Welk merk + type?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:50 schreef Heintje het volgende:
32" LCD. Max resolutie van 1366 x 768.
zeer gewaagde uitspraak.quote:Omdat alle HDTV's de beelden toch al digitaal verwerken en de bronnen uiteraard ook digitaal zijn, biedt HDMI verreweg de beste kwaliteit
HDMI heerst en aan dual link dvi heb je natuurlijk niks met deze consoles. Hoewel... met de twee HDMI uitgangen van de PS3...quote:
Niks gewaagd. Een feit!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
zeer gewaagde uitspraak.
Dual link HDMIquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef P-Style het volgende:
Thanks!
[..]
HDMI heerst en aan dual link dvi heb je natuurlijk niks met deze consoles. Hoewel... met de twee HDMI uitgangen van de PS3...
[..]
Niks gewaagd. Een feit!
Waarom denk je dat ik dat weg gelaten heb? Zo lijjkt het nog iets. Het merk is namelijk Finlux. Het type heb ik zo niet bij de hand.quote:
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja toch? Zijn genoeg HDMI->DVI converterkabels verkrijgbaar!
3840x1080p
Een Finlux!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef Heintje het volgende:
Waarom denk je dat ik dat weg gelaten heb? Zo lijjkt het nog iets. Het merk is namelijk Finlux. Het type heb ik zo niet bij de hand.
Maar ja, hij was minder dan 1000 euro.
Mijn vorige was van het merk Mycom maar die is helaas gestolen. Die was ongeveer even goed. Alleen beschikte die wel over de component ingang en mijn huidige niet. Maar ja, dan maar die VGA kabel er bij kopen.
Het was die. Ik kom net thuis en ik hoefde niet zelf mijn deur open te maken. Dus mijn TV is WEER weg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een Finlux!!!
Is het deze?
[afbeelding]
Are you shitting me?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het was die. Ik kom net thuis en ik hoefde niet zelf mijn deur open te maken. Dus mijn TV is WEER weg.
GODVERDOMME.
Dat is erg vervelend, maar misschien is het dan eens een idee om in plaats van een dure nieuwe tv te kopen je huis wat beter te beveiligen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het was die. Ik kom net thuis en ik hoefde niet zelf mijn deur open te maken. Dus mijn TV is WEER weg.
GODVERDOMME.
Ja! En/of te verhuizen naar een fatsoenlijke buurt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Stressbal het volgende:
Dat is erg vervelend, maar misschien is het dan eens een idee om in plaats van een dure nieuwe tv te kopen je huis wat beter te beveiligen.
of gewoon een lomp zware CRT te kopen, dan heb je misschien nog geen HD, maar die jatten ze ook niet zo snel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja! En/of te verhuizen naar een fatsoenlijke buurt!
Als de verzekering sloophuizen dekt jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:56 schreef Fliepke het volgende:
verzekering al gebeld?
Ik doelde er meer op dat meneer bereid was 1119 euro te betalen voor een 26 inch scherm, voor dat kleine verschil zou ik gewoon voor de 32 inch gaan (kleiner moet het voor mij niet worden iig)quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of je koopt er een voor 500, 27" en gewoon HD ready.
nope...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef AvanCade het volgende:
Stel je hebt een LCD TV met DVI en VGA ingangen, de hoogste resolutie is 1280x768. Is deze TV dan per definitie geschikt voor HD Gaming of mist deze dan nog iets?
Nope op wel van de 2 vragen? Geen HD gaming of dat deze niks mist. Want het probleem is dit. Er is dus een Grundig Amira 26 LW 68 TOP, deze heeft 99,9% dezelfde specificatie als de Grundig Amira 26 LXW 68. Het enigste verschil is dat deze laatste de stempel HD Ready heeft meegekregen. Wil dit dus gewoon weg zeggen dat je op die 1e geen HD beelden kunt bekijken en op die 2e wel? Ik volg het even niet.quote:
jazeker. Apple cinema 23" 1920 x 1200 pixels (optimum resolution)quote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef SillyWalks het volgende:
Is er al een scherm dat 1920x1080p of 1920x1200 (zoals veel van de promo wmv'tjes van microsoft) ondersteund?
En welk prijskaartje zit er aan?? ¤900??quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb vandaag deze 26" samsung gezien en opzich is dat formaat groot genoeg. Het verschil met de 32" variant is toch wel een paar honderd euro.
[afbeelding]
Applequote:Op woensdag 30 november 2005 08:15 schreef BMH het volgende:
[..]
jazeker. Apple cinema 23" 1920 x 1200 pixels (optimum resolution)
Apple cinema 30" 2560 x 1600 pixels (optimum resolution)
Verschilt per winkel. De 26" is te koop vanaf ¤1089 en de 32" vanaf ¤1439, volgens kieskeurig.nl.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:25 schreef Morthill het volgende:
En welk prijskaartje zit er aan?? ¤900??
Model?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef basalphenaar het volgende:
Er staat sinds gisteren hier een nieuwe Panasonic breedbeeld tv in de huiskamer met HDMI interfaceLaat die Playstation 3 maar komen!
Je moet wel gek zijn om die eerste te nemen dan! En als je die al hebt... jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:21 schreef AvanCade het volgende:
Nope op wel van de 2 vragen? Geen HD gaming of dat deze niks mist. Want het probleem is dit. Er is dus een Grundig Amira 26 LW 68 TOP, deze heeft 99,9% dezelfde specificatie als de Grundig Amira 26 LXW 68. Het enigste verschil is dat deze laatste de stempel HD Ready heeft meegekregen. Wil dit dus gewoon weg zeggen dat je op die 1e geen HD beelden kunt bekijken en op die 2e wel? Ik volg het even niet.
En een 107cm dlp heb je al voor 1400....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verschilt per winkel. De 26" is te koop vanaf ¤1089 en de 32" vanaf ¤1439, volgens kieskeurig.nl.
ik heb thuis een 107 cm 42'' HD scherm staan van Samsung... DLP voor 900 afgedingt bij de IT's fantastisch scherm om naar te kijken. geen last van Ghosting.... alles gewoon goed!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En een 107cm dlp heb je al voor 1400....
Welk model enzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb thuis een 107 cm 42'' HD scherm staan van Samsung... DLP voor 900 afgedingt bij de IT's fantastisch scherm om naar te kijken. geen last van Ghosting.... alles gewoon goed!
het enige waar je goed voor op moet letten is dat je wel op grotere afstand moet zitten met gewone televisie uitzendingen..
zo groot wordt natuurlijk het plaatje uitgerekt!
Gewone tv-uitzendingen zijn per definitie lelijk en worden inderdaad alleen maar lelijker op grote digitale schermen!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
...het enige waar je goed voor op moet letten is dat je wel op grotere afstand moet zitten met gewone televisie uitzendingen..
zo groot wordt natuurlijk het plaatje uitgerekt!
lees http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/34579/122868.html eens.quote:
Belachelijk overprijst, dat is wat ze zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Apple
Ze zijn alleen wel tering duur, die Cinema Displays![]()
Je krijgt er ook wel behoorlijk voor terug, dat moet wel gezegd worden
Die link heb je in de vorige topic ook al gegeven. Waardeloos artikel als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
lees http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/34579/122868.html eens.
"2405" idd, ik wist dat ik ergens een foutje had zittenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Retuobak het volgende:
2405FPW
Geweldige monitor, zeker voor het geld. Tis dat ie te snel gejat zou worden hier, anders zou er hier zeker een 2405FPW staan
.
Die laatste uitspraak, dat je dat lef hebt waar ik het kan lezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:03 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Belachelijk overprijst, dat is wat ze zijn.
De Dell 2005FPW en 2400FPW gebruiken exact hetzelfde paneel.
+ meer aansluitingsmogelijkheden ( d-sub, dvi, composite & s-video ).
En dat voor de helft van de prijs.
Apple![]()
Weet ik, maar met Dell heb ik veel meer problemen gehad dan met Apple in mijn leven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:21 schreef Retuobak het volgende:
Ja, bij Apple wordt het vervangen. Bij Dell koop ik 2 keer een 24" scherm voor hetzelfde geld waarvoor ik een 23" heb bij Apple. En zo slecht is de service van Dell echt niet hoor
.
Lol, heb een jaar lang een Dell pc gehad, gaf ernstig veel problemen, heb nu Sky notebook (huismerk Dixons), gaat allemaal prima, wil nog wel te warm worden waardoor mijn geluidskaart nokt als ik intensief game, maar voor de rest nooit problemen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:51 schreef Heintje het volgende:
Ik heb met geen van beide nog problemen gehad.
Maar daarvoor moet ik natuurlijk wel eerst hun producten kopen. Dan moeten die ook nog eens kapot gaan. En pas dan zou ik problemen kunnen krijgen.
Dat gebeurt bij Dell ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:19 schreef Morthill het volgende:
mocht er toch iets kapot gaan wordt het gewoon vervangen. (Het hele appararaat bedoel ik dan )
Ik hoop voor je dat dat zo blijft dan, de telefonische support van Apple is in ieder geval echt om te janken zo slecht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weet ik, maar met Dell heb ik veel meer problemen gehad dan met Apple in mijn leven.
Wel voor perfectionisten!quote:Op maandag 5 december 2005 00:33 schreef H.Flick het volgende:
... en eigenlijk niet nodig.
Het verschil is niet wereldschokkend, dus ik wacht nog even. Bovendien krijg ik dan gratis bij mijn TV een oppoetsbeurt voor mijn oude games, dat is ook wel leukquote:
Het verschil tussen 1920x1080 progressive en 640x480 interlaced lijkt me straks toch behóórlijk! En reden genoeg voor mij om een nieuw scherm aan te schaffen. Ik denk dat ik er straks vooral bij racegames zal profiteren van een resolutie die 6¾ keer zo hoog is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:58 schreef H.Flick het volgende:
Het verschil is niet wereldschokkend..
Op de Xbox is X-Men Legends 2 in 720p is anders best mooi, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
[quote]
Maar als je alleen maar RPG's speelt bijv. is een HD scherm al iets minder hard vereist natuurlijk.
Ja natuurlijk is dat mooi! RPG's worden natuurlijk net zo hard mooier als andere games op een hogere resolutie, maar bij bepaalde games levert een hogere resolutie behalve een (veel) mooier plaatje ook practische voordelen op, bij RPG's zal dat minder zijn dan bij racegames.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef Smots het volgende:
Op de Xbox is X-Men Legends 2 in 720p is anders best mooi, hoor.
Vergeet ook binnenkort die hele grote op de 360 vooral niet, of is dat gewoon een actie-game?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Op de Xbox is X-Men Legends 2 in 720p is anders best mooi, hoor.
Wat is het verschil tussen een HDTV met en zonder HDMI dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Je kan beter de 26" nemen, is niet heel veel duurder en heeft HDMI.
* Xenwolfie heeft er een en het is een oerdegelijke TV.
Zie OP.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Wat is het verschil tussen een HDTV met en zonder HDMI dan?
En ik wacht tot native 1080p schermen (ongeacht het formaat, maar 32" is zeker al oké) gangbaar en betaalbaar worden... en eigenlijk wacht ik ook op OLED en SED en totdat die in 1080p formaat gangbaar en betaalbaar zijn!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:38 schreef Skull-splitter het volgende:
26 inch is in principe genoeg, maar ik wacht tot 32 inch gangbaar en betaalbaar is geworden
Ah oke dus nog iets scherper/betere kwaliteit. Maar goed als ik zo'n 23" koop die HD Ready is geeft dat al een super mooi beeld natuurlijk. Scheelt me ook weer ruim 200 euroquote:
Als 'ie ècht HD-Ready is, dan heeft 'ie ook gewoon HDMI ingang. Sterker nog, volgens de specs in dat linkje dat je geeft, heeft 'ie er zelfs twee! Prima tv'tje dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef Fillipe het volgende:
Ah oke dus nog iets scherper/betere kwaliteit. Maar goed als ik zo'n 23" koop die HD Ready is geeft dat al een super mooi beeld natuurlijk. Scheelt me ook weer ruim 200 euro
Volgens mij zit je in de verkeerde topic.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:23 schreef InsertCredit het volgende:
Er zijn buiten Em Enchant Arm en Ninety Nine Nights im moment geen games die me boeien.
Maar die arcade-downloads zijn echt te gaaf.
Zul je zien dat ik em straks toch nog koop, alleen voor die prut
Ah oke bedankt, en kan deze TV ook 720p aan? Dat is toch de beste instelling?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie ècht HD-Ready is, dan heeft 'ie ook gewoon HDMI ingang. Sterker nog, volgens de specs in dat linkje dat je geeft, heeft 'ie er zelfs twee! Prima tv'tje dus.
Verhip!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:49 schreef P-Style het volgende:
[...]
Volgens mij zit je in de verkeerde topic.
Goedkope plasma's hebben niet genoeg resolutie om zich HDready te mogen noemen, zo ook de jouwe... HDMI is feitelijk overkill voor het beestje zo ik het lees...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef Dromer het volgende:
hellup!
Kortom: Heb ik HD gaming en heeft een HDMI kabel nut?
ok.. rest nog de vraag of het wel nut heeft de 480p HD stand van de xbox 360 te gebruiken (zal er toch met een reden opzitten?) ipv scart en of die hdmi kabel dan ook nog nut heeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goedkope plasma's hebben niet genoeg resolutie om zich HDready te mogen noemen, zo ook de jouwe... HDMI is feitelijk overkill voor het beestje zo ik het lees...
480p geeft een beter plaatje omdat het progressive is in plaats van interlaced. Scart biedt hooguit 480i. Voor 480p moet je component of HDMI gebruiken. De componentkabel heb je al en de HDMI-kabel voor de xbox 360 laat voorlopig nog op zich wachten. Ik denk dat je beter kunt investeren in een nieuw scherm dan in een eventueel toekomstige HDMI kabel.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef Dromer het volgende:
ok.. rest nog de vraag of het wel nut heeft de 480p HD stand van de xbox 360 te gebruiken (zal er toch met een reden opzitten?) ipv scart en of die hdmi kabel dan ook nog nut heeft.
Dat model heb ik ook naar gekeken maar ik vind persoonlijk 32" net iets fijner. Maar voor de rest is die R serie ook goed volgens mij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga morgen denk ik deze kopen:
http://www.bestekeus.nl/s(...)06/products_id/14219
Prima ding toch?
In de OP staat dat een HDMI-kabel iets beter beeld geeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat model heb ik ook naar gekeken maar ik vind persoonlijk 32" net iets fijner. Maar voor de rest is die R serie ook goed volgens mij.
Is die component aansluiting de beste om je xbox360 aan te sluiten op een hdtv want in PGR3 zie ik wat witte lijntjes bij de auto.
[afbeelding]
Mss moet ik nog wat instellingen veranderen maar wellicht weet iemand hier hoe je die witte lijntjes wegkrijgt.
Heb ik ook naar gekeken, mooi ding.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:35 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Mijn toekomstige (lees: vandaag) tv.
zodra de hdmi kabel er is, is die beter dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef Fillipe het volgende:
Je kan de 360 toch nog niet via HDMI aansluiten op je HDTV? Die kabel is toch nog niet uit? Volgens mij moet je hem juist via de normale tulpstekkertjes aansluiten op je HDTV.
PS, MrX1982: Op het kabeltje van je 360 naar je tv, kan je nog schakelen tussen de instelling: normale tv en HDTV, dus mocht je die nog niet hebben ingeschakeld op HD, dan zal ik dat maar even doen
Ziet er niet echt strak uit inderdaad door die witte lijntjes, instellingen zijn vast niet goed want het hoort er met zo'n brute HDTV écht strak uit te zien.
Valt beetje tegen als ik zo naar je plaatje kijk.
hehequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vind het beeld ook niet heel super op dit moment. Valt een beetje tegen.![]()
Op een normale tv ziet het er beter uit qua graphics. Het beeld op mijn lcd tv is wel heel helder alleen die witte lijntjes moeten dus nog weg.
Ik heb de schakel op mijn xbox360 kabel omgezet naar hdtv en hij draait nu op 720p.
edit: Hmm de witte lijntjes zijn verdwenen. Beeld is toch wel heel vet en helder.
[afbeelding]
[afbeelding]
zo te zien instelling op kabel én op de xboxquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:29 schreef Fillipe het volgende:
En wat zei ik?
Ziet er nu echt strak uit idd
Ik weet eigenlijk niet wat ik precies heb gedaan maar het beeld is nu super strak en scherp.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:29 schreef Fillipe het volgende:
En wat zei ik?
Ziet er nu echt strak uit idd
Wat is je mening over deze: http://www.bestekeus.nl/s(...)06/products_id/14219quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef P-Style het volgende:
Keurig tv'tje MrX1982! Ik ben blij voor je!
Die's ook prima!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:35 schreef Fillipe het volgende:
Wat is je mening over deze: http://www.bestekeus.nl/s(...)06/products_id/14219
Aangezien jij verreweg de meeste kennis op dit gebied hebt
Tnx ik ben er zelf ook blij meequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:34 schreef P-Style het volgende:
Keurig tv'tje MrX1982! Ik ben blij voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |