DAt dan weer wel jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekkur ingewikkuld allumaal he![]()
gelukkig kun je op betrouwbare (...) mensen terugvallen![]()
Ikkuh, en volgens mij sjeft Peppo met mij mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Geen zin om bij te lezen, maar wie komen er zondag nou allemaal??
Aha, dan ken ik er al een paar persoonlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Ikkuh, en volgens mij sjeft Peppo met mij mee.
Die 2 turken natuurlijk, dacht OPM ook. En Ralf en uhhh, ja goede vraag idd![]()
mie toequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Staat tog op pag. 1quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef PeerkeMikuni het volgende:
zie hierbovenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Aha, dan ken ik er al een paar persoonlijk
Komt bwt ook nog? En Rebbel? Zit nu iets te lezen over dat je zou filmen?
En waarom komen Raus en Mercy niet...
Yep, Rebbel sal ut sootju ongureguld wel ff op de guvoelugu plaat vastlegguquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik filmenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:10 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Wiseass:quote:
Lijkt me wel een strak plan ja, zeker ook die AO verzekering, you never knowquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
[..]
DAt dan weer wel ja
MAar beter gaat hij me ook even uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren enzo. Tevens wil ik ook een AO verzekering afsluiten enzo. Misschien kan ik beter even bij hem langs gaan deze week![]()
Euh, jij bent toch ook Rebbel niet of wel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik filmenUhhmmm ik geloof het niet hoor
Wilde alleen maar aardig zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:16 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Wiseass:
De volgende personen gaan mee: Makster, Pepijn, Worldpimber, Hicham, Roderick, bwt, PeerkeMikuni, OPM en Ralf.
Stond toch echt geen Rebbeltje bij, dus kon ik het niet weten...
Maar ik ben lui, vandaar dat ik het hier nog een keertje heb geroepen in plaats van HELEMAAL op die link te klikken![]()
Yup i know its your job so inform me wellquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lijkt me wel een strak plan ja, zeker ook die AO verzekering, you never knowen wat te denken van een verzekering die een deel van de hypotheek inlost i.g.v. overlijden
![]()
dat je ut maar ff weet, it's my job![]()
Rustig rustig rustig.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hé Makker wel bij de les blijven he....stijgen al die hypotheekvormpjes naar je bolluku![]()
IK FILM , JA![]()
![]()
Groen natuurlijk! Anders lijkt het net of je die ZX-7R hebt gestolenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gheghe, drom juistnee, zit echt te twijfelen nu met dat pak...of ik een groene
idd zal nemen of een pak als deze revit.
Is dat niet standaard dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
... en wat te denken van een verzekering die een deel van de hypotheek inlost i.g.v. overlijden![]()
dat je ut maar ff weet, it's my job![]()
- zo'n lang mogelijke rentevast periode afsluitenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Yup i know its your job so inform me well![]()
Heb mijn oom al zoiets horen roepen, maar ik ben gelukkig iemand die graag weet wat hij afsluit dus beter ga ik hem morgen gelijk ff bellen
Geef nog is mooie tips
Ga ik straks ff de koopovereenkomst doorlezen, ook leuk![]()
![]()
Oh wacht, ik snap het:quote:
Kijk thats the shitquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
- zo'n lang mogelijke rentevast periode afsluiten
- evt. pvi en pva inbouwen, premievrijstelling bij invaliditeit/arbeidsongeschiktheid
- en zorrug dat je partner de toko niet hoeft te verkopen bij een van beider overlijden
- en laat je goed voorrekenen wat je eg NETTO per maand kwijt bent, dus wat er elke maand van
je rekening wordt geincasseerd.
-en hou rekening met al je uitgaven, alleen jij weet wat je elke maand kwijt bent aan allerlei lasten
-en als laatste, mocht je evt. een krediet errugens hebben, extra hypotheek opnemen indien mogelijk en ut krediet aflossen, scheelt je weer een BKR registratie
dat was ut wel in een nutshell en enjoy reading
![]()
rekening krijg je zondag wel![]()
Nope, is niet standaard, maar wel errug aan te radenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat niet standaard dan?![]()
Mijn levensverzekering was voor 2 mensen dezelfde premie als in mijn uppie.
In verband met afsluitkosten, enz, enz.![]()
![]()
For zweitem mahl Herr. PeerkeMikuniquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:30 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Oh wacht, ik snap het:
En Rebbel? Zit nu iets te lezen over dat je zou filmen?
Daar bedoelde ik dus mee "Goh Rebbel; Zit nu iets te lezen over dat jij zou filmen?"
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef Makster het volgende:
Nou ik ga dat koopcontract doorlezen, have fun all
Im off
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |