degene met de meeste subpunten krijgt 5 punten bij mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik neem trouwens aan dat ondanks de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de vragen, gebruik van imdb e.d. nog steeds uit den boze is.
Maakt de snelheid van antwoorden eigenlijk ook nog uit voor punten toekenning?
En verder wil ik ook natuurlijk alvast![]()
![]()
Wyccie
![]()
![]()
bedanken.
met subpunten bedoel ik de punten die men BINNEN mijn vraag kan scoren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef Sokolsky het volgende:
Subpunten?
Als mensen precies hetzelfde inleveren of precies evenveel goed hebben wil ik ook wel naar de eerste inzender kijken, maar dat lijkt mij tamelijk onwaarschijnlijk.
voorlopig ga ik geen hints geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef Sokolsky het volgende:
Die coderingen begrijp ik niet d_h. Hoe ver ga je daarmee? Kijk, ik kan "Dr. Strangelove or: How I learned to stop worrying the bomb" ook wel coderen naar "CML", maar dat lijkt me niet de bedoeling. Hoe moet ik dat zoeken?
in MUZ zijn de jubileumtopics ook steeds individueelquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:29 schreef Sokolsky het volgende:
Even wat in elkaar geflanst met Excel; die titels heb ik over een kwartier. Dan de acteurs erbij zoeken.
Mag ik ruilen met anderen? Dat ik hun een titel geef en zij mij een acteur?
die andere helft wellichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef Sheridana het volgende:
Het is werkelijk waar BRILJANT, die OP![]()
Maarre...als ik niet ben wie ik dacht dat ik was, wie denken jullie dan dat ik denk wie ik ben?
Envoor Patch...
Ik weet bij jouw vraag maar 6 namen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:39 schreef Sokolsky het volgende:
Een stukje uit jouw plaatje knippen en dan als Triviavraag stellen is zeker ook not done he d_h?
Ik zit met 19 plaatjes zonder naam...
Net als jij heb ik er een aantal makkelijke en een aantal hele moeilijke bij gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij vic weet ik ongeveer de helft, wel nog wat pvdt-ers,
Dat moet niet, je mag ook alleen een film noemen. Maar ja, dan krijg je wel minder punten. Er zijn ook van die figuren waar je alleen maar een naam mag noemenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
bij Sokolsky herken ik er een hoop, jammer genoeg doet die moeilijk en moet hij namen weten.
Er zijn mensen voor minder gebandquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb wel eens films van 'r gezien, maar ze is me nooit opgevallen. Maar dan heeft SoK het steeds over haar, ga ik 'r weer opzoeken, denk weer "hm, niks bijzonders" en vergeet het weer.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:38 schreef Sokolsky het volgende:
Net dacht ik dat ik 'r gespot had (met een kleurspoelinkje), maar later bedacht ik me dat dat RW was...
Maareh... KW stond toch 1 in jouw top-20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |