abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 15:40:02 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32698313
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat zul jij een kutleven hebben als je dingen laat verpesten door kinderen. Of kom je naast vakantie niet buiten?
Zak in de stront, sunshine, Als ik een reis wil kunnen boeken naar een bestemming zonder kinderen wil ik dat gewoon. Ik laat mij niets verpesten door kinderen, maar zoals andere mensen zon willen tijdens hun vakantie, wil ik geen jengelende kutkoters om me heen, daar ben ik bereid voor te betalen, dus wat ben jij voor een loser om een mening te hebben over wat ik, en met mij vele anderen, voor een vakantie willen.
Ga jij lekker naar een kindervriendelijk hotel waar je in je zwemkleding kan dineren, prima, have fun, maar dat wil ik expliciet niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32698324
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef wonko het volgende:

[..]

Dus mensen mogen geen plezier hebben zonder andermans kinderen te moeten tolereren? Ook al doen ze het hele jaar niet anders dan andermans kinderen tolereren? Dat is pas een kutleven.
een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor, daardoor hoef je echt geen kutleven te krijgen.
Juist doordat je weinig tolerant bent, en je overal aan ergert wordt het allemaal wat lastiger.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 30 november 2005 @ 15:42:10 #203
45206 Pietverdriet
pi_32698379
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor..
Kijk naar je eigen, sunshine, als jij nu eens een beetje tolerant zou zijn voor wat andere mensen wel of niet willen op hun vakantie..
pi_32698442
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk naar je eigen, sunshine, als jij nu eens een beetje tolerant zou zijn voor wat andere mensen wel of niet willen op hun vakantie..
jah, zo kunnen we het ook doen indd.

Maar het verbaasd me gewoon dat je gaat huilen als er kinderen bij jou in de buurt zijn op je vakantie.
Fiets
pi_32698485
Als hjet nu een jongetje van 5 is die met sneeuwballen gooit.. Maar een Jongen van 17???
Kom op man, ik hoop dat je goed toegetakeld bent :d
  woensdag 30 november 2005 @ 15:49:02 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32698602
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef Nnelis het volgende:
Ik geloof er weinig van dat die vent gaat flippen door 1 sneeuwbal. Weet je zeker dat het geen ijsbal was die je door een open raam naar binnen gooide ofzo?
Hier in R'dam is een kereltje ooit doodgeschoten door 1 sneeuwbal

zo vreemd is dat niet
pi_32698735
quote:

een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor, daardoor hoef je echt geen kutleven te krijgen.
Juist doordat je weinig tolerant bent, en je overal aan ergert wordt het allemaal wat lastiger.
Een beetje incasseringsvermogen is best goed voor je, en als je een pak rammel krijgt dan gaat dat vanzelf weer over. Juist als je daarover gaat zeuren op een forum maakt je 't alleen maar erger voor jezelf.
pi_32698781
Goed het mag misschien niet maar als je ouders je geen manieren leren moet iemand anders het maar doen. Al die kudkinderen die direct over mishandeling zeuren als ze een keer een corrigerende tik krijgen.

Owja, en aangifte was verder wel de beste tip
Ze hebben verder toch niks te doen dan ouders van kudkinderen te woord staan.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_32699116
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:53 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Een beetje incasseringsvermogen is best goed voor je, en als je een pak rammel krijgt dan gaat dat vanzelf weer over. Juist als je daarover gaat zeuren op een forum maakt je 't alleen maar erger voor jezelf.
Ik vind een pak rammel een beetje over de top.
Fiets
pi_32699133
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:

Ik vind een pak rammel een beetje over de top.
Da's ook maar een mening.
pi_32699229
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:07 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Da's ook maar een mening.
en de wet
Fiets
pi_32699501
quote:

[..]

Mensen zijn het hele jaar tolerant..ze willen in hun vakantie niet tolerant hoeven zijn...kunnen ze beter genieten van de vakantie en wat meer ontspannen. Heeft niets met ergernis te maken.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32699564
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Hier in R'dam is een kereltje ooit doodgeschoten door 1 sneeuwbal

zo vreemd is dat niet
Ik dacht dat er wat anders uit de rechtzaak kwam? En hoeveel ongelukken zijn er gebeurd door het gooien van sneeuwballen?
pi_32699722
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef wonko het volgende:

[..]

Ik dacht dat er wat anders uit de rechtzaak kwam? En hoeveel ongelukken zijn er gebeurd door het gooien van sneeuwballen?
jah, dat kereltje is ineens niet meer doodgeschoten
Fiets
pi_32700301
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jah, dat kereltje is ineens niet meer doodgeschoten
Niet vanwege die sneeuwballen...eerder 'per ongeluk'.
pi_32700364
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:

en de wet
En waarom is die wet dan niet van toepassing op het gooien van sneeuwballen?
pi_32700477
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

En waarom is die wet dan niet van toepassing op het gooien van sneeuwballen?
waarom moet je kwaad met kwaad vergelden?
Fiets
pi_32700817
Ok, leuk verhaal, ben benieuwd hoe het afloopt, en of je pa al langs is geweest...
  woensdag 30 november 2005 @ 17:52:26 #220
3542 Gia
User under construction
pi_32702311
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef wonko het volgende:

[..]

Dus mensen moeten maar met de rotzooi zitten van andermans lol..dat slaan is niet goed te praten maar dat het kutkind lol denkt te moeten hebben met andermans eigendommen ook niet...hij gaat zijn vriendjes maar bekogelen.
Heb je gelijk in. Die man heeft alle recht om die kinderen weg te jagen en eventuele rotzooi op te laten ruimen. Maar slaan mag gewoon niet.
  woensdag 30 november 2005 @ 17:59:14 #221
45206 Pietverdriet
pi_32702503
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jah, zo kunnen we het ook doen indd.

Maar het verbaasd me gewoon dat je gaat huilen als er kinderen bij jou in de buurt zijn op je vakantie.
Ik ga niet huilen, die kinderen huilen.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:34:49 #222
3542 Gia
User under construction
pi_32707361
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ga niet huilen, die kinderen huilen.
Omdat jij ze geslagen hebt? Foei!
pi_32708200
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef _-rally-_ het volgende:

Laten we wel wezen: waarom gooit een 17-jarige sneeuwballen tegen een huis ? Juist: om een reactie uit te lokken, om te provoceren. En *daarom* zijn excuses wel degelijk op hun plaats, ongeacht of de uitgelokte reactie buitenproportioneel was. 17 is oud genoeg om eens wat besef van normen en waarden in de praktijk te brengen.
Dat rechtvaardigt nog steeds geen mishandeling van een volwassen persoon. Van een verbaal opstootje waren de betreffende kinderen waarschijnlijk ook wel genoeg geschrokken.. Een paar kinderen slaan, nee god dan heb je normen en waarden in je opvoeding mee gekregen hoor. O.a stalken is een aantasting in de privesfeer, geen sneeuwbal van sneeuw die hoogstenst twee keer per jaar voorkomt - gegooid door een puber - tegen je raam. .
pi_32708315
Als je geslagen wordt moet je hem de andere wang toekeren!

Zo zegt de Heer!
  woensdag 30 november 2005 @ 21:01:21 #225
3542 Gia
User under construction
pi_32708350
Uh, TS.....is je pa al bij hem op bezoek geweest? Of kan dat pas na de wedstrijd?
pi_32708414
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:

Zo zegt de Heer!
Je vergat in te loggen onder de juiste account Fuifduif.
pi_32708489
Wat een Tokkie-topic dit.

14-jarige jongetjes die via internet tegen een puber zeggen dat het kinderachtig is om met sneeuwballen te gooien.

Bah.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:37:19 #228
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_32709647
Me pa is nog niet geweest nee Eerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo veel uit, ik ga toch naar de politie. Maar eerst naar de dokter, misschien dat die onze kant van het verhaal kan ondersteunen door naar mijn oren te kijken.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_32709718
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:

Zo zegt de Heer!
En als je dan weer geslagen wordt?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:55:15 #230
3542 Gia
User under construction
pi_32710316
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
Me pa is nog niet geweest nee Eerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo veel uit, ik ga toch naar de politie. Maar eerst naar de dokter, misschien dat die onze kant van het verhaal kan ondersteunen door naar mijn oren te kijken.
Laat je nog wel even weten hoe het is afgelopen?

Enneh, succes!
pi_32710917
Nou dan wens ik die kerel succes. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
pi_32710988
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef Kloot-Jan het volgende:
En als je dan weer geslagen wordt?
Je andere wang weer toekeren.

gristenen zijn tenminste Echte Bikkels
pi_32724069
quote:
Eerlijk gezegd vind ik dat het allemaal wat lang duurt en denk ik dat er dus gewoon niets meer gebeurd.
pi_32745400
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat het allemaal wat lang duurt en denk ik dat er dus gewoon niets meer gebeurd.
Tsk tsk tsk...enig idee hoe happig de politie is om dit soort zaken op te nemen...je mag na een week of wat terugkomen om je verhaal te doen.
  zondag 4 december 2005 @ 09:33:03 #235
3542 Gia
User under construction
pi_32800562
Even klein schopje voor TS: nog nieuws?
pi_32801003
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Devolution het volgende:
Ik ben trouwens 17 jaar, en de rest van me vrienden zijn ook 17, 16 en 15.
Op die leeftijd nog triest met sneeuwballen gooien. Je hebt die klappen meer dan verdiend. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan van die josti's die sneeuwballen tegen de ramen gooien. Als ik er eentje te pakken krijg en het is iemand van een jaar of 17 dan krijgt hij op zeker hele harde klappen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32801091
Haha de ts is echt een mongool, eerst stoer roepen dat ie naar de politie gaat en vervolgens niet durfen.
Je ouders vonden het zeker ook terecht .

ik plijt voor een slotje
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_32801191
Ik pleit voor meer klappen voor de TS.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32801672
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:31 schreef Mute_Me het volgende:
Haha de ts is echt een mongool, eerst stoer roepen dat ie naar de politie gaat en vervolgens niet durfen.
Je ouders vonden het zeker ook terecht .

ik plijt voor een slotje
Wat ben jij een prutser zeg!!! De ene keer vind je dit, dan neem je je woorden terug en vind je dat. Make up your mind! Meeloper.
  zondag 4 december 2005 @ 11:20:00 #240
68357 pievdb
über-gay
pi_32801911
quote:
zielepoot,
je moet nu niet meer naar een dokter gaan, je had het direct moeten doen nadat je klappen gekregen hebt.
Er kan ondertussen vanalles gebeurt zijn.
En eerlijk gezegd, ga je eigen huis met sneeuwballen gaan bekogelen. heb een beetje meer respect voor zaken die van anderen zijn.
Een sneeuwbal op een muur kan geen kwaad, maar had je een ijsbal op een raam gegooid had het kunnen breken.

Overigens ben ik ook niet akkoord met de reactie van de man. Maargoed
pi_32802230
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Als mijn zoon (voorop gesteld dat ik een zoon had van 17) met zo'n verhaal thuis zou komen, zou 'ie niet lang daarna z'n excuses aan hebben staan bieden *en* zou ik, afhankelijk van de uitkomst van de hernieuwde kennismaking, namens mijn zoon aangifte hebben gedaan, want beiden zaten fout.
De enige juiste, en volwassen reactie.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_32802939
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Als mijn zoon (voorop gesteld dat ik een zoon had van 17) met zo'n verhaal thuis zou komen, zou 'ie niet lang daarna z'n excuses aan hebben staan bieden *en* zou ik, afhankelijk van de uitkomst van de hernieuwde kennismaking, namens mijn zoon aangifte hebben gedaan, want beiden zaten fout.
Hahaha, je zoon wordt in elkaar gebeukt vanwege een sneeuwbal en jij laat hem z'n excuses aanbieden aan zo'n kerel ............."sorry meneer, dat U me 5 keer op m'n muil hebt geslagen"

NG
GIRO 800800
pi_32803078
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:07 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Wat ben jij een prutser zeg!!! De ene keer vind je dit, dan neem je je woorden terug en vind je dat. Make up your mind! Meeloper.
Als je nou eens goed zou lezen had je geweten dat ik het altijd een stom idee heb gevonden dat hij naar de politie ging.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_32803375
quote:
Op woensdag 30 november 2005 06:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sinds wanneer klink jij als een pvda stemmende volkskrantlezer?
Je klinkt hier wel als een stoere he-man, maar straks ga je weer naar CUL het kokende wijf uithangen.
  zondag 4 december 2005 @ 12:57:52 #245
68357 pievdb
über-gay
pi_32804403
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

Je klinkt hier wel als een stoere he-man, maar straks ga je weer naar CUL het kokende wijf uithangen.
grove opmerking, die trouwens niets met het topic te maken heeft.
Heb jij geen hobby's?
Ik ben namelijk ook zo'n "kokend wijf".
pi_32805461
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef pievdb het volgende:

[..]

Heb jij geen hobby's?
Maar ben je ook zo'n misantroop als pietverdriet?
pi_32806824
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef pievdb het volgende:

[..]

Heb jij geen hobby's?
Ik doe gewoon het zelfde als pietverdriet hoor. Gewoon een beetje stoere spierballenpraat. Wordt je hard van. Stadsnicht.

Werkt het allerbeste. Gelijk rammen op dat smoeltje als ze met sneeuwballen gooien.
  zondag 4 december 2005 @ 15:50:35 #248
45206 Pietverdriet
pi_32809233
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Kloot-Jan het volgende:

[..]

Heb je door dat je hier veel meer over jezelf zegt dan over mij?
pi_32809552
quote:
Op zondag 4 december 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op die leeftijd nog triest met sneeuwballen gooien. Je hebt die klappen meer dan verdiend. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan van die josti's die sneeuwballen tegen de ramen gooien. Als ik er eentje te pakken krijg en het is iemand van een jaar of 17 dan krijgt hij op zeker hele harde klappen.
Waarom blijft iedereen hersenloos blaten over sneeuwballen op ramen. Hij gooide op een muur.
En als jij al wilt gaan rammen als een jongen van 17 in een lollige bui een balletje tegen je raam keilt...tut tut

Kijk, als TS idd dat huis heeft lopen etteren en een half uur met sneeuwballen heetf lopen bonken tegen de ramen, dan is het treiteren. Maar een bal tegen een muur...kom op zeg.
Zo voed ik mijn kinderen in ieder geval niet op.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32811210
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom blijft iedereen hersenloos blaten over sneeuwballen op ramen. Hij gooide op een muur.
En als jij al wilt gaan rammen als een jongen van 17 in een lollige bui een balletje tegen je raam keilt...tut tut

Kijk, als TS idd dat huis heeft lopen etteren en een half uur met sneeuwballen heetf lopen bonken tegen de ramen, dan is het treiteren. Maar een bal tegen een muur...kom op zeg.
Zo voed ik mijn kinderen in ieder geval niet op.
Iemand van 9 die sneeuwballen gooit weet niet beter, maar iemand van 17. Of het nu tegen een raam of tegen een muur is. Iemand van 17 weet waar hij/zij mee bezig is. De hele dag door worden er sneeuwballen tegen muren en ramen gegooid hier, als dan iemand van 17 loopt te kloten en je grijpt hem in de kraag dan kan ik best begrijpen dat je diegene wat klappen verkoopt. Niet meer dan terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')