voorlopig ga ik geen hints geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef Sokolsky het volgende:
Die coderingen begrijp ik niet d_h. Hoe ver ga je daarmee? Kijk, ik kan "Dr. Strangelove or: How I learned to stop worrying the bomb" ook wel coderen naar "CML", maar dat lijkt me niet de bedoeling. Hoe moet ik dat zoeken?
in MUZ zijn de jubileumtopics ook steeds individueelquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:29 schreef Sokolsky het volgende:
Even wat in elkaar geflanst met Excel; die titels heb ik over een kwartier. Dan de acteurs erbij zoeken.
Mag ik ruilen met anderen? Dat ik hun een titel geef en zij mij een acteur?
die andere helft wellichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef Sheridana het volgende:
Het is werkelijk waar BRILJANT, die OP![]()
Maarre...als ik niet ben wie ik dacht dat ik was, wie denken jullie dan dat ik denk wie ik ben?
Envoor Patch...
Ik weet bij jouw vraag maar 6 namen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef Sokolsky het volgende:
Een stukje uit jouw plaatje knippen en dan als Triviavraag stellen is zeker ook not done he d_h?
Ik zit met 19 plaatjes zonder naam...
Net als jij heb ik er een aantal makkelijke en een aantal hele moeilijke bij gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij vic weet ik ongeveer de helft, wel nog wat pvdt-ers,
Dat moet niet, je mag ook alleen een film noemen. Maar ja, dan krijg je wel minder punten. Er zijn ook van die figuren waar je alleen maar een naam mag noemenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
bij Sokolsky herken ik er een hoop, jammer genoeg doet die moeilijk en moet hij namen weten.
Er zijn mensen voor minder gebandquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb wel eens films van 'r gezien, maar ze is me nooit opgevallen. Maar dan heeft SoK het steeds over haar, ga ik 'r weer opzoeken, denk weer "hm, niks bijzonders" en vergeet het weer.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef Sokolsky het volgende:
Net dacht ik dat ik 'r gespot had (met een kleurspoelinkje), maar later bedacht ik me dat dat RW was...
Maareh... KW stond toch 1 in jouw top-20?
dat zijn 750 punten binnen mijn vraagquote:Op woensdag 7 december 2005 10:38 schreef Mennosson het volgende:wat een geweldig overzicht van de historie van FMT! HULDE!!
Om de slowchat daar te ontlopen plaats ik hier het compliment
Ik heb nog wel 1 vraagje. Is het nou de bedoeling om maximaal 5 punten toe te kennen, want ik zie ook vragen met max 750 punten.
Dankjewel DHquote:Op woensdag 7 december 2005 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
dat zijn 750 punten binnen mijn vraag
degene met de meeste punten krijgt 5 FMT-punten
of na t weekendquote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
Deel 3 van mijn Floptop drama verhaal....
Ik krijg vanaf vrijdag een andere te leen van iemand!!!
Nee, laat ik vrijdagavond pas gaan juichen...
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn 750 punten binnen mijn vraag
degene met de meeste punten krijgt 5 FMT-punten
Staat ook in één van de OP's. 5 tot 1 punt voor de eerste 5. Hoe de vragensteller bepaalt wie de eerste 5 zijn, is de zaak van de vragensteller.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk.![]()
![]()
Neem bijvoorbeeld SoK's vraag. Daar kan je punten verdienen voor elke goede actrice. Maar dat zijn dus geen FMT punten. Het is gewoon zo dat degene die de meesten goed heeft, de meeste FMT punten krijgt. Als ik het goed begrijp
Dat had ik ook eerst gelezen. Maar toen begonnen mensen over sub-punten in vragen, punten voor elke goede actrice en begreep ik het niet helemaal meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Staat ook in één van de OP's. 5 tot 1 punt voor de eerste 5. Hoe de vragensteller bepaalt wie de eerste 5 zijn, is de zaak van de vragensteller.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel/idee daarover als wyccie.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Maak jij nog een vraag Lonewolf?
Ik ervaar het als een persoonlijke belediging als er geen vraag komt. Al dat werk dat ik er in heb gestoken.....quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel/idee daarover als wyccie.
Gelukkig ben ik daar in dit geval totaal immuun voorquote:Op woensdag 7 december 2005 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ervaar het als een persoonlijke belediging als er geen vraag komt. Al dat werk dat ik er in heb gestoken.....
Emotionele chantage is mijn favoriete soort chantage
Ja sommige zijn wat vaag geworden helaas. Zal proberen wat hogere kwaliteit te halen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
sommige foto's zijn wel wat "ingedrukt" menno
maar ziet er behoorlijk omvangrijk en puzzelbaar uit
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Sheridana het volgende:
Maar nu even niet.....vriendje op visite
Bij Gorro zit ik pas op zo'n 20 stuks. Maar er zitten nog heel veel pvdt'tjes bij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Patch het volgende:
Mocht er iemand vragen hebben mbt de vragen in het Jubileumtopic, stel ze dan gerust aan me.
Ik doe niet mee, maar helpen doe ik graag.
Vragen over dode japanners? Dan moet je niet bij mij zijn. En 1/3e van Gorro's posters ken ik helaas niet.
mail me maar welke nummers je niet weet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bij Gorro zit ik pas op zo'n 20 stuks. Maar er zitten nog heel veel pvdt'tjes bij...
Neuh, ik ga het zelf proberen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:42 schreef Patch het volgende:
[..]
mail me maar welke nummers je niet weet.
razookicksass@hotmail.com
owh ok, dacht in je vorige post door te schemeren dat je hulp nodig had.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Neuh, ik ga het zelf proberen...![]()
waarom doe je niet mee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Patch het volgende:
Mocht er iemand vragen hebben mbt de vragen in het Jubileumtopic, stel ze dan gerust aan me.
Ik doe niet mee, maar helpen doe ik graag.
Vragen over dode japanners? Dan moet je niet bij mij zijn. En 1/3e van Gorro's posters ken ik helaas niet.
nee dank jequote:
En daar blijft het ook bij. :Squote:
in het trivia topic en een punt scoren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef Sokolsky het volgende:
Hierzo. Waar moet ik zijn?
Mooi antwoordquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Photoshop is als Photoshop.
Ik heb Paintshop Pro gebruikt.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
Rustig hoor, zo in het weekend...
jawel joh!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:48 schreef Sheridana het volgende:
ik ga het niet redden...jubileumvraag...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
't FTR-forum: de stats.
Boel FMT'ers bovenin.
De drukste dagen worden ook gedomineerd door de hoogtijdagen van FMT in 2003.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Boel FMT'ers bovenin.
Ik heb het boek, of 1 deel ervan denk ik, ooit gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens vond ik het vrij tof dat in die film na 10 minuten de aarde wordt vernietigd. Dat zie je niet zo vaak. Verder vond ik het een beetje flauw.
Film is echt heel leuk. Maar ik ben ook wel een liefhebber van dit droge absurd soort humor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Dank vic.
[..]
Ik heb het boek, of 1 deel ervan denk ik, ooit gelezen.
Heb alleen geen idee meer waar het over ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |