Dan heur je erbijjquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef JaWi het volgende:
Waarom moet ik mailen dan?
Hier JaWiquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Voor de duidelijkheid, (zal dit ook in de OP zetten)
De bedoeling is dat iedereen die in HOOLS post ( en niet 1 of 2 keer per jaar ), een e-mailtje stuurt naar HOOLS1000@hotmail.com.
Vervolgens verzend ik iedereen "sinterklaas-lootjes".
Het is dan de bedoeling om over diegene die jij in je mailbox krijgt een verhaaltje/gedichtje te schrijven die we dan in de 1000e HOOLS gaan presenteren
een dag en een nachtploeg, wie zijn dat nou weerquote:Op woensdag 30 november 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
deel 1.000 is traks binnen het uur vol3/4 van de vaste hoolers halen het toch niet. Ik lach me trouwens kapot als de 1.000ste een prooi wordt voor de nachtploeg
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef Suijk het volgende:
Dan haal ik de helft van de bagger weg zodat wij er ook in kunnen posten.
Daar wordt je op aangenomen hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef finch_meister het volgende:
een dag en een nachtploeg, wie zijn dat nou weer
het niveau van de users die hools posten is natuurlijk ook een stuk hoger dan het fokgemiddeldequote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
[HOOLS] Het VBL-Café #991,5: Om de stand recht te trekken
Ah, de deeltjes worden rechtgetrokken?
Ik moet trouwens zeggen dat de nummering verder lang niet slecht is. 2 dubbele deeltjes en een gat van 10 is best netjes.
Meldt.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:59 schreef rubbereend het volgende:
deel 1.000 is traks binnen het uur vol3/4 van de vaste hoolers halen het toch niet. Ik lach me trouwens kapot als de 1.000ste een prooi wordt voor de nachtploeg
Maar sowieso best opvallend dat niemand het opviel.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
Meer dan terecht dat die kutmods uit de tijd van [HOOLS] Het VBL-Café # 590 Met condoomapparaat. nu niet meer in functie zijn.
Gewoon volop meeposten en niemand die in de gaten had dat Tong die fout maakte van 10 overslaan.
Nooit meer blauw maken dat soort losers.
Bedoel ik maar en dat terwijl ik bijna in alle tot nu toe geopende Hools heb meegepost (kortstondige vakanties uitgesloten).quote:Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef Arcee het volgende:
Maar sowieso best opvallend dat niemand het opviel.
Klopt, ik zag dat jij ook vaak degene was die (consequent) dubbele topics sloot.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedoel ik maar en dat terwijl ik bijna in alle tot nu toe geopende Hools heb meegepost (kortstondige vakanties uitgesloten).
Haar papa moet eerst maar eens leren spellenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen heeft zich ook aangemeldt voor het openen van de 1000e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |