dat zijn 750 punten binnen mijn vraagquote:Op woensdag 7 december 2005 10:38 schreef Mennosson het volgende:wat een geweldig overzicht van de historie van FMT! HULDE!!
Om de slowchat daar te ontlopen plaats ik hier het compliment
Ik heb nog wel 1 vraagje. Is het nou de bedoeling om maximaal 5 punten toe te kennen, want ik zie ook vragen met max 750 punten.
Dankjewel DHquote:Op woensdag 7 december 2005 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
dat zijn 750 punten binnen mijn vraag
degene met de meeste punten krijgt 5 FMT-punten
of na t weekendquote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
Deel 3 van mijn Floptop drama verhaal....
Ik krijg vanaf vrijdag een andere te leen van iemand!!!
Nee, laat ik vrijdagavond pas gaan juichen...
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn 750 punten binnen mijn vraag
degene met de meeste punten krijgt 5 FMT-punten
Staat ook in één van de OP's. 5 tot 1 punt voor de eerste 5. Hoe de vragensteller bepaalt wie de eerste 5 zijn, is de zaak van de vragensteller.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was mij ook niet helemaal duidelijk.![]()
![]()
Neem bijvoorbeeld SoK's vraag. Daar kan je punten verdienen voor elke goede actrice. Maar dat zijn dus geen FMT punten. Het is gewoon zo dat degene die de meesten goed heeft, de meeste FMT punten krijgt. Als ik het goed begrijp
Dat had ik ook eerst gelezen. Maar toen begonnen mensen over sub-punten in vragen, punten voor elke goede actrice en begreep ik het niet helemaal meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Staat ook in één van de OP's. 5 tot 1 punt voor de eerste 5. Hoe de vragensteller bepaalt wie de eerste 5 zijn, is de zaak van de vragensteller.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel/idee daarover als wyccie.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Maak jij nog een vraag Lonewolf?
Ik ervaar het als een persoonlijke belediging als er geen vraag komt. Al dat werk dat ik er in heb gestoken.....quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel/idee daarover als wyccie.
Gelukkig ben ik daar in dit geval totaal immuun voorquote:Op woensdag 7 december 2005 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ervaar het als een persoonlijke belediging als er geen vraag komt. Al dat werk dat ik er in heb gestoken.....
Emotionele chantage is mijn favoriete soort chantage
Ja sommige zijn wat vaag geworden helaas. Zal proberen wat hogere kwaliteit te halen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
sommige foto's zijn wel wat "ingedrukt" menno
maar ziet er behoorlijk omvangrijk en puzzelbaar uit
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Sheridana het volgende:
Maar nu even niet.....vriendje op visite
Bij Gorro zit ik pas op zo'n 20 stuks. Maar er zitten nog heel veel pvdt'tjes bij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Patch het volgende:
Mocht er iemand vragen hebben mbt de vragen in het Jubileumtopic, stel ze dan gerust aan me.
Ik doe niet mee, maar helpen doe ik graag.
Vragen over dode japanners? Dan moet je niet bij mij zijn. En 1/3e van Gorro's posters ken ik helaas niet.
mail me maar welke nummers je niet weet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bij Gorro zit ik pas op zo'n 20 stuks. Maar er zitten nog heel veel pvdt'tjes bij...
Neuh, ik ga het zelf proberen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:42 schreef Patch het volgende:
[..]
mail me maar welke nummers je niet weet.
razookicksass@hotmail.com
owh ok, dacht in je vorige post door te schemeren dat je hulp nodig had.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Neuh, ik ga het zelf proberen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |