kom kom, jij weet net zo goed als mij dat dat cliché in stand gehouden word door mensen die geen geld hebben!quote:
ik denk dat de vraag in deze zou moeten zijn of je vriend(in) het zou doen.quote:
tja, student hequote:op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
kom kom, jij weet net zo goed als mij dat dat cliché in stand gehouden word door mensen die geen geld hebben!
ook jah maar zou jhet toe laten dat ze vriend(in) het zou doenquote:op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
ik denk dat de vraag in deze zou moeten zijn of je vriend(in) het zou doen.
zou je er ook weinig moeite mee hebben als je vrouw of man jou uit zou lenen voor sex voor die miljoenquote:op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef tafkahs het volgende:
weinig moeite mee, vrouwen van mijn leeftijd zijn toch al wat gewend
mwoa, ligt er aan eigenlijk. voor een miljoen had ik denk ik een nieuwequote:op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef crazywitch het volgende:
[..]
zou je er ook weinig moeite mee hebben als je vrouw of man jou uit zou lenen voor sex voor die miljoen
of denk je er dan anders over ?
geld maakt gelukkig tot een bepaald punt, daarna wordt het slechts decadentie.quote:op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
kom kom, jij weet net zo goed als mij dat dat cliché in stand gehouden word door mensen die geen geld hebben!
maar daarna gaat de vraagprijs wel wat omhoog toch?quote:op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef p8 het volgende:
het is meer de vraag of mijn vriendin dat wel wil.
maar ik denk dat ze het voor 500k echt wel doet. plus nog 500k voor mij. relaxt man
dat zeg ik, als je er al sowieso een te besteden had natuurlijkquote:op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
voor 1 miljoen mag hij haar zelfs meenemen
quote:op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
voor 1 miljoen mag hij haar zelfs meenemen
quote:op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef p8 het volgende:
het is meer de vraag of mijn vriendin dat wel wil.
maar ik denk dat ze het voor 500k echt wel doet. plus nog 500k voor mij. relaxt man
bijna alles is te koop in het levenquote:
of hij dumpt je erna en is lekker rijk voor rest van ze levenquote:op dinsdag 29 november 2005 02:16 schreef xennia het volgende:
hm als ik het goed speel ben ik de rest van mijn leven verzekerd van dure cadeaus waarmee hij zijn geweten probeert af te kopen. ik twijfel nog.
een brein nog niet.quote:op dinsdag 29 november 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna alles is te koop in het leven
dan chanteer ik hemquote:op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
of hij dumpt je erna en is lekker rijk voor rest van ze leven
dat heb je dan niet meer nodigquote:
quote:op dinsdag 29 november 2005 09:58 schreef inxs het volgende:
nopes, ik zou het dus niet doenze is van mij
![]()
niks verdelen, geld innen en dumpenquote:op dinsdag 29 november 2005 09:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
als degene om wie het gaat ermee instemt zou ik het zeker doen ja. en het geld 50/50 verdelen uiteraard.
hoezo 50/50 verdelen? jij doet toch al het werkquote:op dinsdag 29 november 2005 09:24 schreef lupa_solitaria het volgende:
als degene om wie het gaat ermee instemt zou ik het zeker doen ja. en het geld 50/50 verdelen uiteraard.
wha 1 miljoen zou ik nou niet goedkoop noemen,..quote:op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef mikeyman het volgende:
mjah, ik denk dat ik er al nieteens over hoef na te denken omdat mijn vriendin het sowieso niet wil... zou ze het wel willen... tsjah... denk dat zij zich achteraf vrij goedkoop voelt, en dat ik er ook niet echt blij mee ben...
nee, maar seks voor geld maakt je in feite gewoon een hoer... waarvan ik me kan voorstellen dat je je gewoon goedkoop voelt...quote:op dinsdag 29 november 2005 12:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
wha 1 miljoen zou ik nou niet goedkoop noemen,..
net even met andere geslacht overlegt hiero, maaruh,..
tot 99% van de vrouwen zeggen dat ze het niet zouden doen voor 1 miljoen,..
ik daarintegen,..ben de moeilijkste niet,.
![]()
goedkoop? nou 1 miljoen vind ik niet goedkoop.quote:op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef mikeyman het volgende:
mjah, ik denk dat ik er al nieteens over hoef na te denken omdat mijn vriendin het sowieso niet wil... zou ze het wel willen... tsjah... denk dat zij zich achteraf vrij goedkoop voelt, en dat ik er ook niet echt blij mee ben...
wat ken je me toch goedquote:op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef mikeyman het volgende:
nou dan voel ik me maar even goedkoop, gaat vanzelf over als ik dat gevoel weg kan shoppen met fokking 1 miljoen op mijn bankrekeningquote:op dinsdag 29 november 2005 12:55 schreef mikeyman het volgende:
zit allemaal niet zo te zwetsen over dat goedkoop... ik heb het over goedkoop voelen... als een hoer dus...
duidelijk welquote:op dinsdag 29 november 2005 13:20 schreef erodome het volgende:
voor een miljoen, hij zet me af bij de deur, echt!!!
en als ze voor hem een miljoen bieden dan zet ik hem af.
quote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
als iemand jou een miljoen eurie
ik vind het een beetje tegenovergesteld. ik zou het wellicht toe laten als mijn partner het zou willen.quote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
als iemand jou een miljoen eurie aan zou biede om met je vriend(in) sex te hebben
zou jij dat toelaten ?
las deze vraag ergens anders op een forum en vond het wel een leuke vraag
maar ik zou het zelf nooit doen
en ik hak de kop van me vriend er af als ie er ooit maar over na denkt om te doen
als je er al over na zou denken dan vind ik dat het ergens in je relatie niet goed zit
en sex hebben voor geld staat me zo en zo al niet aan al zou het maar voor een keer zijn
lekker geformuleerd. pas na 3 keer lezen snapte ik dat iemand seks met je vriend(in) wilt, waar jij dan een miljoen voor krijgt.quote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
als iemand jou een miljoen eurie aan zou biede om met je vriend(in) sex te hebben
zou jij dat toelaten ?
en ik hak de kop van me vriend er af als ie er ooit maar over na denkt om te doen
als je er al over na zou denken dan vind ik dat het ergens in je relatie niet goed zit
en sex hebben voor geld staat me zo en zo al niet aan al zou het maar voor een keer zijn
lol.. dat is wel erg cru gezegdquote:op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
voor 1 milj. euro mogen ze een hele avond mijn vrouw suf neuken.
en ja, ik hou van mijn vrouw.
niets wat niet op te lossen is met een leuke wereldreis ofzo wat je makkelijk kan betalen met 1 miljoenquote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
uiteraard, dat is veel geld en makkelijk verdiend.quote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
zou jij dat toelaten ?
dan ga je toch lekker zelf de hoer uithangen?quote:op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef introv het volgende:
vind jij, maar ik wil dat geld wel hoor!
nee hoeft niet, maar is bij vele (zoals bij mij) wel het gevalquote:op dinsdag 29 november 2005 15:57 schreef in-limboy het volgende:
[..]
ik vind het een beetje tegenovergesteld. ik zou het wellicht toe laten als mijn partner het zou willen.
bovendien vind ik dat als je denkt in de zin van: "als je er al over na zou denken dan vind ik dat het ergens in je relatie niet goed zit", dat je misschien wel teveel waarde hecht aan seks. als het echt een relatie met liefde is hoeft seks niet de dragende kracht te zijn, maar houden van.
prima toch?quote:op dinsdag 29 november 2005 21:04 schreef inxs het volgende:
[..]
nee hoeft niet, maar is bij vele (zoals bij mij) wel het gevaldus dat jij het wel zou doen is prima, maar ik zou het niet toestaan, omdat het bij mij dus samen gaat, sex en liefde.
wanneer?quote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
zou jij dat toelaten ?
had van jou niet anders verwachtquote:op dinsdag 29 november 2005 16:34 schreef camplo het volgende:
nee zou ik niet doen, hem wel een knal voor ze bek verkopen natuurlijk, want mijn vriendin is van mij en ook nog eens geen hoer.
nou zelf zou ik er heel wat minder moeite mee hebben. buiten de deur neuken en nog geld toe krijgen ook.quote:op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef innovative het volgende:
dan ga je toch lekker zelf de hoer uithangen?
idd, dat zou ik ook niet doenquote:op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
we hebben het hier over 33 bruto jaarsalarissen (modaal).. dus ja... het is veel geld....
maar ik zou dan weer niemand vermoorden voor dat geld...
moet je vriend dat zelf niet zeggen?quote:op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef djenneke het volgende:
nee, voor geen enkele prijs. ik ben niet te koop. en mijn vriend ook niet.
everybody has their price.quote:op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef djenneke het volgende:
nee, voor geen enkele prijs. ik ben niet te koop. en mijn vriend ook niet.
surequote:op dinsdag 29 november 2005 00:44 schreef crazywitch het volgende:
zou jij dat toelaten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |