quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef Day het volgende:
Even een vraagje. Weten ze nou al wie er genomineerd zijn?
Nee? Wat raar!quote:
Naat kan niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? Wat raar!
Ik hoop wel dat Dido of Nathalie vertrekt a.s. donderdag!
Nathalie staat niet genomineerd. Dido, Rob, Roel en Lieske, dacht ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? Wat raar!
Ik hoop wel dat Dido of Nathalie vertrekt a.s. donderdag!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef odie22 het volgende:
Zo ik ben weer bij
Waar was jequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef odie22 het volgende:
Zo ik ben weer bij
De Dijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
Mag het licht uit, zingen ze op de mannenslaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan volgt de oproep, dit is een waarschuwing![]()
Joost, Rob en Roel zaten net op de bank te speculeren nog. Rob en Joost dachten nog dat ze allebei met 2 stemmen op de bank zouden zitten. Joost verwacht wsl stemmen van Lieske en Roel. Rob van Dido en Nathalie (?)quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
Ze weten alleen dat Lieske sowieso genomineerd is.
Effe checken... je bent een manquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef odie22 het volgende:
ik was 0.30 uur thuis van een klant , dus moest effe gauw bijlzen
Je mag niet praten met BBquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
Mag het licht uit, zingen ze op de mannenslaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan volgt de oproep, dit is een waarschuwing![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... je bent een man![]()
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Mochten Dido en Roel na het BB gebeuren nog bij elkaar blijven (komen) heb ik zo'n idee dat Dido zo'n meisje is die bij een woordenwisseling het verhaal Linda weer even naar boven kan halen![]()
Ze gaan nu net slapen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi "allemaal"Slapen ze al?
Of kan ik de streams nog even aanzetten?
Hoiquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi "allemaal"Slapen ze al?
Of kan ik de streams nog even aanzetten?
Sorryquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze gaan nu net slapen.
Jouw schuld..
En ja, dat denk ik ook Kribbet, zo'n type is het wel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Mochten Dido en Roel na het BB gebeuren nog bij elkaar blijven (komen) heb ik zo'n idee dat Dido zo'n meisje is die bij een woordenwisseling het verhaal Linda weer even naar boven kan halen![]()
Daarom zou het beter zijn voor Roel om lekker het Heemsteedse meisje te laten gaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ja.
Nee hoor jongen hebben 't er niet meer over het is vergven en vergeten. Maar ondertussen elke kans benutten om het rond z'n oren te slaan.![]()
Nee joh die levens liggen veels te ver uit elkaar. Dat kan nooit lang goed gaan. Of Roe moet voor Dido een kakballetje willen worden die constant de benen onder z'n kont vandaan rent om madam te pleasen, dan kan 't heel misschien toch wel werkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom zou het beter zijn voor Roel om lekker het Heemsteedse meisje te laten gaan![]()
Maar ach, kan me niet voorstellen dat ze bij elkaar blijven![]()
Ben blij dat de dames dat dus ook zo zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ja, dat denk ik ook Kribbet, zo'n type is het wel!![]()
Of: wie heeft het nog niet met Linda gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef versabommie het volgende:
Belangrijkere vraag: Zou Menno Linda al gedaan hebben?
Zie hem er toch niet voor aan om hetzelfde te doen wat ik nu al een aantal jaren doequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh die levens liggen veels te ver uit elkaar. Dat kan nooit lang goed gaan. Of Roe moet voor Dido een kakballetje willen worden die constant de benen onder z'n kont vandaan rent om madam te pleasen, dan kan 't heel misschien toch wel werken
Jij hebt ook alles in de gaten he? Niets ontgaat jequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Maar jou vrouwtje is vast ook heel lief voor jou. Daar zit dan het evrschil waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie hem er toch niet voor aan om hetzelfde te doen wat ik nu al een aantal jaren doe![]()
ik verdomme!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of: wie heeft het nog niet met Linda gedaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Denk echt niet dat Roel en Dido een kans van slagen hebben. Zij als kakmeisje uit Heemstede (en ze verbeeld zich nogal wat met haar koninginnegedrag pffff) en Roel als "semi"-kraker met een "psychologische" opleiding maar er niets van opgestoken heeft die als een hondje achter madam aan blijft lopen.......Nee, dat klinkt niet als een gelijkwaardige relatie, en net wat jij zegt Kribbet, Dido is het type vrouw dat bij de minste woordenwisseling het "gedoe-Linda" voor zijn voeten gooit! En dat tot in de lengte van dagen![]()
Denk zoiets van: ik ben er helemaal klaar mee??quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef farceman het volgende:
`Weet iemand wat voor verslag aan de vrouwen dido heeft gedaan van haar gesprek met roel?
Trusten Snaptnix!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Huis is in rust, ik volg het voorbeeld maar....
Trusten
Trusteeeeequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Huis is in rust, ik volg het voorbeeld maar....
Trusten
Ik hoop uit puur medeleven voor beide vrienden- en kennissenkringen, dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Denk echt niet dat Roel en Dido een kans van slagen hebben.
Oh er ontaag me heel veel en daarbij heb ik het tact van een sprinkhaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles in de gaten he? Niets ontgaat je![]()
![]()
Absoluut NIET te missen en errug vervelend!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet te missen is en heel erg vervelend:
[[url=
Dat zal het verschil zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar jou vrouwtje is vast ook heel lief voor jou. Daar zit dan het evrschil waarschijnlijk![]()
Hé, Filedump.nl doet het weer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
Nou die heb ik even gemist, wie is dat in godesnaam ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:[/url][/img]
Weet je wat ook niet te missen is en heel erg vervelend:
[[url=[IMG]http://www.filedump.nl/8d5fb3c064b9f5eed8be591463b9174c/boekestijn_ani_1_.gif]afbeelding][/url][/url]
Erg mooi juist!! Hoe krijg je dat nu voor elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
Shit mijn hele tekst staat in het blauw!!!!
Ik zou mijn god niet weten wie het is maar Soylent heeft het heerlijke ge(flikker) onder zijn naam staan en hij schrijft streamverslagen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou die heb ik even gemist, wie is dat in godesnaam ?
Wat een tering beeldje![]()
Ik bedank voor de eer, helaas gaat mijn concentratie mij dan een probleem opleverenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Nieuwe streamverslag schrijver henk.jansen![]()
Maar meer mensen vinden het dus erg vervelend??quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Nieuwe streamverslag schrijver henk.jansen![]()
Als dit naast de tekst staat, dan kan ik al niet meer lezen hoor, dan plak ik een tape op die plaatsquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou mijn god niet weten wie het is maar Soylent heeft het heerlijke ge(flikker) onder zijn naam staan en hij schrijft streamverslagen.
Je kan het daar niet missen en er is al meerdere keren doorgegeven dat het verschrikkelijk irri is maar hij/zij doet er niets aan.
Nu dacht ik, als ik hem maar elke keer onder mijn post plaats, komt er vanzelf een modje die het even gaat regelen![]()
Komt ie nog een keer![]()
[[url=[/url][/url][/img]
Ik reageerde op deze post van jou Henk.Jansenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou die heb ik even gemist, wie is dat in godesnaam ?
Wat een tering beeldje![]()
Niet leukquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze post van jou Henk.JansenDat dat tering flikkerende beeldje dus een nieuwe streamverslag schrijver is
Enne, leuk hoor Kribbet om dit bij elke post te zetten!![]()
FireFox gebruiken als browser, dan kun je plaatjes blocken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
Kan er dan niets aan gedaan worden![]()
Ik ga vanaf nu het geflikker onder elke post plaatsenzodat jullie er ook schijtziek van worden
![]()
Komt ie weer:
Ik hoop dat hij/zij dan snel een andere avatar neemt, het was niet hatelijk bedoelt alleen dat die avatar storend isquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ik reageerde op deze post van jou Henk.JansenDat dat tering flikkerende beeldje dus een nieuwe streamverslag schrijver is
Ships, dat had ik ook kunnen doen inplaats van verfquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als dit naast de tekst staat, dan kan ik al niet meer lezen hoor, dan plak ik een tape op die plaats![]()
![]()
![]()
Sorry, ben nu wel even klaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff hou op Kribbet, ik hou al elke keer mijn hand voor dat plaatje van hem!!!!!![]()
Maar dan mis ik alle plaatjes? Hij/zij kan toch gewoon stoppen met dit pestenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
FireFox gebruiken als browser, dan kun je plaatjes blocken.
Zal ook wel via extensies van IE kunnen, maar die browser gebruik ik niet meer.
Maat het is toch bezopen dat ik Firefox moet gaan gebruiken om die plaatjes/animaties te blocken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:51 schreef APK het volgende:
FireFox gebruiken als browser, dan kun je plaatjes blocken.
Zal ook wel via extensies van IE kunnen, maar die browser gebruik ik niet meer.
Nee, je kunt gewoon één plaatje blocken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dan mis ik alle plaatjes? Hij/zij kan toch gewoon stoppen met dit pesten![]()
Ja ik wil ook niet allle plaatjes blocken, wil gewoon die van hem niet meer zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dan mis ik alle plaatjes? Hij/zij kan toch gewoon stoppen met dit pesten![]()
Veel plezier met alle spyware en virussen.quote:
Nee niet gezien. Is Menno trouwens ook bij BvD geweest? Heb alleen Tanja gezienquote:
Ik moet toch wat te doen hebben, want BB5 is niet zo spannend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:57 schreef APK het volgende:
Veel plezier met alle spyware en virussen.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Hoe was Chantal bij BVD?
Ja leuk, ze deed het goed vond ik. Niet nerveus of zo? En gewoon Chantal hoorquote:
Wat ik bezopen vind is dat sommige sites nog steeds opgebouwd zijn speciaal voor IE, ipv de standaard code, zodat Firefox ze niet goed weergeeft, terwijl de browser inmiddels een meer dan fatsoenlijk "marktaandeel" heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maat het is toch bezopen dat ik Firefox moet gaan gebruiken
HIER overigens het verslag van scanman.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ja leuk, ze deed het goed vond ik. Niet nerveus of zo? En gewoon Chantal hoorZe stellen wel rare vragen waarvan je merkt dat ze het gewoon niet volgen ook al zegt Henk dat hij fan is, hij wist Rob zijn naam niet eens! Ze suggereerde dat er groepjes zijn onstaan (
) maar Chantal wuivde dat een beetje weg. Ze kan met iedereen opschieten, kent iedereen goed en ja natuurlijk trek je met de 1 meer op als met de ander. Haar voorspelling wie de finale zou halen zei ze: Joost, Lieske en Ingrid. (ze vroegen wie er volgens haar zou winnen maar ze noemde de 3 finalisten, volgens haar dan he!)
Ja ik zag het. Leuk. Zo te zien is je vriend Scanman weer terug he!?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
HIER overigens het verslag van scanman.
Waar waar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Leuk. Zo te zien is je vriend Scanman weer terug he!?
Daar is een extension voor, IE Viewquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ik bezopen vind is dat sommige sites nog steeds opgebouwd zijn speciaal voor IE, ipv de standaard code, zodat Firefox ze niet goed weergeeft, terwijl de browser inmiddels een meer dan fatsoenlijk "marktaandeel" heeft.
Hij is niet terug op het forum, hoor.quote:
Staat onder het stukje van Chantal. Met dat aan Scanman01 voor de submit. Of betekent dat iets heel anders?quote:
Heb ik, handig ja, maar het blijft bezopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is een extension voor, IE View
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
Ja ik zag het. Leuk. Zo te zien is je vriend Scanman weer terug he!?
Is hij onze Lies dan al vergeten?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is niet terug op het forum, hoor.
Hij zit nog gewoon lekker te lurken, om te kijken hoe vaak per dag zijn naam genoemd wordt.
Hier dan maar want mijn succesvolle reeks wordt om de haverklap op slot gegooidquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is niet terug op het forum, hoor.
Hij zit nog gewoon lekker te lurken, om te kijken hoe vaak per dag zijn naam genoemd wordt.
Dan moet Firefox maar aanpassen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
Wat ik bezopen vind is dat sommige sites nog steeds opgebouwd zijn speciaal voor IE, ipv de standaard code, zodat Firefox ze niet goed weergeeft, terwijl de browser inmiddels een meer dan fatsoenlijk "marktaandeel" heeft.
Vast niet. Dat lijkt me ook zo frustrerend voor hem.quote:
Submit het op het weblog.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
Hier dan maar want mijn succesvolle reeks wordt om de haverklap op slot gegooid
SCANMAN KOM TERUG![]()
Bestaat er een PCeendratquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
Hier dan maar want mijn succesvolle reeks wordt om de haverklap op slot gegooid
SCANMAN KOM TERUG![]()
Het is al geregeldquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, je kunt gewoon één plaatje blocken.
Heb jij die rooie Multipla nog als avatar
Wat staat niet onlinequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:17 schreef MissHobje het volgende:
hij staat niet eens online nog op die talpa site![]()
Jullie discussie was sowieso te kinderachtig voor woorden. Snap niet dat mensen zich daardoor op de kast laten jagen. Boeiend of hij de boel faked..quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hij probeert nu waarschijnlijk een (weblogger) tagje achter zijn naam te krijgen om op die manier triomfantelijk terug te keren.
Nergens voor nodig, hij had gewoon door moeten posten.
Daar ben jij zo goed in tochquote:
Die laatste van Barend en van Dorp.. met dat stukje Chantal.. ( ook al waren het maar 7 minutenquote:
Heej voor persoonlijke aanvallen had jij je eigen topic tochquote:
Je hebt niets gemist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die laatste van Barend en van Dorp.. met dat stukje Chantal.. ( ook al waren het maar 7 minuten)
Dat had ik ook kunnen doen maar er waren blijkbaar mensen die het geflikker niet echt prettig vonden en nu is het perfect opgelostquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Als we toch offtopic gaan.
Je kunt ook gewoon op ESC rammen, dan stopt het.
En een kusje voor het opruimmodje.![]()
Ach, ik vind een kinderachtige discussie op zijn tijd wel leuk. Vergelijk het met het BB-huis. Een beetje actie in de tent.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Jullie discussie was sowieso te kinderachtig voor woorden. Snap niet dat mensen zich daardoor op de kast laten jagen. Boeiend of hij de boel faked..
Mja liefje die is geslotenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
Heej voor persoonlijke aanvallen had jij je eigen topic toch![]()
![]()
Stemt hij ook op haar? Zou het gek vinden als iemand helemaal gek van een bewoner is, constant hem of haar loopt te verdedigen maar nooit niet stemt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vast niet. Dat lijkt me ook zo frustrerend voor hem.
Als iemand nu schrijft dat Lieske een domme huilebalk is, met de emotionele volwassenheid van een negenjarige, weet ik zeker dat ie helemaal strak staat om haar te gaan verdedigen, maar dat gaat niet, vanwege de principes die hij zichzelf onnodig opgelegd heeft.
Zelfterging van de bovenste plank.
Hahah lol thanks!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist.
Behalve een Van Dorp die net doet alsof hij de naam van Rob niet weet, omdat hij zich schaamt dat hij BB best wel fanatiek kijkt, vanwege het feit dat hij onder de misplaatste illusie leeft dat hij een intellectueel fatsoenlijk programma presenteert en dat een fanatieke BB kijker per definitie een contradictie is met zijn zelfbedachte semi-intellectualiteit.
Kortom, het is een sufkut.
Een foto van de bank van mijn buurman? Pff ik ben nog nooit bij die gast naar binnen geweest. Waarom maak je je trouwens zo druk over die foto's van die gast? Leek haast wel of die foto een excuus was voor die discussiequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik vind een kinderachtige discussie op zijn tijd wel leuk. Vergelijk het met het BB-huis. Een beetje actie in de tent.
Btw: Plaats eens een foto van de bank van jouw buurman als je durft!
Jezus, wat ben jij een saaie moralistische zeursmurf-kloon.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:29 schreef melke het volgende:
Een foto van de bank van mijn buurman? Pff ik ben nog nooit bij die gast naar binnen geweest. Waarom maak je je trouwens zo druk over die foto's van die gast? Leek haast wel of die foto een excuus was voor die discussie
Dat vind ik ook wel boeiend jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Jullie discussie was sowieso te kinderachtig voor woorden. Snap niet dat mensen zich daardoor op de kast laten jagen. Boeiend of hij de boel faked..
Als ik zeursmurf ben, ben jij indewarsmurf!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een saaie moralistische zeursmurf-kloon.
Hoerigquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahah lol thanks!!
Zo kort ?![]()
Ik zag wel een foto van Chantal daarstraks.. wat zag ze er ineens oud en afgeleefd ( of hoe typ je dat) uit! echt zo van Ieuwwwwwwwwwwwwwww.
Wat is een reller? Gister zei iemand hier op het forum dat Hummie de scanmanmeneer niet echt mag. Weet niet of daar iets van waar was, het was nogal een apart verhaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel boeiend ja
Dat zou betekenen dat hij de grootste reller is
Waar ik hem al jaren van verdenk![]()
![]()
Ik nog nooit in al die jaren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel al eens gestemd?
Ik geloofde die meneer niet helemaal, maar ik heb er hard om moeten lachen jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is een reller? Gister zei iemand hier op het forum dat Hummie de scanmanmeneer niet echt mag. Weet niet of daar iets van waar was, het was nogal een apart verhaal
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:34 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is een reller? Gister zei iemand hier op het forum dat Hummie de scanmanmeneer niet echt mag. Weet niet of daar iets van waar was, het was nogal een apart verhaal
Lieverd, ff 'n tip he, stemmen vallen buiten de bundel. Doe dus maar niet, want dan heb je straks een rekening van hier tot Tokyo. Ik heb donderdag voor het eerst in m'n leven gestemd. Voelde me best wel triest na het stemmen. Maar ja, ik zal en blijf ontkennen tegenover m'n medemens!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik nog nooit in al die jaren.
Maar ik heb omdat ik een bepaald telefoontje wel mooi vond ooit een veel te hoog abonnement genomen, die ik bij lange na niet opmaak.
Ik heb nu iets van 200 euro over.
Als ik ook maar een beetje overtuigd ben dat stemmen zin heeft, en Rob haalt de finale, dan ga het allemaal opmaken heb ik me voorgenomen, anders vervalt het toch maar als ik weer een ander abonnement neem.
Niet bij Orange, schat. Daar koop je geld, geen belminuten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:36 schreef melke het volgende:
[..]
Lieverd, ff 'n tip he, stemmen vallen buiten de bundel.
Preciesquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet bij Orange, schat. Daar koop je geld, geen belminuten.
Ik ben niet helemaal debiel.
Waarom trouwens Rob? Wat heeft hij wat de anderen niet hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
'The future is bright, the future is Orange' zo te lezen.quote:
Geld kopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Entertainment waarde.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom trouwens Rob? Wat heeft hij wat de anderen niet hebben?
Ik vind hem ook steeds beter worden, maar dat heeft meer met die anderen te maken ben ik bangquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Entertainment waarde.
Heeft Joost ook, en Dido ooit ook, maar Dido ben ik nu ff goed zat en Joost heeft ondanks dat hij zeker mag winnen alles mee nu.
Rob is het zwarte schaap, dus die kan wel een steuntje in de rug gebruiken.
Ik heb zo vaak gelachen om die vent.
"Die vissen zijn DOOD"
"Nou, Dido, kijk ze eens lekker wegzwemmen, he!"
Hilarisch!
Ai ai! Wat een miserie in deze showchat thread! En dat terwijl een vriendelijk woord zoveel kan doen!quote:
Groetjes, maar je link doet me geen dingesquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:48 schreef soylent het volgende:
Ai ai! Wat een miserie in deze showchat thread! En dat terwijl een vriendelijk woord zoveel kan doen!
Wie meer over Arend Jan Boekestijn wil weten, kan op de link in mijn signatuur klikken!
Post effe plaatjes van meer dan 1MB per stuk op die pagina!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:48 schreef soylent het volgende:
[..]
Ai ai! Wat een miserie in deze showchat thread! En dat terwijl een vriendelijk woord zoveel kan doen!
Wie meer over Arend Jan Boekestijn wil weten, kan op de link in mijn signatuur klikken!
In het land der blinden is 1-been koning..quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind hem ook steeds beter worden, maar dat heeft meer met die anderen te maken ben ik bang
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
In het land der blinden is 1-been koning..
ja jippie, ga 's nachts tegen 3 uur met een dronken harses naar een kerel zitten kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:48 schreef soylent het volgende:
[..]
Dan ga ik gezellig met je meequote:Op dinsdag 29 november 2005 03:13 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Okeej.... ik zoek mijn bedje maar eens op dan.
Altijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:17 schreef soylent het volgende:
Dus ik kan niemand interesseren voor het oprichten van een eventuele fanclub?![]()
Ja APK en Coos zijn al weg geloof ikquote:
Die zitten niet in het huis, dus dat boeit me nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja APK en Coos zijn al weg geloof ik
Dan moet je wat specifieker wezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:23 schreef doka het volgende:
[..]
Die zitten niet in het huis, dus dat boeit me niet
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:22 schreef soylent het volgende:
Met het nieuwe aantal van 2 leden zou deze eventuele club overigens direct een van de sterkst groeiende politieke bewegingen van dit moment zijn (100% groei per dag). Dus dit is niet slecht op een CV.
Tsja, het is wel erg rustig nuquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:45 schreef doka het volgende:
[..]
Er is leven
Waar zijn alle andere insomnia's?![]()
Nee, dat is flauwquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:48 schreef doka het volgende:
We kunnen nu natuurlijk wel even ongelovelijk gaan rellen, er zijn hier 's nachts toch nooit mods
Slapenquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:45 schreef doka het volgende:
[..]
Er is leven
Waar zijn alle andere insomnia's?![]()
Ik hou daar nooit zo vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:48 schreef doka het volgende:
We kunnen nu natuurlijk wel even ongelovelijk gaan rellen, er zijn hier 's nachts toch nooit mods
Wil je me niet meer zo laten schrikkenquote:
Vraag maar aan Coos, die is er altijd voor inquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:50 schreef doka het volgende:
[..]
[..]
Bah, wat zijn jullie saai en braaf
Ik ben een ongeleid projectiel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:57 schreef doka het volgende:
COOS!!! Ga eens rellen jij!!
Zwak excuus, ik kan helemaal niet mikkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een ongeleid projectiel.
Dus aangestuurd door PcEend werk ik niet.![]()
Ik ben PC Eend toch nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een ongeleid projectiel.
Die doka. "ik heb het helemaal niet gezien"quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:07 schreef doka het volgende:
Die Saddam Hussein. "De lift was stuk.."
quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een ongesteld projectiel.
Die humor van jouquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die doka. "ik heb het helemaal niet gezien"![]()
Ik vaak ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:17 schreef doka het volgende:
[..]
Die humor van jouSoms snap ik het werkelijk niet
![]()
![]()
Ja daaaag, dat duurt zeker 5 uur ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 04:19 schreef doka het volgende:
Ik ben ff weg. Ik ga Risk II spelen.
"Tegen de computer?" "Ja, tegen de computer"
Tot straks
Je andere sig is leuker!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:48 schreef soylent het volgende:
[..]
ja, en snel een beetje want er moet nog een weekopdracht gebeuren (een flink uitputtende graag want dan gaan de emoties nog verder opgeschroefd worden).quote:
Een vermoeiende opdracht is prima, dan worden ze lekker prikkelbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:20 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
ja, en snel een beetje want er moet nog een weekopdracht gebeuren (een flink uitputtende graag want dan gaan de emoties nog verder opgeschroefd worden).
Om te beginnen dat Rob een aantal onwaarheden heeft vertelt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:33 schreef Kleintje het volgende:
Ja man, ik wil ook ruzie... veel....
We moeten misschien allerlei complottheorieën gaan bedenken en naar Hummie sturen...
Klopt, begon met een omhelzing in het washok en toen Ingrid haar armen om hem heen sloeg, werd Rob wat "vrijer" in het uiten van zijn genegenheid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:47 schreef Aventura het volgende:
Heeft Rob geprobeerd Ingrid te zoenen? Zoiets hoorde ik..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt, begon met een omhelzing in het washok en toen Ingrid haar armen om hem heen sloeg, werd Rob wat "vrijer" in het uiten van zijn genegenheid.
Hier het begin van dat moment:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Goed, ik moet er vandoor. Doen jullie rustig aan hier? Zal ergens in de loop van de middag terugkomen! Tot dan!
Lijkt mij heel sterk dat er een nieuw stelletje bij komt Rob & Ingrid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt, begon met een omhelzing in het washok en toen Ingrid haar armen om hem heen sloeg, werd Rob wat "vrijer" in het uiten van zijn genegenheid.
Hier het begin van dat moment:
[afbeelding]
als dat gebeurd ga ik spontaan over mn nekquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt mij heel sterk dat er een nieuw stelletje bij komt Rob & Ingrid.
Nee, ingrid speelt een spelletje met Rob.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:15 schreef Knurkie het volgende:
[..]
als dat gebeurd ga ik spontaan over mn nek
Geen sprake van een nieuw stelletje, later in de vrouwenslaapkamer werd er nog over gesproken en dat was zeker niet positief, er werd zelfs door een van de dames gevraagd of hij haar had betast en zoja of Ingrid hem een mep had verkocht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lijkt mij heel sterk dat er een nieuw stelletje bij komt Rob & Ingrid.
Nee, ingrid speelt een spelletje met Rob.
waarom?? niet dat ik het er niet mee eens ben hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:47 schreef Springsteen27 het volgende:
Roel verdient een schop onder zijn krakende reet!
Om wat hij met Dido heeft uitgevreten. Niet dat Dido zich onbetuigd heeft gelaten. Zij had veel duidelijker en directer naar Roel toe moeten zijn. Maar zij papte pas goed met hem aan op het moment dat het nodig was. Maar Roel heeft gewoon glashard in d'r gezicht staan liegen en dat lijkt me voor een toekomstig psycholoog niet echt in je voordeel werken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:48 schreef Minouishere het volgende:
[..]
waarom?? niet dat ik het er niet mee eens ben hoor![]()
Inderdaad het zal me niet verbazen dat hij het spelletje van ingrid niet ziet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef Lautje1983 het volgende:
Maar Rob heeft het zo druk met zijn eigen spelletje, dat hij niet in de gaten heeft dat ing ook een spelletje met hem speelt![]()
Snapps glasje is voldoende.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:51 schreef Lautje1983 het volgende:
Roel heeft een bak met ijskoud water nodig. Om hem even weer down to earth te krijgen.
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:59 schreef Lautje1983 het volgende:
Oke Roel had gisteren meteen eerlijk tegenover Dido moeten zijn. Snap best dat ze boos is.
Maar in het algemeen: OMG wat laat Roel zich inpakken en koeieneren door haar![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen sprake van een nieuw stelletje, later in de vrouwenslaapkamer werd er nog over gesproken en dat was zeker niet positief, er werd zelfs door een van de dames gevraagd of hij haar had betast en zoja of Ingrid hem een mep had verkocht.
Ja, toen stond ik ook ff perplex. Hij had zogenaamd een 'plekje' op haar huid gezien...bah.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:34 schreef Knurkie het volgende:
maar laatst had ie toch ook aan dr borsten gezeten? zo achterlangs onder dr truitje?
niet dat ik de indruk had dat Ingrid het er mee eens was
Het is heel erg en erg jammer want er is niks meer van Roel over.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:05 schreef Lautje1983 het volgende:
Dit is volgens mij erger dan blind![]()
Ja zag hem liever als de rebelse kraker. Jointje erbij, rave feesten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is heel erg en erg jammer want er is niks meer van Roel over.
De stoere bink is veranderd in een zacht gekookt eitje.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:36 schreef Minouishere het volgende:
Psycho met een spraakgebrek, man wat praat die Roel irritant, hij kan volgens mij de helft van het alfabet niet goed uitspreken.......huh huh huh........dat lachje ook..........en als 'ie gaapt is 'ie werkelijk niet om aan te zien, oprotten met die gozer........en hij mag die nepkoningin meenemen van mij.
Hij heeft een nogal monotone stem...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:36 schreef Minouishere het volgende:
Psycho met een spraakgebrek, man wat praat die Roel irritant, hij kan volgens mij de helft van het alfabet niet goed uitspreken.......huh huh huh........dat lachje ook..........en als 'ie gaapt is 'ie werkelijk niet om aan te zien, oprotten met die gozer........en hij mag die nepkoningin meenemen van mij.
Ik ook maar meer nog aan Dido, kan werkelijk niks positiefs in d'r ontdekken, hoe ik mijn best ook doe.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Goh, wat zouden wij goede maatjes kunnen worden Minou!!
Wat een teringhekel heb ik dan gastje...
Niet als hij kwaad is dat praat hij harder en sneller.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft een nogal monotone stem...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef farceman het volgende:
Ben zo benieuwd wat er vandaag weer gebeurt in de Dido- rRel story
Ja en als 'ie nog kwader wordt gaat 'ie z'n vuisten gebruiken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet als hij kwaad is dat praat hij harder en sneller.
Maar niet dom.quote:
als ze van jou ¤ 10.000 jatten kijken wat je zou doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en als 'ie nog kwader wordt gaat 'ie z'n vuisten gebruiken.![]()
Het is een agressief ventje die zich tot nu redelijk heeft ingehouden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en als 'ie nog kwader wordt gaat 'ie z'n vuisten gebruiken.![]()
De rest laat 'ie gewoon zijn broer oplossen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een agressief ventje die zich tot nu redelijk heeft ingehouden.
Alleen met dat geld was hij agressief
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:27 schreef Muerte het volgende:
Geen sprake van een nieuw stelletje, later in de vrouwenslaapkamer werd er nog over gesproken en dat was zeker niet positief, er werd zelfs door een van de dames gevraagd of hij haar had betast en zoja of Ingrid hem een mep had verkocht.
Naar de politie gaan om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
als ze van jou ¤ 10.000 jatten kijken wat je zou doen
Erg laf ventjequote:Op dinsdag 29 november 2005 10:45 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
De rest laat 'ie gewoon zijn broer oplossen...
Zou veel leuker zijn als hij op zijn platte bek gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:53 schreef rickfcdb1 het volgende:
Rob gaat er hopelijk uit met zijn arrogante houding en daarna Ingrid.
Gelukkig laat BB een ietse pietsie zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappige discussie nu, over de overeenkomsten tussen wonen in het BB huis, en webcamgirl zijn. Discussie begonnen door Nathalie
Lieske zegt dat er wel overeenkomsten zijn, ze kleedt zich hier toch ook zonder gene uit.
Maar de bewoners zijn het erover eens, dat die beelden niet worden uitgezonden.
Ze schrikken zich wild als ze straks op fok! kijken!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig laat BB een ietse pietsie zien
Ehhhh.... Jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:09 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind die foto's van Lieske toch leuker!!!
En toch verbaast mij dit echt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef shevita het volgende:
<tekst>
Was een grapje volgens mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik las in het streamverslag dat Joost en Rob op een gegeven moment naar buiten gingen en dat Roel ook wilde maar niet mocht van Joost.... Waarom eigenlijk niet?
Gisterenavond hebben ze al een soort van harmonieus gesprek gehad, waarbij Roel constant Dido overal gelijk in gaf.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef farceman het volgende:
ZOu roel naar dido of andersom trekken of hebben ze BB nodig om samen te komen?
Ze weten nog nix...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:15 schreef Giggio het volgende:
weten de bewoners zelf al wie er genomineerd zijn?
of blijft dat een verrassing tot a.s. EXIT?
Lieske loopt als enige gewoon in haar blote kont.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:09 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind die foto's van Lieske toch leuker!!!
Amen to thatquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef Minouishere het volgende:
Het gaat echt echt echt echt echt echt alleen maar weer over Dido he............wat een kutwijf !
Ze werd gek van zichzelf, nou Dido: wij worden stapelgek van jou !!!
Je merkt gewoon aan alles dat ze thuis op handen gedragen wordt...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef Minouishere het volgende:
Het gaat echt echt echt echt echt echt alleen maar weer over Dido he............wat een kutwijf !
Ze werd gek van zichzelf, nou Dido: wij worden stapelgek van jou !!!
Ach, weet je, hij is ook maar een man en zijn hormonen zullen onderhand ook wel op beginnen te spelen. Hij weet natuurlijk ook dat hij in het begin heeft gezegd dat hij voor de vrouwen het huis in gaat en moet dat natuurlijk waar maken. Nou Rob, loop maar lekker een blauwtje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toch verbaast mij dit echt.
Hij is één van degene die zich er het meest van bewust is, dat het een spel is.
Hij wil dat spel graag winnen, voor de eer, en het geld.
Dan moet ie toch weten dat zo`n Ingrid-aktie heel negatief zal overkomen bij de kijker
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ie serieus denkt dat ie een kans maakt bij Ingrid
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:27 schreef Minouishere het volgende:
Roel heeft net weer even goed kunnen knuffelen zegt 'ie terloops tegen Nathalie, wat een triest ventje zeg.
Laat het hem maar niet horen, dan ramt ie je zoquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef redhair het volgende:
[..]
Het is een klein driftig verwend ventje![]()
eeeeeerg triest. Met hersens van een 14 jarig pubertje.
![]()
![]()
Niet om aan te zien laatste paar minuten in beeld. een nietszeggend gesprekje.Je hebt niets gemist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:30 schreef Bocaj het volgende:
Speaking of Chantal ze was in Bvd wat ik nog niet gezien heb.... was het om aan te zien?
Ik kan Roeltje aan hoor met mijn 1,93m...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen, dan ramt ie je zo![]()
![]()
Laat ie toch zijn broer doen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen, dan ramt ie je zo![]()
![]()
Oja, zijn broer natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef redhair het volgende:
[..]
Laat ie toch zijn broer doen?Laf is ie ook nog.
Een kuikentje is Roeltje
![]()
![]()
Het viel me idd ook tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:36 schreef redhair het volgende:
[..]
Niet om aan te zien laatste paar minuten in beeld. een nietszeggend gesprekje.Je hebt niets gemist.![]()
![]()
Ik kijk überhaupt geen BvD meer, vond ze al niet echt superboeiend op RTL en nu zijn ze nog meer qua niveau gezakt imhoquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het viel me idd ook tegen.
Komt denk ik ook, door de kennis die we met het streamen en aktief volgen hebben.
Dan is zo`n oppervlakkig gesprekje, waarbij een aantal puntjes ff kort worden aangestipt, niet zo interessant.
Het enige grappige vond ik haar reactie op de zoektocht van Talpa voor een eventuele partner voor haar. "Als die vent in het huis was gekomen had dat een enorme bonje opgeleverd" en "ik kan heus wel zelf voor een vent zorgen hoor!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het viel me idd ook tegen.
Komt denk ik ook, door de kennis die we met het streamen en aktief volgen hebben.
Dan is zo`n oppervlakkig gesprekje, waarbij een aantal puntjes ff kort worden aangestipt, niet zo interessant.
Ik was, na toch een behoorlijke BVD fan geweest te zijn, de laatste tijd ook even afgehaakt. Ik moet zeggen dat het de afgelopen weken wel weer beter wordt....quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kijk überhaupt geen BvD meer, vond ze al niet echt superboeiend op RTL en nu zijn ze nog meer qua niveau gezakt imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |