Hools [het VBL-café]quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??
Hehe, ik kan die op gaan kalefateren en alle hools erin zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??
Inmiddels wel aan een update toe, maar het idee is goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heeft Arcee al ooit een lijst gemaakt met de postaantallen in Hools per user
Inderdaad, er ontbreken ruim 600 Hoolsquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe, ik kan die op gaan kalefateren en alle hools erin zetten.Zou alleen enooorm veel tijd kosten.
ik schijn ook nog een aantal MB's vrije ruimte te hebben, misschien kan ik wel een keertje de lijst updaten tot de 1000 !quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hools [het VBL-café]
de eerste destijds
en die ljist van Lego: http://www.angelfire.com/super2/legolas/hoolslist.html
mag een wip met Blümchen ook?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind een prijsvraag voor de leukste titel voor Hools #1000 wel op z'n plaats.
Mag de winnaar een wip maken met Bluezz (of SCH)![]()
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik schijn ook nog een aantal MB's vrije ruimte te hebben, misschien kan ik wel een keertje de lijst updaten tot de 1000 !
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
mag een wip met Blümchen ook?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.
volgens mij ben je zo een heel eind: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=hools&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltextquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.
Ik kan wel wat gaan doen, maar dan moet ik even _wat_ tijd over hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, er ontbreken ruim 600 Hools
Waar kan ik me melden, niet dringen, wie staat er in mn zij te beuken, ik was eerst, ikke ikkequote:
het was mijn verzoekquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:30 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Waar kan ik me melden, niet dringen, wie staat er in mn zij te beuken, ik was eerst, ikke ikke
Hijs blauw, dus hij wil voorrangquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was mijn verzoekopzouten!
Precies 48 uur geleden kwam de post in MED.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Hijs blauw, dus hij wil voorrang
Ga mn unban es regelen, 48 uur zijn inmiddels wel een keertje voorbij dacht ik![]()
Dan wordt het inderdaad wel eens tijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies 48 uur geleden kwam de post in MED.
Wat een timing![]()
Word eens volwassen, vent.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaar dat je jezelf slechts beperkt tot louter kwaliteits-posts![]()
quote:
ach joh, maak je niet zo druk, ik win !!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |