ongeveer 300.000 in de winkels te liggen. In Nederland is voor "enkele duizenden exemplaren" ingetekend, aldus Microsoft."
"Volgens Naber hebben winkels veel te fanatiek consumenten de mogelijkheid gegeven om de Xbox te reserveren. "Speciaalzaken zijn in juni, juli al begonnen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewaarschuwd te stoppen. Nu is het zo dat vrijwel elk beschikbare apparaat al is besproken. Dit is niet iets wat wij hebben gewild. "
http://www.nu.nl/news/634(...)r_voor_de_kerst.html
aha dat klinkt wel geloofwaardigquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef matthijst het volgende:
Uhm, NU.nl:
" In geheel Europa komen er ongeveer 300.000 in de winkels te liggen. In Nederland is voor "enkele duizenden exemplaren" ingetekend, aldus Microsoft."
"Volgens Naber hebben winkels veel te fanatiek consumenten de mogelijkheid gegeven om de Xbox te reserveren. "Speciaalzaken zijn in juni, juli al begonnen. Wij hebben ze op een gegeven moment gewaarschuwd te stoppen. Nu is het zo dat vrijwel elk beschikbare apparaat al is besproken. Dit is niet iets wat wij hebben gewild. "
http://www.nu.nl/news/634(...)r_voor_de_kerst.html
tja dat berichtje van nu.nl klinkt aardig geloofwaardig... Misschien onderdeel van de hype die ze proberen te creeeren? Want alleen al in een kleine Dixons in Delft stonden 4 pre-orders. Dixons heeft 145 filialen in NL dus dat zijn al ongeveer 500 exemplaren....quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
euro?
De gamestore waar ik m pre-ordered heb (incl. pre-order kit, duh!) krijgt er al 60 puur voor de reserveringen.
Dat is al 3% van de zogenaamde 2000 voor de Benelux. Kom op zeg, alleen BHFH geloofd dit......
Dat is dus 1 zaakje in Utrecht. Denk eerder aan enkele 1000-en voor NL alleen al. Dat is realistisch.
klein beetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg eerlijk... jullie worden er op z'n minst een beetje zenuwachtig van...
Sony fanboys of Notorious_Roy, kan niet andersquote:Op woensdag 30 november 2005 00:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien onderdeel van de hype die ze proberen te creeeren? Want alleen al in een kleine Dixons in Delft stonden 4 pre-orders. Dixons heeft 145 filialen in NL dus dat zijn al ongeveer 500 exemplaren....
Mn kleine teen trilt als een bezetene....quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg eerlijk... jullie worden er op z'n minst een beetje zenuwachtig van...
Roy gaat er ook eentje halenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Sony fanboys of Notorious_Roy, kan niet anders
Roy en een XBOX?quote:
kijk maar eens wie dit heeft geschreven: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7790&page=1quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Roy en een XBOX?
Net zoiets als God die met carnaval als de duivel verkleed gaat!!
Krijgen we dit topic vanochtend nog vol?
24 van de 240 bestelde xboxen krijgen ze bij de mediamarkt in utrecht zover ik hoorde...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mediamarkt adverteert ook met de 360 groot in hun krantje, dus ik verwacht eig wel dat ze per filiaal een pallet van die dingen hebben staan.
Dat is onzin, pre-orders ok. Maar mensen met een pre-order kit hebben gegarandeerd een 360 bij launch. Bij Dynabyte(in Utrecht) verkopen ze nml. geen pre-order kits, hun probleem.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef Retuobak het volgende:
Bij de Dynabyte dachten ze vrijwel zeker niet te kunnen voldoen aan de pre-order kits
In de VS is ze dat niet gelukt dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-order kit = levering.
Niet zo vreemd daar er buiten Nederland nergens preorder kits door Microsoft zijn uitgegeven.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:36 schreef popolon het volgende:
[..]
In de VS is ze dat niet gelukt dacht ik.
Ehm.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:12 schreef curry684 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd daar er buiten Nederland nergens preorder kits door Microsoft zijn uitgegeven.
reken er maar op dat de meesten met een preorderkit tot na de kerst moeten wachten, ik ben benieuwd naar de krantekoppen met grote drommen boze en teleurgestelde gebruikers die een winkelruit van MM gooien..quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
24 van de 240 bestelde xboxen krijgen ze bij de mediamarkt in utrecht zover ik hoorde...
Ik niet, ik heb de volle garantie dat ik een 360 heb bij de launch evenals de games die ik gereserveerd hebquote:Op woensdag 30 november 2005 07:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
reken er maar op dat de meesten met een preorderkit tot na de kerst moeten wachten, ik ben benieuwd naar de krantekoppen met grote drommen boze en teleurgestelde gebruikers die een winkelruit van MM gooien..![]()
jawel, dat waren alleen de pre-orders van de winkels zelf (dus niet die kitjes)quote:Op woensdag 30 november 2005 00:36 schreef popolon het volgende:
[..]
In de VS is ze dat niet gelukt dacht ik.
nopequote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef LuukBes het volgende:
Iemand postte hier laatst een link over een tutorial om de 360 HD te veranderen in een grotere eigen versie. Kun je eigenlijk ook gewoon een Core versie kopen en daar je eigen HD inpluggen?
BS Nederland is het enige land met een Pre-Orderkitquote:Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ehm.
Ze waren er wel degelijk hoor.
Je vergeet dat de UK een ENORM deel van die 300k krijgt, verhoudingsgewijs.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Aldus het bericht zonder dergeljike bron. Geen enkele website vermeld een bron naar dit gelul.
300.000 stuks en maar 2000 voor de Benelux, wie geloofd dit nou?![]()
Dan blijven er nog 298000 over voor de rest..... Ja vast!
Waarom zouden ze meer dan 4 keer zoveel als Nederland krijgen? Ze hebben iets meer dan 4 keer zoveel inwoners. Zelfde voor Duitsland en Frankrijk, beiden rond de 70 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je vergeet dat de UK een ENORM deel van die 300k krijgt, verhoudingsgewijs.
Engeland is verreweg de grootste afzetmarkt voor games in Europa. Ondanks dat sommige landen meer inwoners hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:33 schreef curry684 het volgende:
Waarom zouden ze meer dan 4 keer zoveel als Nederland krijgen? Ze hebben iets meer dan 4 keer zoveel inwoners. Zelfde voor Duitsland en Frankrijk, beiden rond de 70 miljoen inwoners.
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:10 schreef Fliepke het volgende:
godver de godver, nu moet ik vrijdag al om 14:19 de trein naar huis hebben.
En kom ik pas weer zaterdagavond terug naar mn kamer.
Ik voel me gepwned door mn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |