quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef Day het volgende:
Even een vraagje. Weten ze nou al wie er genomineerd zijn?
Nee? Wat raar!quote:
Naat kan niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? Wat raar!
Ik hoop wel dat Dido of Nathalie vertrekt a.s. donderdag!
Nathalie staat niet genomineerd. Dido, Rob, Roel en Lieske, dacht ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nee? Wat raar!
Ik hoop wel dat Dido of Nathalie vertrekt a.s. donderdag!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef odie22 het volgende:
Zo ik ben weer bij
Waar was jequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef odie22 het volgende:
Zo ik ben weer bij
De Dijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
Mag het licht uit, zingen ze op de mannenslaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan volgt de oproep, dit is een waarschuwing![]()
Joost, Rob en Roel zaten net op de bank te speculeren nog. Rob en Joost dachten nog dat ze allebei met 2 stemmen op de bank zouden zitten. Joost verwacht wsl stemmen van Lieske en Roel. Rob van Dido en Nathalie (?)quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
Ze weten alleen dat Lieske sowieso genomineerd is.
Effe checken... je bent een manquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef odie22 het volgende:
ik was 0.30 uur thuis van een klant , dus moest effe gauw bijlzen
Je mag niet praten met BBquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
Mag het licht uit, zingen ze op de mannenslaapkamer....
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan volgt de oproep, dit is een waarschuwing![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... je bent een man![]()
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Mochten Dido en Roel na het BB gebeuren nog bij elkaar blijven (komen) heb ik zo'n idee dat Dido zo'n meisje is die bij een woordenwisseling het verhaal Linda weer even naar boven kan halen![]()
Ze gaan nu net slapen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi "allemaal"Slapen ze al?
Of kan ik de streams nog even aanzetten?
Hoiquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi "allemaal"Slapen ze al?
Of kan ik de streams nog even aanzetten?
Sorryquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze gaan nu net slapen.
Jouw schuld..
En ja, dat denk ik ook Kribbet, zo'n type is het wel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Mochten Dido en Roel na het BB gebeuren nog bij elkaar blijven (komen) heb ik zo'n idee dat Dido zo'n meisje is die bij een woordenwisseling het verhaal Linda weer even naar boven kan halen![]()
Daarom zou het beter zijn voor Roel om lekker het Heemsteedse meisje te laten gaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook ja.
Nee hoor jongen hebben 't er niet meer over het is vergven en vergeten. Maar ondertussen elke kans benutten om het rond z'n oren te slaan.![]()
Nee joh die levens liggen veels te ver uit elkaar. Dat kan nooit lang goed gaan. Of Roe moet voor Dido een kakballetje willen worden die constant de benen onder z'n kont vandaan rent om madam te pleasen, dan kan 't heel misschien toch wel werkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom zou het beter zijn voor Roel om lekker het Heemsteedse meisje te laten gaan![]()
Maar ach, kan me niet voorstellen dat ze bij elkaar blijven![]()
Ben blij dat de dames dat dus ook zo zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ja, dat denk ik ook Kribbet, zo'n type is het wel!![]()
Of: wie heeft het nog niet met Linda gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef versabommie het volgende:
Belangrijkere vraag: Zou Menno Linda al gedaan hebben?
Zie hem er toch niet voor aan om hetzelfde te doen wat ik nu al een aantal jaren doequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh die levens liggen veels te ver uit elkaar. Dat kan nooit lang goed gaan. Of Roe moet voor Dido een kakballetje willen worden die constant de benen onder z'n kont vandaan rent om madam te pleasen, dan kan 't heel misschien toch wel werken
Jij hebt ook alles in de gaten he? Niets ontgaat jequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
Even iets droppen:
Maar jou vrouwtje is vast ook heel lief voor jou. Daar zit dan het evrschil waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie hem er toch niet voor aan om hetzelfde te doen wat ik nu al een aantal jaren doe![]()
ik verdomme!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of: wie heeft het nog niet met Linda gedaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Denk echt niet dat Roel en Dido een kans van slagen hebben. Zij als kakmeisje uit Heemstede (en ze verbeeld zich nogal wat met haar koninginnegedrag pffff) en Roel als "semi"-kraker met een "psychologische" opleiding maar er niets van opgestoken heeft die als een hondje achter madam aan blijft lopen.......Nee, dat klinkt niet als een gelijkwaardige relatie, en net wat jij zegt Kribbet, Dido is het type vrouw dat bij de minste woordenwisseling het "gedoe-Linda" voor zijn voeten gooit! En dat tot in de lengte van dagen![]()
Denk zoiets van: ik ben er helemaal klaar mee??quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef farceman het volgende:
`Weet iemand wat voor verslag aan de vrouwen dido heeft gedaan van haar gesprek met roel?
Trusten Snaptnix!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Huis is in rust, ik volg het voorbeeld maar....
Trusten
Trusteeeeequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
Huis is in rust, ik volg het voorbeeld maar....
Trusten
Ik hoop uit puur medeleven voor beide vrienden- en kennissenkringen, dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef SuperMOM het volgende:
Denk echt niet dat Roel en Dido een kans van slagen hebben.
Oh er ontaag me heel veel en daarbij heb ik het tact van een sprinkhaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles in de gaten he? Niets ontgaat je![]()
![]()
Absoluut NIET te missen en errug vervelend!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet te missen is en heel erg vervelend:
[[url=
Dat zal het verschil zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar jou vrouwtje is vast ook heel lief voor jou. Daar zit dan het evrschil waarschijnlijk![]()
Hé, Filedump.nl doet het weer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
Nou die heb ik even gemist, wie is dat in godesnaam ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:[/url][/img]
Weet je wat ook niet te missen is en heel erg vervelend:
[[url=[IMG]http://www.filedump.nl/8d5fb3c064b9f5eed8be591463b9174c/boekestijn_ani_1_.gif]afbeelding][/url][/url]
Erg mooi juist!! Hoe krijg je dat nu voor elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
Shit mijn hele tekst staat in het blauw!!!!
Ik zou mijn god niet weten wie het is maar Soylent heeft het heerlijke ge(flikker) onder zijn naam staan en hij schrijft streamverslagen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou die heb ik even gemist, wie is dat in godesnaam ?
Wat een tering beeldje![]()
Ik bedank voor de eer, helaas gaat mijn concentratie mij dan een probleem opleverenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Nieuwe streamverslag schrijver henk.jansen![]()
Maar meer mensen vinden het dus erg vervelend??quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Nieuwe streamverslag schrijver henk.jansen![]()
Als dit naast de tekst staat, dan kan ik al niet meer lezen hoor, dan plak ik een tape op die plaatsquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou mijn god niet weten wie het is maar Soylent heeft het heerlijke ge(flikker) onder zijn naam staan en hij schrijft streamverslagen.
Je kan het daar niet missen en er is al meerdere keren doorgegeven dat het verschrikkelijk irri is maar hij/zij doet er niets aan.
Nu dacht ik, als ik hem maar elke keer onder mijn post plaats, komt er vanzelf een modje die het even gaat regelen![]()
Komt ie nog een keer![]()
[[url=[/url][/url][/img]
Ik reageerde op deze post van jou Henk.Jansenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou die heb ik even gemist, wie is dat in godesnaam ?
Wat een tering beeldje![]()
Niet leukquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik reageerde op deze post van jou Henk.JansenDat dat tering flikkerende beeldje dus een nieuwe streamverslag schrijver is
Enne, leuk hoor Kribbet om dit bij elke post te zetten!![]()
FireFox gebruiken als browser, dan kun je plaatjes blocken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
Kan er dan niets aan gedaan worden![]()
Ik ga vanaf nu het geflikker onder elke post plaatsenzodat jullie er ook schijtziek van worden
![]()
Komt ie weer:
Ik hoop dat hij/zij dan snel een andere avatar neemt, het was niet hatelijk bedoelt alleen dat die avatar storend isquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ik reageerde op deze post van jou Henk.JansenDat dat tering flikkerende beeldje dus een nieuwe streamverslag schrijver is
Ships, dat had ik ook kunnen doen inplaats van verfquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als dit naast de tekst staat, dan kan ik al niet meer lezen hoor, dan plak ik een tape op die plaats![]()
![]()
![]()
Sorry, ben nu wel even klaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff hou op Kribbet, ik hou al elke keer mijn hand voor dat plaatje van hem!!!!!![]()
Maar dan mis ik alle plaatjes? Hij/zij kan toch gewoon stoppen met dit pestenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
FireFox gebruiken als browser, dan kun je plaatjes blocken.
Zal ook wel via extensies van IE kunnen, maar die browser gebruik ik niet meer.
Maat het is toch bezopen dat ik Firefox moet gaan gebruiken om die plaatjes/animaties te blocken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:51 schreef APK het volgende:
FireFox gebruiken als browser, dan kun je plaatjes blocken.
Zal ook wel via extensies van IE kunnen, maar die browser gebruik ik niet meer.
Nee, je kunt gewoon één plaatje blocken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dan mis ik alle plaatjes? Hij/zij kan toch gewoon stoppen met dit pesten![]()
Ja ik wil ook niet allle plaatjes blocken, wil gewoon die van hem niet meer zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dan mis ik alle plaatjes? Hij/zij kan toch gewoon stoppen met dit pesten![]()
Veel plezier met alle spyware en virussen.quote:
Nee niet gezien. Is Menno trouwens ook bij BvD geweest? Heb alleen Tanja gezienquote:
Ik moet toch wat te doen hebben, want BB5 is niet zo spannend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:57 schreef APK het volgende:
Veel plezier met alle spyware en virussen.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:55 schreef melke het volgende:
Hoe was Chantal bij BVD?
Ja leuk, ze deed het goed vond ik. Niet nerveus of zo? En gewoon Chantal hoorquote:
Wat ik bezopen vind is dat sommige sites nog steeds opgebouwd zijn speciaal voor IE, ipv de standaard code, zodat Firefox ze niet goed weergeeft, terwijl de browser inmiddels een meer dan fatsoenlijk "marktaandeel" heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maat het is toch bezopen dat ik Firefox moet gaan gebruiken
HIER overigens het verslag van scanman.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ja leuk, ze deed het goed vond ik. Niet nerveus of zo? En gewoon Chantal hoorZe stellen wel rare vragen waarvan je merkt dat ze het gewoon niet volgen ook al zegt Henk dat hij fan is, hij wist Rob zijn naam niet eens! Ze suggereerde dat er groepjes zijn onstaan (
) maar Chantal wuivde dat een beetje weg. Ze kan met iedereen opschieten, kent iedereen goed en ja natuurlijk trek je met de 1 meer op als met de ander. Haar voorspelling wie de finale zou halen zei ze: Joost, Lieske en Ingrid. (ze vroegen wie er volgens haar zou winnen maar ze noemde de 3 finalisten, volgens haar dan he!)
Ja ik zag het. Leuk. Zo te zien is je vriend Scanman weer terug he!?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
HIER overigens het verslag van scanman.
Waar waar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Leuk. Zo te zien is je vriend Scanman weer terug he!?
Daar is een extension voor, IE Viewquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ik bezopen vind is dat sommige sites nog steeds opgebouwd zijn speciaal voor IE, ipv de standaard code, zodat Firefox ze niet goed weergeeft, terwijl de browser inmiddels een meer dan fatsoenlijk "marktaandeel" heeft.
Hij is niet terug op het forum, hoor.quote:
Staat onder het stukje van Chantal. Met dat aan Scanman01 voor de submit. Of betekent dat iets heel anders?quote:
Heb ik, handig ja, maar het blijft bezopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is een extension voor, IE View
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
Ja ik zag het. Leuk. Zo te zien is je vriend Scanman weer terug he!?
Is hij onze Lies dan al vergeten?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is niet terug op het forum, hoor.
Hij zit nog gewoon lekker te lurken, om te kijken hoe vaak per dag zijn naam genoemd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |