Of een Xbox 360 controller batterij!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, wel 19 euro goedkoper, kan je mooi een pakje sigaretten uit Rusland importeren![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, wel 19 euro goedkoper, kan je mooi een bruidje uit Rusland importeren![]()
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef Legendkiller het volgende:
Wow, wel 19 euro goedkoper, kan je mooi een pakje sigaretten uit Rusland importeren![]()
Dat zou natuurlijk lekker zijn, heel lief naar je baas kijken dan maar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pakje marlboro kost bij ons in de bedrijfswinkel 1.50 euro. (ik rook zelf overigens niet, maar koop wel eens wat sloffen voor vrienden) ook die xbox deal heeft hij via connecties, ik zal de baas er nog eens over aanspreken of er niet meer korting in het vat zit.
Liever service en garantie in de winkel dan 2 tientjes goedkoper zijn bij een illegale handelaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pakje marlboro kost bij ons in de bedrijfswinkel 1.50 euro. (ik rook zelf overigens niet, maar koop wel eens wat sloffen voor vrienden) ook die xbox deal heeft hij via connecties, ik zal de baas er nog eens over aanspreken of er niet meer korting in het vat zit.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen illegale handelaar, de baas erkrijgt zijn handel via legale kanalen en ook de xbox zit gewoon microschoft garantie op!
"KGB surplus store, goedemiddag U spreekt met Svetlana!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef MrX1982 het volgende:
Bedrijfswinkel
Lekker bedrijf werk je. Een baas met Russische connecties. Zijn huurmoordenaars ook verkrijgbaar in die bedrijfswinkel?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wij hebben een winkeltje op on werk waar allerlei zaken verkocht worden,. de Baas verkoopt daar bv sigaretten en drank die hijgoedkoop via zijn contacten in Rusland aankoopt. maar er is dus ook elektronica en dus ook de xbox360 premium, voor 380 euro
is dat Iris van gamerz.nl ? Daar heb ik een paar weken nog PGR3 tegen geracedquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Serieus nu. Ehm, waarschijnlijk hetzelfde als wat ze momenteel allemaal heeft gedaan, alleen dan nog iets meer kantoorgericht (en ditmaal wel betaald...). Wat ik van haar weet is dat ze zeer toegewijd is, zeer veel ervaring heeft (qua scene, schrijven etc) en natuurlijk het mooiste, gamegirl is. Ik ken haar zelf niet behalve dan een paar keer gezien te hebben, maar wat ik over der gehoord hebt is het een topwijfie.
![]()
Gamerz? Nee, van ownage.nl. Ze hadden op de PUG ook een stand, waar inderdaad wel PGR3 aanwezig was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat Iris van gamerz.nl ? Daar heb ik een paar weken nog PGR3 tegen geraced![]()
Aardig meisje
Volgens mij lul je uit je nek, aangezien je de afgelopen topics nagenoeg (of helemaal) niks gepost hebt hier.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ben net thuis! hij staat hier naast me, ff de boel aan de tv vastmaken
ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gamerz? Nee, van ownage.nl. Ze hadden op de PUG ook een stand, waar inderdaad wel PGR3 aanwezig was.
Nee, ik zeg het niet. Iedereen weet wel wat ik wil gaan zeggen!quote:
"uhuh"quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ben net thuis! hij staat hier naast me, ff de boel aan de tv vastmaken
De 360's komen morgen pas in NL aan.quote:
Wel 2000 stuks voor de Benelux.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De 360's komen morgen pas in NL aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |