Hoefde je maar zo weinig te corrigeren in je Engelse briefquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet er op dit uur van de avond niet aan denken al die droge kost.
![]()
En ik zou eigenlijk ook nog wel wat nuttigs moeten doen, 2 kleine correctie's invoeren in die Engelse sollicitatie, maar morgenmiddag weer een dag.Had nu al duidelijk afgesproken dat ik het pas s'middag zou insturen.![]()
Eerst s'ochtends weer ergens anders solliciteren.![]()
Ja... dat weet ik onderhand welquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
For zweitem mahl Herr. PeerkeMikuni....Ich filme ja
![]()
ga gewoon mee om ut geheel af te maken, soort van opleuken van een Fok!meet![]()
Dat had ik eg nie in de gatenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ja... dat weet ik onderhand welWat ik bedoelde was dat mijn eerdere post ietwat ongelukkig geformuleerd was...
Maar gezellig dat je meegaat, daar hoor je mij ook niet over klagen![]()
I don't get it helemaal @ mailquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
I don't get it helemaal @ mailMoet ik nu de mail die in de mail staat voortaan gebruiken of juist niet?
Denk vraag het maar ff zo, want straks stuur ik mijn vraag naar het verkeerde adres
Kwam gistermiddag inderdaad op de rekeningquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schiet het nou al op met die poeppostbank
geld is al 'n week eraf
Degene die allemaal komen staan in de OP ja, maar Rebbel komt idd ook, maar niet racenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Aha, dan ken ik er al een paar persoonlijk
Komt bwt ook nog? En Rebbel? Zit nu iets te lezen over dat je zou filmen?
En waarom komen Raus en Mercy niet...
Dikkequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
I got the need for speed [afbeelding]
When the cops come, all I hear is whoop whoop whooop[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je dat nummer nog mailen? Of heb je het inmiddels naar een andere Fulcrum gestuurd?quote:
Zal ik jou dat nummertje dan maar even mailen?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zou je dat nummer nog mailen? Of heb je het inmiddels naar een andere Fulcrum gestuurd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]Si señoritaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn knaken dus ook binnen? Turbospoedgtiopdrachtquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
Kwam gistermiddag inderdaad op de rekeningwas ff vergeten je te mailen. Alleen dat van Ralf moet binnenkomen en dan zal ik morgen maar even het geld een keer overmaken, lijst met namen is al doorgefaxt
Ja, in de mail ook jaquote:Degene die allemaal komen staan in de OP ja, maar Rebbel komt idd ook, maar niet racenVerder stond dat ook in de mail
Martie en Raus komen niet vanwege een onverwacht hoge kostenpost die op de deurmat kwam vallen en die hebben dus afgebeld.
![]()
Ik weet niet waar het over gaat, maar als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zal ik jou dat nummertje dan maar even mailen?![]()
You've done wellquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Mijn knaken dus ook binnen? Turbospoedgtiopdracht
You've got mailquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar als je toch bezig bent
Jawel hoor, inbox van 250MB en kan bijlages ontvangen tot 10MBquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:
Gisteren hadden we het over Los Lobotomys - Little Wing, waarschijnlijk moeilijk te downloaden. Ik zil het naar FX mailen maar die heeft het niet binnen.
Bestand is 7.25 MB (7,602,176 bytes) groot dus ik weet niet of hij het kan ontvangen![]()
Ik denk dat je mail door de AIVD gescand wordt, nog niets binnen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
You've got mail![]()
Chello is ook weer lekker bezig..
Ik heb Pimby een ander nummertje gemailedquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mail door de AIVD gescand wordt, nog niets binnen.
Als je om naaktfoto's gevraagd hebt kom je niet door m'n spamfilter![]()
![]()
Ohw, sorrie. Ik moet toch maar gaan slapenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb Pimby een ander nummertje gemailed![]()
Pffff, ga eens even offtopicquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:25 schreef Roderick2085 het volgende:
vanavond nog weer eens gekeken naar die valbeugels....
linker kwam al wel iets beter uit (wat ik nou vorige keer probeerde weet ik niet eens meer)
alleen kwam ik er nog niet echt uit....
had stiekem wat foto's op internet gezocht en gekeken, en het lijkt alsof er bij die linker de achterkant achter het frame moet komen... alleen lijkt mijn blok dan in de weg te zitten![]()
zal ongetwijfeld aan mij liggen... net nog ff het handboek doorgebladerd... enigste mogelijkheid die ik daar had gevonden waar die misschien aan bevestigd kon worden is waar ook de swingarm aan bevestigd word![]()
binnenkort nog maar eens goed kijken, en dan voor de verandering eens zorgen dat ik wat meer licht heb en ik de hoes er maar eens afhaal, want zo schiet het niet echt op
als ik in dit tempo doorga mag ik blij zijn als ze er van de zomer opzitten![]()
nu is het weer tijd om te slapen
Dat noem je toch ook geen muziek meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb Pimby een ander nummertje gemailed![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohw, sorrie. Ik moet toch maar gaan slapen![]()
Welterusten![]()
![]()
Lauwe shit hè ouwequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat noem je toch ook geen muziek meer.![]()
Ik heb een compleet album waar little wing bij op staat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:24 schreef R2-D2 het volgende:
Gisteren hadden we het over Los Lobotomys - Little Wing, waarschijnlijk moeilijk te downloaden. Ik zil het naar FX mailen maar die heeft het niet binnen.
Bestand is 7.25 MB (7,602,176 bytes) groot dus ik weet niet of hij het kan ontvangen![]()
Tnx, is een informatief gesprek, nog zonder echte functie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hoefde je maar zo weinig te corrigeren in je Engelse brief? en morrugu weer ergens solliciteren....in Zuidland erruguns, correct me if I'm wrong....
Good luck to u![]()
Nou gaat mijn fantasie werken.quote:ga neer, ut was gisteren errug laat en een inspannund avondju met lekkers
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |