Hee, waar zie je dat ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:18 schreef Greetings het volgende:
BF gaat overigens waarschijnlijk binnenkort GG-divisie aanbieden
Weet ik, weet ik. Waarschijnlijk is daarom ook de hc line zo hoog. Zeg ook niet dat ze zullen winnen, alleen het verschil zal (hopelijk) minder dan 9 punten bedragen. Denver Nuggets doen normaal gesproken niet onder voor de Nets denk ik, misschien wat thuisvoordeel zal Denver vandaag helpen. We zullen zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef Jasza het volgende:
Simpelweg, 1 van de sterspelers van Denver is weer terug dus ga maar weg met dat de Nets het goed gaan doen
Hmm 43-28 met nog 7:07 min op de klok in het tweede kwartier, jammer dat ik enkel met handicap had genomen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef Jasza het volgende:
Simpelweg, 1 van de sterspelers van Denver is weer terug dus ga maar weg met dat de Nets het goed gaan doen
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:18 schreef Greetings het volgende:
BF gaat overigens waarschijnlijk binnenkort GG-divisie aanbieden
Ik gisteren een dikke 400 euro verlorenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef robbie1984 het volgende:
Iedereen speelde Volendam, en op 1 of andere manier voel je dan aankomen dat het wel mis moet gaan.
Heb met Porto en Cardiff, en de NBA toch nog kleine winst geboekt gelukkig...
Vanavond ga ik idd Arsenal -1 spelen!
Ja, iedereen. Zei ik gisteren al. Als Henry niet meespeelt ga ik niet op ze wedden. Reyes en Van Persie doen nog wel mee, de rest is allemaal talentjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef Gelderland het volgende:
De quote van Arsenal wordt steeds hogerGister stondie op 1.50-1.52 en nu op 1.55
Enig idee wie er NIET speelt bij Arsenal ofzo?
quote:Manuel Almunia
Mart Poom
Kerrea Gilbert
Emmanuel Eboue
Johann Djourou
Philippe Senderos
Quincy
Fabrice Muamba
Mathieu Flamini
Sebastian Larsson
Robin van Persie
Arturo Lupoli
Nicklas Bendtner
Matthew Connolly
Pascal Cygan
Jose Antonio Reyes
Eens ff checken Marco !quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:00 schreef marconijmegen het volgende:
misschien is aston villa met handicaqp wel interessanter ik doe ze in elk geval allebei
spendeer die 400 euro aan spellingslessen aubquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:44 schreef sr_firewire het volgende:
Volgens mij zijn de bookies gisteren reik geworden ...
hahaha, mooi hequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef jmac het volgende:
[..]
spendeer die 400 euro aan spellingslessen aub
Hehe, dat gaat niet...........ze zijn wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef jmac het volgende:
[..]
spendeer die 400 euro aan spellingslessen aub
haha, sorry het was ook weer niet zo slecht bedoeld lol. Dus laat dat graftak maar zittenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoef je overigens niet zo aanvallend te reageren graftak, je kan het ook een beetje normaal brengen.
neequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Kleihe het volgende:
Weet iemand of je bij MrBookmaker kunt wedden dat een team verliest, ongeacht of dit na reguliere speeltijd, verlenging of penalties is?
Dank.
ik ga met je mee Butra. Enig idee waar je de livescores hiervan kunt volgen????quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:25 schreef Butra het volgende:
Een vroeg kerstkado van de bookies:
Europees Basketbal, ULEB Cup:
'Onze' Demon Astronauts spelen vanavond thuis tegen de favoriet voor het winnen van de ULEB Cup, KK Hemofarm. Die gasten schijnen écht een heel stuk beter te zijn dan de Astronauts. De Astronauts zijn goed begonnen in de poule (daarom zijn de odds wsl ook zo fijn), maar hebben tot dusver alleen de zwakke broeders ontmoet.
Hemofarm -4,5 @ 1.83 voor mij.
Is dat om te lachen?quote:
Houd me maar op de hoogte, ik heb geen C+ meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef Butra het volgende:
Astronauts - Hemofarm is trouwens zometeen live op Canal+.
Stakes zijn vrij behoorlijk (100 euro), dus het wordt gelukkig niet zweten met een klein scoreboardje.
Inderdaad. Veel groter, breder en sterker onder de borden ook. 13-6 voor inmiddels.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:43 schreef Jasza het volgende:
Hemofarm is ze nu al aan het afslachten
Niets aan het handje man. Astronauts gebruiken een 6-mans rotatie, die liggen straks te hijgen op de vloer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:03 schreef Jasza het volgende:
En toen stonden de Astronauts ineens voor
hoe lang duurt zon potje eigenlijk.. op de ulebcup site is het echt bagger.. 50-44 nuquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef Simpelweg het volgende:
grrr homoboerderij -5 met nog 15.50 op de klok !
Kom op astronauts, wordt tijd om te vertrekken![]()
In de nba 4x12 min, hier 4x10 min.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hoe lang duurt zon potje eigenlijk.. op de ulebcup site is het echt bagger.. 50-44 nu![]()
ja denk het ook.. zat nog te denken zonder handicap, 1.4 vond ik te laag en ging voor 1.65 handicapquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:17 schreef Jasza het volgende:
Het word 74-75 let maar op, dan is iedereen hier dus de lul![]()
Ik begrijp je' woede' maar deze reactiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Doncaster Aston Villa 2-0 56 2nd Half
Kanker!!! GVD! Heb ik Arsenal en Vitesse goed, verneukt die kanker Aston het van zon kut team!
Waarom mensen, Waarom
Idd, volgens mij kun je dan beter een andere hobby gaan zoekenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:00 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Ik begrijp je' woede' maar deze reactie
Denk eens na man!
zozo.. een normale reactie is zeker te veel gevraagt...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Kanker!!! GVD! Heb ik Arsenal en Vitesse goed, verneukt die kanker Aston het van zon kut team!
Waarom mensen, Waarom
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Waarom mensen, Waarom
Voelen jullie ook dat we te maken hebben met een verslaafde ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Waarom mensen, Waarom
waarom mensen, waarom, The Humanity!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Waarom mensen, Waarom
geef mij ook een cadeautjequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:25 schreef Butra het volgende:
Een vroeg kerstkado van voor de bookies:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Jasza het volgende:
Iemand nog tips voor de NBA? Ik dacht aan:
Philly -9
Bulls -9
SA -13
Of is dat een te groot risico?
omg, kan het ook niet genoeg benadrukken. Gast zoek een leven en hoe sneu kan je zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Waarom mensen, Waarom
Kerel maak je ff niet zo druk hey. Ik ben een echte winnaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef JamesDean het volgende:
[..]
omg, kan het ook niet genoeg benadrukken. Gast zoek een leven en hoe sneu kan je zijn![]()
heb je meneer de moraalridder ook aan.. pff zoek jij nou maar een leven, heb je niks beters te doen dan je verplicht te voelen om op zoiets te reageren? sukkeltje..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:25 schreef JamesDean het volgende:
[..]
omg, kan het ook niet genoeg benadrukken. Gast zoek een leven en hoe sneu kan je zijn![]()
Druk maken om types zoals jij? No way, trouwens niet tegen je verlies kunnen is tot daar naar toe, maar het op zo manier uiten slaat alles. Voor de allstars hier, er is zeker weer een historisch laag niveau bereikt in dit topic?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kerel maak je ff niet zo druk hey. Ik ben een echte winnaarIk kan niet tegen mijn verlies, is niks mis mee hoor. En mijn leven is dolle pret
Inzetten op Europese basketball-teams waar je tot vandaag nog nooit van gehoord had.........en dan ook nog doen alsof het een zekerheidje is. En dan gek opkijken als ik daar om moet lachenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:22 schreef Butra het volgende:
Achteraf iemand uitlachen, goedkoper kan het niet he?![]()
Ik ga met je mee. Spurs hebben het een en ander goed te maken na de oorwassing tegen de Bulls. Een éénmansteam als de Fakers is dan een ideale tegenstander.quote:
Magic +9quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:09 schreef Jasza het volgende:
Iemand nog tips voor de NBA? Ik dacht aan:
Philly -9
Bulls -9
SA -13
Of is dat een te groot risico?
Wed jij eigenlijk nog? Zag je vroeger altijd wedden maar ben je afgekicked?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Inzetten op Europese basketball-teams waar je tot vandaag nog nooit van gehoord had.........en dan ook nog doen alsof het een zekerheidje is. En dan gek opkijken als ik daar om moet lachen![]()
Je weet toch wel dat de Europese campagne van de Astronauts tot nu toe elke week live op C+ is geweest he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Inzetten op Europese basketball-teams waar je tot vandaag nog nooit van gehoord had.........en dan ook nog doen alsof het een zekerheidje is. En dan gek opkijken als ik daar om moet lachen![]()
Daarom speel ik alleen op sporten/competities die ik volg.......quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
nee, neequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:35 schreef versteegrob het volgende:
Wed jij eigenlijk nog? Zag je vroeger altijd wedden maar ben je afgekicked?
nee, waarom kus je me steedsquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:36 schreef Butra het volgende:
Je weet toch wel dat de Europese campagne van de Astronauts tot nu toe elke week live op C+ is geweest he?![]()
Bulls zijn thuis 0-4 vs handicap,Magic zijn uit 4-1 vs handicap!Het is maar 'n hulpstukje.Uiteindelijk moet je 't zelf weten...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Jasza het volgende:
Hoezo +9, Bulls zijn thusi vrij sterk.
*zie sigquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef versteegrob het volgende:
Waarom mensen, Waarom
quote:
Hmm, doe ik toch iets verkeerd in al die maanden..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:50 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2. Geen probleem dat Homofarm verloor Butra, over het algemeen ben je met Vinnie, Afunados, Tjabbe, Greetings en Callela wel een van de meest serieus te nemen mensen in deze topics... kan gebeuren dat er eens iets mis gaat.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:50 schreef Simpelweg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Leuk je weer te zien NG. Wat is er gebeurt met je oddser strategie?
Zit te denken om hem binnenkort zelf in te voeren met een grote bank.
2. Geen probleem dat Homofarm verloor Butra, over het algemeen ben je met Vinnie, Afunados, Tjabbe, Greetings en Callela wel een van de meest serieus te nemen mensen in deze topics... kan gebeuren dat er eens iets mis gaat.
3. BEHAVE; versteegrob.
4. Waarom is Renee nog steeds niet weg![]()
5. Ik zal binnen een half uur mijn nba bet posten. Nu 2/2 in de laatste twee dagen.
LOL, en niet te vergeten jmacquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Hmm, doe ik toch iets verkeerd in al die maanden..
Philly maakt zeker veel punten(no.1 offense),maar de Blazers spelen beter D dan je denkt.....Ik ga ook voor de underquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef Jasza het volgende:
Philly maakt vaak wel veel punten toch, hoezo dan under?
Like your tips......quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:47 schreef VincentAdam het volgende:
NBA-tips voor 2night, Dallas en Orlando...
ik zie dat ie 2.8 is geweest. Als ie weer die richting in gaat ga ik hem layen. Dit lijkt me een dikke banker. Hij gaat zeker niet naar portsmouth, dit heeft ie ook zelf al gezegd. En zeker niet nadat ie portsmouth verliet voor southampton! En nu weer terug naar portsmouth zeker, kan het niet geloven...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef Butra het volgende:
Harry Redknapp layen als nieuwe Portsmouth manager lijkt me ook wel een leuke. Als hij weer teruggaat van Southampton naar Portsmouth kan hij beter vast 6 planken bestellen.![]()
Op wat voor wedstrijden ga je die inzetten?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:38 schreef HoIIandia het volgende:
20 euro @ 1.4 Redknapp die geen pompey manager wordt
ga dus nu beginnen met 100 Euro en dan telken 20% inzetten
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef superjoden het volgende:
heb er net zoveel vertrouwen in als gisteren
2005-11-29 19:21:49 N°25790324 3.50 9.45 ¤
29-11-2005 20:00:00 Eindhoven - TOP Oss / 1X2 / TOP Oss 2.70
2005-11-29 19:21:49 N°25790323 10.00 19.50 ¤
29-11-2005 20:00:00 Vitesse - RKC Waalwijk / 1X2 / Vitesse 1.95
2005-11-29 18:47:33 N°25788195 5.00 9.75 ¤
29-11-2005 20:00:00 Vitesse - RKC Waalwijk / 1X2 / Vitesse 1.95
2005-11-28 18:40:10 N°25750082 2.60 7.02 ¤
29-11-2005 20:00:00 Eindhoven - TOP Oss / 1X2 / TOP Oss 2.70
AZquote:Op woensdag 30 november 2005 12:25 schreef Jopiler het volgende:
Denk aan een combo van Man Utd. en Liverpool.
Iemand nog tips? (o.a. Uefa-Cup)
Of andere op/aanmerkingen?
snap niet dat mensen nog niet geleerd hebben uit de voorgaand euitslagen van de carling cup. al die premiership ploegen zijn zeker geen zekerheidjes..quote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef Jasza het volgende:
[[url=http://x11.putfile.com/11/33306071196.jpg]afbeelding][/url]
Deed ik maandag ook voor de 1ste keer -> Hele winst van het weekend verneukt.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:33 schreef Evertje het volgende:
[..]
GGD op BF is natuurlijk erg interessant, al wed ik normaal uit principe niet op mn eigen cluppie
Gelukkig heet je Boomlaars.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:49 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zit zelf bij NAC-Groningen vanavond, en heb er absoluut geen vertrouwen in. Ik denk dat dit 1 van de laatste wedstrijden van NAC onder Lokhoff gaat worden, ik ga dan ook op Groningen inzetten, dat de laatste weken uitstekend speelt, de laatste fatsoenlijke thuiswedstrijd van NAC zijde is ook al een jaar geleden.
100 euro op groningen @ 4.4
het blijven bekerwedstrijden....quote:Op woensdag 30 november 2005 13:50 schreef Jasza het volgende:
Evertje, misschien is dat wel zo alleen spelen Bolton en Boro wel met hun sterkste teams en die moeten toch echt wel winnen en het is thuis(als het uit was geweest had ik et niet gedaan).
dat is wel de bedoeling, dit was ook mn bedoeling aan het begin van het seizoen. Dit leek goed te gaan, maar kon het telkens niet laten om live te gaan wedden en op wedstrijden in te zetten waar naar mijn mening value op zat (met het resultaat van een magere 35 euro winst tot nu toe)... Dus ik moet gewoon de discipline (quote:Op woensdag 30 november 2005 02:06 schreef Triep het volgende:
[..]
Op wat voor wedstrijden ga je die inzetten?
"Zekerheidjes"?
Ik ben nog niet ingelogd op BF of hij staat al op 2.94. Danku.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef Butra het volgende:
Harry Redknapp staat nu rond de 3.15, tijd voor mij om 'm dik te layen.
Idd, is echt zo'n 1-0 of 1-1 of 2-0 wedstrijdquote:Op woensdag 30 november 2005 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Bij Twente - Sparta zet ik in op 'under'. Sparta is een van de minst scorende ploegen uit de eredivisie en ik zie Twente ook niet meer dan 2 keer scoren.
dat je die gast zn uitspraken nog vertrouwd. hij had toch ook aan de portsmouth fans beloofd dat ie nooit naar southampton zou gaan. kijk wat daarvan is uitgekomen.....quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef Butra het volgende:
Harry Redknapp staat nu rond de 3.15, tijd voor mij om 'm dik te layen.
Hij is inderdaad een onbetrouwbare hond, maar ik denk dat-ie wel verstandig genoeg is om aan zn eigen veiligheid te denken.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef Evertje het volgende:
[..]
dat je die gast zn uitspraken nog vertrouwd. hij had toch ook aan de portsmouth fans beloofd dat ie nooit naar southampton zou gaan. kijk wat daarvan is uitgekomen.....
AZ is volgens mij niet live betting, maar correct me if I'm wrong (maakt het alleen maar interessanter voor mequote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de live-betters; AZ is vanavond live op NED2, terwijl Sampdoria - Herta live op ZDF is.
Hij doet het weer....quote:Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
This page will refresh every 60 seconds
Ze weten niet wat ze ons aandoen haha
Je kan toch gewoon via Rabo Direct naar Moneybookers storten? Dan leggen ze die link toch niet?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Jasza het volgende:
Boys, me ouders willen niet meer dat ik gok ookal heb ik half jaar geen goksite aangeraakt, maar ik heb er echt dikke schijt aan, ik ga dus wel naar het postkantoor met me geld en laat het daar storten
Maar wat moet je dan precies allemaal opgeven daar
zie mrbookie, geld storten, en dan overschrijving: tadaaquote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Jasza het volgende:
Boys, me ouders willen niet meer dat ik gok ookal heb ik half jaar geen goksite aangeraakt, maar ik heb er echt dikke schijt aan, ik ga dus wel naar het postkantoor met me geld en laat het daar storten
Maar wat moet je dan precies allemaal opgeven daar
Uhm als je geld wil opvragen zul je toch kopie identiteitsbewijs moeten sturen mn jongen..... En als ze zien dat je 17 bent kun je fluiten naar je centjes. Tenzij je er al vanuit gaat dat je alles verliesquote:Op woensdag 30 november 2005 15:15 schreef Jasza het volgende:
Ja je moet 18 zijn ja, daarom zitten er ook elk weekend 100.000 kindjes bij de sigarenboeren toto te spelen ze checken het geeneens, ik ben 17 dus
Tja, dan kan je toch een probleem hebben als je geld wil afhalen. Vaak moet je dan een scan/kopie van je paspoort opsturen...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:15 schreef Jasza het volgende:
Ja je moet 18 zijn ja, daarom zitten er ook elk weekend 100.000 kindjes bij de sigarenboeren toto te spelen ze checken het geeneens, ik ben 17 dus
Sterker nog, sommige bookies hebben in hun reglement staan dat van minderjarigen de bets gevoid worden, ongeacht of ze winnend of verliezend zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Uhm als je geld wil opvragen zul je toch kopie identiteitsbewijs moeten sturen mn jongen..... En als ze zien dat je 17 bent kun je fluiten naar je centjes. Tenzij je er al vanuit gaat dat je alles verlies![]()
Bij unibet hoeft dat niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Tja, dan kan je toch een probleem hebben als je geld wil afhalen. Vaak moet je dan een scan/kopie van je paspoort opsturen...
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij unibet hoeft dat niet hoorAnders stuur ik gewoon kopie van me pa zijn paspoort op, dat keuren ze ook goed hebben mensen gedaan die ik ken
Tis zo simpel om te spelen ookal je bent 17
![]()
Whahahaha, ik kijk daar wel eens naar (naar de quotes). Maar snap er echt geen moer vanquote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef jmac het volgende:
ik heb de volgende bet geplaatst:
2005-11-30 15:22:11 N°25837212 1.00 -- ¤
30-11-2005 15:30:00 Deauville - 30/11 - Race 6 - PRIX DE FLEURIEL / 602 DIVINE REINE (Win) --
deze had de laagste quote (5.10) van alle paarden dus favoriet. Maar weet begod niet hoe goed ie is maar beter dit doen dan 1 euro op een combo van 4000euro met 10matches![]()
Maar weet iemand waarom er --bij winst/uitbetaling dan staat? En gokt iemand anders wel eens op paardenraces?
Me ouders moeten niet zo zeuren, tis toch me eigen geldquote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
Leuk je ouders bedriegenJarenlang voor je klaar gestaan en ze achter de rug om flessen
![]()
Omdat er soms weddenschappen zijn met 1 tot 3 en dan weten ze de noteringen nog niet eno, maar bij jou zou het wel 5.10 zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef jmac het volgende:
ik heb de volgende bet geplaatst:
2005-11-30 15:22:11 N°25837212 1.00 -- ¤
30-11-2005 15:30:00 Deauville - 30/11 - Race 6 - PRIX DE FLEURIEL / 602 DIVINE REINE (Win) --
deze had de laagste quote (5.10) van alle paarden dus favoriet. Maar weet begod niet hoe goed ie is maar beter dit doen dan 1 euro op een combo van 4000euro met 10matches![]()
Maar weet iemand waarom er --bij winst/uitbetaling dan staat? En gokt iemand anders wel eens op paardenraces?
Maar wel je pa's legitimatie die je misbruiktquote:Op woensdag 30 november 2005 15:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Me ouders moeten niet zo zeuren, tis toch me eigen geld![]()
Dat heb ik nog nooit gedaan hoor, omdat dat bij Unibet dus niet nodig isquote:Op woensdag 30 november 2005 15:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar wel je pa's legitimatie die je misbruikt
Vind ik niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 15:33 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Als je nog geen 18 bent mag je idd nog helemaal niet wedden......dus nog ff een jaartje wachten
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:48 schreef Butra het volgende:
Nog een uurtje en dan is Redknapp favoriet op BF. Moet toch niet gekker worden hoor.
Das toch kansloos man, zulke dikke rijtjes.....quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef FedEx het volgende:
.....
hij is nu 2.4quote:Op woensdag 30 november 2005 14:17 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ingelogd op BF of hij staat al op 2.94. Danku.![]()
Af en toe voor de fun kan geen kwaad. Heb ook nog paar losse staan. En je hoeft niet zo op de man te spelen hoor. Kom hier voor m'n lol. Als je kritiek geeft doe het dan opbouwendquote:Op woensdag 30 november 2005 15:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Das toch kansloos man, zulke dikke rijtjes.....
mag ik je aanraken.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef Adothehague het volgende:
Mensen kom maar nie zuere want ik ben 16 en gok ook online en ik krijg ook uitbetaald...........
Ik snap de fun er nooit zo van? Aangezien het zo kansloos is. Ooit iemand met 1 euro 4000 zien verdienen?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Triep het volgende:
30.11.2005 02:10 Kombi ZSKA Sofia - Viking (3-Weg) 0 -
Slavia Prag - Monaco (3-Weg) 0 -
Brøndby - Espanyol (3-Weg) 0 -
Maccabi Petach Tikva - Lokomotive Moskau (3-Weg) 0 -
Sampdoria - Hertha BSC (3-Weg) 0 -
Grasshoppers Zürich - Dnjepr Dnjepropetrowsk (3-Weg) 0 -
FC Litex Lowetsch - AZ Alkmaar (3-Weg) 0 -
1.00 4683.63 -
Die laatste is puur voor de fun
aha het staat nu ook op bbc.co.uk: Southampton boss Harry Redknapp on a possible return to Pompeyquote:Op woensdag 30 november 2005 15:51 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
hij is nu 2.4ik heb hem gister nog gelayed @ 3.4
nu dus maar wat extra gelayed @ deze prijs.
Heb nu dus:
H. Redknapp
-¤41.69
De rest
22.10
straks maar weer wat terugbacken bij een hogere prijs want ik wil eigenlijk maar max 20 staken, omdat ik dus steeds 20% wil inzetten en begin met 100.
Graham Lesaux zei trouwens zondagavond bij match of the day dat Harry niet naar pompey wilde omdat ie niet cruisified wilde worden
edit: was zondagavond
WTF dit is toch een obvious banker! Ik snap de odds echt niet en die fluctuaties al helemaal nietquote:If I said I wanted to go back now, I would be crucified
Sorry man, dat je je zo snel aangevallen voeltquote:Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef FedEx het volgende:
[..]
Af en toe voor de fun kan geen kwaad. Heb ook nog paar losse staan. En je hoeft niet zo op de man te spelen hoor. Kom hier voor m'n lol. Als je kritiek geeft doe het dan opbouwend![]()
Bij MRB wel is gezien, winnaars van de weekquote:Op woensdag 30 november 2005 15:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik snap de fun er nooit zo van? Aangezien het zo kansloos is. Ooit iemand met 1 euro 4000 zien verdienen?
En jij gelooft die winnaars van de week dingen altijd bij MrBookmaker......quote:Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij MRB wel is gezien, winnaars van de week![]()
Mag ik tot je vriendenkring behoren ?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef Adothehague het volgende:
Mensen kom maar nie zuere want ik ben 16 en gok ook online en ik krijg ook uitbetaald...........
Mja, dat was er idd nog toen ik hier als Wolfie_mokum kwam maar nu zie je dat amper(tennis is dan ook afgelopen bijna).quote:Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar zijn toch de topics met de tips van NG, de nachtelijke MLB/NBA posts van Vinnie, het tennis van Butra en Calella en met Pyth en Hollandia
Gozer wat doe je domquote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mag ik tot je vriendenkring behoren ?
Ik ga ook mee, ziet er goed uit en als het er echt om gaat geven ze vaak net dat ene beetje extra.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef superjoden het volgende:
vanavond nog maar wat extra op Monaco zetten. Die moeten winnen om door te gaan naar de volgende ronde en Slavia Praag verloor tevens van Anderlecht in de voorronde CL. Lijkt me dat die ploeg niet zoveel voorstelt. odds @ 2,30 vind ik dan heel behoorlijk
voorlopig alleen deze nog staan:
2005-11-29 19:38:26 N°25791915 12.00 26.40 ¤
30-11-2005 20:45:00 Liteks Lovech - AZ Alkmaar / 1X2 / AZ Alkmaar 2.20
2005-11-29 19:38:26 N°25791914 12.00 27.60 ¤
30-11-2005 20:45:00 Slavia Prague - Monaco / 1X2 / Monaco 2.30
Als ik je een tip mag geven zal ik juist niet op Monaco wedden, maar op de thuisploeg of een gelijkspel want Slavia is aan een goede reeks bezig in thuisduels en ze kunnen nu een goede stap zetten om een ronde verder te komenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ga ook mee, ziet er goed uit en als het er echt om gaat geven ze vaak net dat ene beetje extra.
2005-11-30 14:33:21 N°25834060 10.00 23.00 ¤
30-11-2005 20:45:00 Slavia Prague - Monaco / 1X2 / Monaco 2.30
Tja heb nu al 10 euro op Monaco maar ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven zal ik juist niet op Monaco wedden, maar op de thuisploeg of een gelijkspel want Slavia is aan een goede reeks bezig in thuisduels en ze kunnen nu een goede stap zetten om een ronde verder te komen
Dus een Tip en Bet op Slavia
OOk deze bet zie in de mist in gaan en namelijk de winst/gelijkspel op groningen ik weet zeker dat Grponingen een goede ploeg is voor NAC om een einde aan de slechte reeks te maken en dat NAC weer eens met grote cijfers wint want kwalitatief is NAC ook veel beter dus:quote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Simpelweg het volgende:
Lol, hmm weet niet welke paardenraces Mrbookiewookie aanbiedt, maar af en toe is het op betfair wel interessant om te volgen. Op het horse racing forum aldaar worden soms wel nuttige tips gegeven. Vaak wordt een race (vooral bij Engels/Australische) na de start omgezet in een livebetting waar odds zeer snel omhoog schieten/dalen. Mijn ervaring is dat bij het paard waarvan de odds uiteindelijk flink dalen wel wint. Wanner deze dan rond de ~1.5 is is het toch een redelijke bet, en het gaat sneller als zo'n slopende voetbal of basketball wedstrijd van 90+ minuten. Toch gaat deze theorie niet altijd op, gebeurt niet zelden dat een 1.05 paard "smashed' zoals dat heet. Maar over het algemeen wint 70% wel. (Vaak dalen de odds van het uiteindelijk winnende paard ook al behoorlijk voor een wedstrijd die niet in-play komt, opmerkelijk genoeg wint deze ook vaak.
Voor mij vandaag deze bets:
- AZ Alkmaar(Ze hebben een zwaar programma deze maand, maar zullen zich toch zo snel mogelijk proberen te kwalificeren om zich daarna op de competitie te kunnen richten lijkt me).
- Groningen X2 (Ze moeten toch eens een keer punten buiten huis pakken)
- Brondby(Espanyol maakt het wel af thuis tegen Maccabi)
- Lokomotiv Moscow (Maccabi speelt vrijwel nergens meer voor)
- Inter Milan (Toldo; Andreolli, Burdisso, Materazzi (Mihajlovic), Wome; J. Zanetti, C. Zanetti, Cambiasso (Boumsong), Solari; Cruz, Martins is nagenoeg een compleet team)
+ Vanavond natuurlijk de daily nba winner
Dit klinkt niet goed, heb me toch niet zo goed ingelezen merk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef Adothehague het volgende:
BTW voor degenen die nog op Monaco willen gaan wedden:
con Chevanton , Gerard ,Squillaci Roma Meriem and Kapo all missing trough injuries for Monaco!
Haha NAC kwalitatief veel beter ? Beiden doen zeker niet voor elkaar onder..staan niet voor niets naast elkaar op de ranglijst. Groningen heeft thuis al gewonnen van PSV en gelijkgespeeld tegen AZ Alkmaar, zeker geen slechte resultaten. Verder doen ze het goed in de beker. Helaas spelen ze tot dusver enkel thuis zeer goed (5-1-1), wanneer ze dat ook uit gaan doen is het gewoon een top 9 (play off) club. Ze moeten echt een keer punten gaan pakken in een uitwedstrijd, waarom niet vanavond? Iquote:Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef Adothehague het volgende:
OOk deze bet zie in de mist in gaan en namelijk de winst/gelijkspel op groningen ik weet zeker dat Grponingen een goede ploeg is voor NAC om een einde aan de slechte reeks te maken en dat NAC weer eens met grote cijfers wint want kwalitatief is NAC ook veel beter dus:
BET op NAC
het zou mij verbazen als Monaco niet weet te winnen van die tjechische ballenjongens... blessures of nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:48 schreef FedEx het volgende:
Zo je hebt er ondanks die blessurelijst van AS Monaco wel mega vertrouwen in. Nu maar hopen dat ze winnen.
Carling cup is inderdaad zeer onvoorspelbaar... zelfde geldt voor de beker in Spanje. Zou ze niet spelen vanwege de onvoorspelbaarheid en anders echt met kleine inzetjes voor de fun.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef Adothehague het volgende:
Jongens ook niet op Wigan wedden een X2 is meer op zn plaats want de manager van wigan wilt zich op het zware programma in de competitie richten en gunt daarom enkele basisspelers rust, terwijl Newcastle geen spelers rust geeft.
Dus mijn super tip X2 of 2
Of speel mijn 3 tips voor vandaag and get the moneyquote:Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef superjoden het volgende:
[..]
Carling cup is inderdaad zeer onvoorspelbaar... zelfde geldt voor de beker in Spanje. Zou ze niet spelen vanwege de onvoorspelbaarheid en anders echt met kleine inzetjes voor de fun.
Redknapp 1.01 geweest!!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef Greetings het volgende:
Net is Redknapp voor 1,50 gematched, nu staat ie weer op 2,00....
Hoe komen jullie toch altijd aan de info? Ach ik zie het wel en als ik verlies tja, niks aan te doen he.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef Adothehague het volgende:
Jongens ook niet op Wigan wedden een X2 is meer op zn plaats want de manager van wigan wilt zich op het zware programma in de competitie richten en gunt daarom enkele basisspelers rust, terwijl Newcastle geen spelers rust geeft.
Dus mijn super tip X2 of 2
hopen dat warnock gaat iddquote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef Greetings het volgende:
20 euro op Warnock to be next Pompey manager @ 3,50.
Hij is de eerste keus van Pompey, en heeft zojuist toestemming van Sheff Utd gekregen om met Pompey te gaan onderhandelen
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=329860&CPID=8&clid=&lid=2&title=Pompey+given+Warnock+go-ahead
Moet je dat nou zeggequote:Op woensdag 30 november 2005 16:09 schreef jmac het volgende:
oh ben jij Wolfie jasza. Welcome back![]()
PS: gaat lekker met je cluppie he(sorry had to say it hehe)
NAC met grote cijfers winnen.. dat gebeurt eens in de 5 jaar, NAC kan tegenstanders niet haar wil opleggen, bovendien speelt NAC onthuntsend zwak dit seizoen (net als vorig jaar trouwens), de positie op de ranglijst is zeker geflatteerd, zonder de zeer gelukkige overwinningen had dit seizoen er nu al dramatisch uit kunnen zien (voor zover dat nog niet het geval is). Ik hoop als supporter van harte dat NAC vanavond de sterren van de hemel speelt, maar tegelijkertijd hoop ik ook dat het bestuur passende maatregelen neemt als er vanavond de zoveelste wanprestatie wordt geleverd. De verdediging van NAC is niet erg sterk, belabberde keeper, met 1 uitblinker Zwaanswijk voor zich, en de voorhoede komt niet tot zijn recht met Sikore die elke week door Lokhoff in de spits geplaatst wordt, hij is 1m60 en krijgt per wedstrijd 20 hoge ballen naar zich toe geschoten. Vindt je het gek dat NAC dan niet kan scoren. En de wekelijkse persconferentie van Lokhoff begint me ook de keel uit te hangen, met zijn terugkerende cliche's als "Het gaat in fasen beter op de training", "Het is jammer dat we verloren hebben, de 1e 30 minuten waren we de bovenliggende ploeg" etc.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
OOk deze bet zie in de mist in gaan en namelijk de winst/gelijkspel op groningen ik weet zeker dat Grponingen een goede ploeg is voor NAC om een einde aan de slechte reeks te maken en dat NAC weer eens met grote cijfers wint want kwalitatief is NAC ook veel beter dus:
BET op NAC
De laatste 3 wedstrijden wist Slavia anders niet te winnen. en de laatste thuiswedstrijd ook niet..quote:Op woensdag 30 november 2005 16:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven zal ik juist niet op Monaco wedden, maar op de thuisploeg of een gelijkspel want Slavia is aan een goede reeks bezig in thuisduels en ze kunnen nu een goede stap zetten om een ronde verder te komen
Dus een Tip en Bet op Slavia
Met mijn Cluppie Cambuur Leeuwarden gaat het pas echt slecht. Grote kans dat ze morgen voor 10.00 niet meer bestaan!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je dat nou zeggeNaja ik ga er altijd met nog veel plezier naar toe, AJACIED BLIJF JE JE HELE LEVEN
Wel triest dat er steeds meer mensen 5 minuten voor tijd weggaan
![]()
Zulke dingen wil ik horen:)quote:Op woensdag 30 november 2005 17:24 schreef robbie1984 het volgende:
[..]
De laatste 3 wedstrijden wist Slavia anders niet te winnen. en de laatste thuiswedstrijd ook niet..
Jah, maar tis niet de 1e keer dat ze in nood zijn. En niemand wil ze meer geld lenen, het houd een keer op. Maar als er 1 club failliet gaat, dan komen er vast ook wel meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef Triep het volgende:
Kunnen we Cambuur niet onderling kopen.....en dan alles laten verliezen....sure wins noemen ze dat...
Het is echt kut....hebben het hier in Den Haag ook een aantal jaar geleden mee gemaakt......hoop dat Cambuur behouden kan blijven
Je ziet ut fout beste kerel,quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
NAC met grote cijfers winnen.. dat gebeurt eens in de 5 jaar, NAC kan tegenstanders niet haar wil opleggen, bovendien speelt NAC onthuntsend zwak dit seizoen (net als vorig jaar trouwens), de positie op de ranglijst is zeker geflatteerd, zonder de zeer gelukkige overwinningen had dit seizoen er nu al dramatisch uit kunnen zien (voor zover dat nog niet het geval is). Ik hoop als supporter van harte dat NAC vanavond de sterren van de hemel speelt, maar tegelijkertijd hoop ik ook dat het bestuur passende maatregelen neemt als er vanavond de zoveelste wanprestatie wordt geleverd. De verdediging van NAC is niet erg sterk, belabberde keeper, met 1 uitblinker Zwaanswijk voor zich, en de voorhoede komt niet tot zijn recht met Sikore die elke week door Lokhoff in de spits geplaatst wordt, hij is 1m60 en krijgt per wedstrijd 20 hoge ballen naar zich toe geschoten. Vindt je het gek dat NAC dan niet kan scoren. En de wekelijkse persconferentie van Lokhoff begint me ook de keel uit te hangen, met zijn terugkerende cliche's als "Het gaat in fasen beter op de training", "Het is jammer dat we verloren hebben, de 1e 30 minuten waren we de bovenliggende ploeg" etc.
Vandaar mijn bet op NAC vanavond, winnen ze wel ben ik als supporter natuurlijk blij, maar verliezen ze, wat ik verwacht, dan zal mijn portemonnee wat blijer worden
Ik denk zelf dat NAC met 0-3 op de broek gaat krijgen. Cornelisse en Luirink gaan NAC vellen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je ziet ut fout beste kerel,
NAC gaat gewoon winnen ik weet zeker dat Groningen DE tegenstander is om de omkeer tegen te maken dus Bet nout maar gewoon op NAC want dan heb je vanavond 2dingen
1.Nac Wint
2. Je portemonnee is blij
2007quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef jmac het volgende:
Wereldbeker 2007 : Eindwinnaar 01/01/2007 00:00
Wie zal dit tornooi winnen (1) ?
wie gaat daar NU AL op inzetten zeg...
voeg ik nog even aan toe: zijn er livescores sites voor Imode? (gratis?)quote:Op woensdag 30 november 2005 18:02 schreef Triep het volgende:
Weet iemand trouwens nog een andere site ,behalve wap.livescore.com, waar je op je mobieltje de tussen standen kan volgen?
WAP sites kan je dus ook gewoon via i-mode bekijken.....doe ik ook.....quote:Op woensdag 30 november 2005 18:24 schreef jmac het volgende:
[..]
voeg ik nog even aan toe: zijn er livescores sites voor Imode? (gratis?)
ohquote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef Triep het volgende:
[..]
WAP sites kan je dus ook gewoon via i-mode bekijken.....doe ik ook.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |