quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef Day het volgende:
Even een vraagje. Weten ze nou al wie er genomineerd zijn?
Nee? Wat raar!quote:
Naat kan niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? Wat raar!
Ik hoop wel dat Dido of Nathalie vertrekt a.s. donderdag!
Nathalie staat niet genomineerd. Dido, Rob, Roel en Lieske, dacht ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? Wat raar!
Ik hoop wel dat Dido of Nathalie vertrekt a.s. donderdag!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef odie22 het volgende:
Zo ik ben weer bij
Waar was jequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef odie22 het volgende:
Zo ik ben weer bij
De Dijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
Mag het licht uit, zingen ze op de mannenslaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan volgt de oproep, dit is een waarschuwing![]()
Joost, Rob en Roel zaten net op de bank te speculeren nog. Rob en Joost dachten nog dat ze allebei met 2 stemmen op de bank zouden zitten. Joost verwacht wsl stemmen van Lieske en Roel. Rob van Dido en Nathalie (?)quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
Ze weten alleen dat Lieske sowieso genomineerd is.
Effe checken... je bent een manquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef odie22 het volgende:
ik was 0.30 uur thuis van een klant , dus moest effe gauw bijlzen
Je mag niet praten met BBquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
Mag het licht uit, zingen ze op de mannenslaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan volgt de oproep, dit is een waarschuwing![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... je bent een man![]()
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Mochten Dido en Roel na het BB gebeuren nog bij elkaar blijven (komen) heb ik zo'n idee dat Dido zo'n meisje is die bij een woordenwisseling het verhaal Linda weer even naar boven kan halen![]()
Ze gaan nu net slapen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi "allemaal"Slapen ze al?
Of kan ik de streams nog even aanzetten?
Hoiquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi "allemaal"Slapen ze al?
Of kan ik de streams nog even aanzetten?
Sorryquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze gaan nu net slapen.
Jouw schuld..
En ja, dat denk ik ook Kribbet, zo'n type is het wel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Mochten Dido en Roel na het BB gebeuren nog bij elkaar blijven (komen) heb ik zo'n idee dat Dido zo'n meisje is die bij een woordenwisseling het verhaal Linda weer even naar boven kan halen![]()
Daarom zou het beter zijn voor Roel om lekker het Heemsteedse meisje te laten gaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ja.
Nee hoor jongen hebben 't er niet meer over het is vergven en vergeten. Maar ondertussen elke kans benutten om het rond z'n oren te slaan.![]()
Nee joh die levens liggen veels te ver uit elkaar. Dat kan nooit lang goed gaan. Of Roe moet voor Dido een kakballetje willen worden die constant de benen onder z'n kont vandaan rent om madam te pleasen, dan kan 't heel misschien toch wel werkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom zou het beter zijn voor Roel om lekker het Heemsteedse meisje te laten gaan![]()
Maar ach, kan me niet voorstellen dat ze bij elkaar blijven![]()
Ben blij dat de dames dat dus ook zo zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ja, dat denk ik ook Kribbet, zo'n type is het wel!![]()
Of: wie heeft het nog niet met Linda gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef versabommie het volgende:
Belangrijkere vraag: Zou Menno Linda al gedaan hebben?
Zie hem er toch niet voor aan om hetzelfde te doen wat ik nu al een aantal jaren doequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh die levens liggen veels te ver uit elkaar. Dat kan nooit lang goed gaan. Of Roe moet voor Dido een kakballetje willen worden die constant de benen onder z'n kont vandaan rent om madam te pleasen, dan kan 't heel misschien toch wel werken
Jij hebt ook alles in de gaten he? Niets ontgaat jequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Maar jou vrouwtje is vast ook heel lief voor jou. Daar zit dan het evrschil waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie hem er toch niet voor aan om hetzelfde te doen wat ik nu al een aantal jaren doe![]()
ik verdomme!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of: wie heeft het nog niet met Linda gedaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |