ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
Triest dit en heb er naardere smaak bij dan bij die zuiplap van van de week
Dacht ook dat het en Hoax bericht was vanmorgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef Clint_Eastwood het volgende:!!!!!!!!!!!
M'n favoriete speler , ik kreeg net een smsje van iemandik dacht het is een grap maar het is gewoon werkelijkheid
Ik vind gewoon dat je op zo'n moment niet over het teambelang moet praten, dan maak je het meteen weer zo zakelijk terwijl dat het natuurlijk absoluut niet is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Wat is daar misplaatst aan?
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Wat is daar misplaatst aan?
You'll never walk alonequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien rare vraag: Hoe heette dat nummer ook alweer van You'll never walk alone
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..].
Dit plaatje mag wel in de OP !
quote:You'll Never Walk Alone
When you walk through a storm
hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
zat 't net op te zoekenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:39 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.cssedan.com/v3/actualites/actualite118.shtml
misschien ook iets voor in de op, zijn ouwe club
Kan jij het misschien vertalen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:39 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.cssedan.com/v3/actualites/actualite118.shtml
misschien ook iets voor in de op, zijn ouwe club
© Ajax.nlquote:Overlijden Di Tommaso
Amsterdam, 29 november 2005
Geschokt heeft Ajax kennisgenomen van het plotselinge overlijden van David di Tommaso, speler van FC Utrecht.
Ajax wenst alle naasten en FC Utrecht heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |