Death of David DI TOMMASO Terrible information came to us this Tuesday at the end of the morning. The sudden death of David Di Tommaso, victim seems it of a heart attack during the night. David, born in Grenoble on October 6, 1979 had arrived at Sedan in January 2000, then international hope in the team of Raymond Domenech after having evolved/moved in Echirolles, the club of his beginnings, then in Monaco. He had left the CSSA last season to sign in the Netherlands, in Utrecht more precisely. Defender on the left-hand side, but knowing to be general-purpose, David Di Tommaso were a player of class, of surcroit hard-working untiring on a ground. At its family, at all her supporters, the CSSA presents its more sharp condolences.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan jij het misschien vertalen?
Lee Towers?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van wie was deze die altijd door de stadionnen wordt gescandeerd
tuurlijk, momentjequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Spreekt voorzich.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gerry and the Pacemakers to be exactquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jerry and the Pacemakers (volgens een willekeurige site)
wrang...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:50 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Gerry and the Pacemakers to be exact
pacemakers... omg![]()
Go figurequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:50 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Gerry and the Pacemakers to be exact
pacemakers... omg![]()
Frans is lastig vertalen, maar het komt hier op neer:quote:
quote:AZ condoleert familie David di Tommaso
Met grote ontsteltenis heeft AZ kennis genomen van het plotselinge overlijden van FC Utrecht-speler David di Tommaso. Het leven van de voetballer heeft veel te kort geduurd, want collega Di Tommaso werd slechts 26 jaar. Hij overleed in de nacht van maandag op dinsdag in zijn slaap.
David di Tommaso kwam afgelopen zondag nog in actie tegen Ajax. FC Utrecht won deze wedstrijd en de Franse verdediger was één van de uitblinkers. Afgelopen seizoen werd hij nog uitgeroepen tot speler van het jaar door de Utrecht-fans. Dit seizoen speelde Di Tommaso in zijn thuishaven De Galgenwaard op 21 augustus nog tegen AZ.
Het bestuur van AZ, de gehele technische staf, spelers en medewerkers wensen zijn gezin, familie en FC Utrecht en haar fans heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Erg netjes! En heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Frans is lastig vertalen, maar het komt hier op neer:
Een verschrikkelijk bericht heeft ons deze dinsdag aan het eind van de ochtend bereikt.
David Di Tomasso is afgelopen nacht plotseling overleden aan een hartaanval.
David, geboren in Grenoble op 6 oktober 1979 kwam bij Sedan in 2000 en speelde er 4 seizoenen.,
na eerst 3 jaar uitgekomen te zijn voor Monaco.
Hij had Sedan afgelopen seizoen verlaten om in Nederland, bij Utrecht te gaan spelen.
David Di Tommaso was een speler van klasse, bovendien ijverig en onvermoeibaar op het veld.
Aan zijn familie, aan al zijn fans, presenteert CSSA Sedan zijn levendigste rouwbeklag.
Goed van Vitesse en RKC. Ik ben er bij.quote:Vitesse en RKC herdenken Di Tommaso
Vitesse en RKC Waalwijk staan vanavond stil bij het overlijden van FC Utrecht-speler David di Tommaso. De teams houden voor aanvang van het duel in Gelredome een minuut stilte in acht en de spelers dragen rouwbanden. Di Tommaso overleed in de nacht van maandag op dinsdag onverwachts in zijn slaap. De Fransman was 26 jaar en laat een vrouw en een kind achter. Di Tommaso was basisspeler in het team van Foeke Booy. Hij speelde zondag nog mee in de wedstrijd tegen Ajax. De fans riepen hem afgelopen seizoen uit tot speler van het jaar. Hij speelde eerder voor AS Monaco en Sedan.
Het utrecht-stadion zit bij jou op de hoek?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef Blupp het volgende:
hij werkte bij mij om de hoek.
tjemig wat erg, geen woorden voor
rip![]()
Ik denk dat dit lang door blijft dringen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Klingon het volgende:
Vitesse.org:
[..]
Goed van Vitesse en RKC. Ik ben er bij.
Ja, daar moest ik ook net aan denken....quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef N.icka het volgende:
Ik moet de hele tijd aan zn vrouw denken , misschien wakker geworden vnmorgen naast haar dode man , brrrrrrrrr
ik hoop dat de KNVB of clubs zowel betaaldvoetbal als amateur voetbal hem herdenken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Klingon het volgende:
Vitesse.org:
[..]
Goed van Vitesse en RKC. Ik ben er bij.
dat lijkt mij ook niet frisquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Ah getver zeg. Als vrouwzijnde je man een ochtendzoen geven, en hij blijkt dan al overleden te zijn![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoop dat de KNVB of clubs zowel betaaldvoetbal als amateur voetbal hem herdenken.
Het ging net zo goed met de FCquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef Joenes het volgende:
Gewoon op 26 jarige leeftijd in je slaap overlijden, damn wat erg. Ik hoop voor de selectie van FC Utrecht dat ze deze klap een beetje te boven komen.
Ik denk dat de spelers dat op dit moment geen fuck meer kan interesseren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Het ging net zo goed met de FC
Of het hun boeit, ze missen een basisvoetballenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch ontactvolle klootzakken zeg........quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |