Zak in de stront, sunshine, Als ik een reis wil kunnen boeken naar een bestemming zonder kinderen wil ik dat gewoon. Ik laat mij niets verpesten door kinderen, maar zoals andere mensen zon willen tijdens hun vakantie, wil ik geen jengelende kutkoters om me heen, daar ben ik bereid voor te betalen, dus wat ben jij voor een loser om een mening te hebben over wat ik, en met mij vele anderen, voor een vakantie willen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat zul jij een kutleven hebben als je dingen laat verpesten door kinderen. Of kom je naast vakantie niet buiten?
een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor, daardoor hoef je echt geen kutleven te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus mensen mogen geen plezier hebben zonder andermans kinderen te moeten tolereren? Ook al doen ze het hele jaar niet anders dan andermans kinderen tolereren? Dat is pas een kutleven.
Kijk naar je eigen, sunshine, als jij nu eens een beetje tolerant zou zijn voor wat andere mensen wel of niet willen op hun vakantie..quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor..
jah, zo kunnen we het ook doen indd.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen, sunshine, als jij nu eens een beetje tolerant zou zijn voor wat andere mensen wel of niet willen op hun vakantie..
Hier in R'dam is een kereltje ooit doodgeschoten door 1 sneeuwbalquote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef Nnelis het volgende:
Ik geloof er weinig van dat die vent gaat flippen door 1 sneeuwbal. Weet je zeker dat het geen ijsbal was die je door een open raam naar binnen gooide ofzo?
Een beetje incasseringsvermogen is best goed voor je, en als je een pak rammel krijgt dan gaat dat vanzelf weer over. Juist als je daarover gaat zeuren op een forum maakt je 't alleen maar erger voor jezelf.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor, daardoor hoef je echt geen kutleven te krijgen.
Juist doordat je weinig tolerant bent, en je overal aan ergert wordt het allemaal wat lastiger.
Ik vind een pak rammel een beetje over de top.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:53 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Een beetje incasseringsvermogen is best goed voor je, en als je een pak rammel krijgt dan gaat dat vanzelf weer over. Juist als je daarover gaat zeuren op een forum maakt je 't alleen maar erger voor jezelf.
Da's ook maar een mening.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind een pak rammel een beetje over de top.
en de wetquote:
Mensen zijn het hele jaar tolerant..ze willen in hun vakantie niet tolerant hoeven zijn...kunnen ze beter genieten van de vakantie en wat meer ontspannen. Heeft niets met ergernis te maken.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een beetje tolerantie kan geen kwaad hoor, daardoor hoef je echt geen kutleven te krijgen.
Juist doordat je weinig tolerant bent, en je overal aan ergert wordt het allemaal wat lastiger.
Ik dacht dat er wat anders uit de rechtzaak kwam? En hoeveel ongelukken zijn er gebeurd door het gooien van sneeuwballen?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Hier in R'dam is een kereltje ooit doodgeschoten door 1 sneeuwbal
zo vreemd is dat niet
jah, dat kereltje is ineens niet meer doodgeschotenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wat anders uit de rechtzaak kwam? En hoeveel ongelukken zijn er gebeurd door het gooien van sneeuwballen?
Niet vanwege die sneeuwballen...eerder 'per ongeluk'.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, dat kereltje is ineens niet meer doodgeschoten![]()
waarom moet je kwaad met kwaad vergelden?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
En waarom is die wet dan niet van toepassing op het gooien van sneeuwballen?
Heb je gelijk in. Die man heeft alle recht om die kinderen weg te jagen en eventuele rotzooi op te laten ruimen. Maar slaan mag gewoon niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:21 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus mensen moeten maar met de rotzooi zitten van andermans lol..dat slaan is niet goed te praten maar dat het kutkind lol denkt te moeten hebben met andermans eigendommen ook niet...hij gaat zijn vriendjes maar bekogelen.
Ik ga niet huilen, die kinderen huilen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, zo kunnen we het ook doen indd.
Maar het verbaasd me gewoon dat je gaat huilen als er kinderen bij jou in de buurt zijn op je vakantie.
Omdat jij ze geslagen hebt? Foei!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga niet huilen, die kinderen huilen.
Dat rechtvaardigt nog steeds geen mishandeling van een volwassen persoon. Van een verbaal opstootje waren de betreffende kinderen waarschijnlijk ook wel genoeg geschrokken.. Een paar kinderen slaan, nee god dan heb je normen en waarden in je opvoeding mee gekregen hoor. O.a stalken is een aantasting in de privesfeer, geen sneeuwbal van sneeuw die hoogstenst twee keer per jaar voorkomt - gegooid door een puber - tegen je raam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef _-rally-_ het volgende:
Laten we wel wezen: waarom gooit een 17-jarige sneeuwballen tegen een huis ? Juist: om een reactie uit te lokken, om te provoceren. En *daarom* zijn excuses wel degelijk op hun plaats, ongeacht of de uitgelokte reactie buitenproportioneel was. 17 is oud genoeg om eens wat besef van normen en waarden in de praktijk te brengen.
Je vergat in te loggen onder de juiste account Fuifduif.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
Als je geslagen wordt moet je hem de andere wang toekeren!
Zo zegt de Heer!
En als je dan weer geslagen wordt?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
Als je geslagen wordt moet je hem de andere wang toekeren!
Zo zegt de Heer!
Laat je nog wel even weten hoe het is afgelopen?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
Me pa is nog niet geweest neeEerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo veel uit, ik ga toch naar de politie. Maar eerst naar de dokter, misschien dat die onze kant van het verhaal kan ondersteunen door naar mijn oren te kijken.
Je andere wang weer toekeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef Kloot-Jan het volgende:
En als je dan weer geslagen wordt?
Eerlijk gezegd vind ik dat het allemaal wat lang duurt en denk ik dat er dus gewoon niets meer gebeurd.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
Me pa is nog niet geweest neeEerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo veel uit, ik ga toch naar de politie. Maar eerst naar de dokter, misschien dat die onze kant van het verhaal kan ondersteunen door naar mijn oren te kijken.
Tsk tsk tsk...enig idee hoe happig de politie is om dit soort zaken op te nemen...je mag na een week of wat terugkomen om je verhaal te doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat het allemaal wat lang duurt en denk ik dat er dus gewoon niets meer gebeurd.![]()
Op die leeftijd nog triest met sneeuwballen gooien.quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Devolution het volgende:
Ik ben trouwens 17 jaar, en de rest van me vrienden zijn ook 17, 16 en 15.
Wat ben jij een prutser zeg!!! De ene keer vind je dit, dan neem je je woorden terug en vind je dat. Make up your mind! Meeloper.quote:Op zondag 4 december 2005 10:31 schreef Mute_Me het volgende:
Haha de ts is echt een mongool, eerst stoer roepen dat ie naar de politie gaat en vervolgens niet durfen.
Je ouders vonden het zeker ook terecht.
ik plijt voor een slotje![]()
zielepoot,quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
De enige juiste, en volwassen reactie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als mijn zoon (voorop gesteld dat ik een zoon had van 17) met zo'n verhaal thuis zou komen, zou 'ie niet lang daarna z'n excuses aan hebben staan bieden *en* zou ik, afhankelijk van de uitkomst van de hernieuwde kennismaking, namens mijn zoon aangifte hebben gedaan, want beiden zaten fout.
Hahaha, je zoon wordt in elkaar gebeukt vanwege een sneeuwbal en jij laat hem z'n excuses aanbieden aan zo'n kerelquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Als mijn zoon (voorop gesteld dat ik een zoon had van 17) met zo'n verhaal thuis zou komen, zou 'ie niet lang daarna z'n excuses aan hebben staan bieden *en* zou ik, afhankelijk van de uitkomst van de hernieuwde kennismaking, namens mijn zoon aangifte hebben gedaan, want beiden zaten fout.
Als je nou eens goed zou lezen had je geweten dat ik het altijd een stom idee heb gevonden dat hij naar de politie ging.quote:Op zondag 4 december 2005 11:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Wat ben jij een prutser zeg!!! De ene keer vind je dit, dan neem je je woorden terug en vind je dat. Make up your mind! Meeloper.
Je klinkt hier wel als een stoere he-man, maar straks ga je weer naar CUL het kokende wijf uithangen.quote:Op woensdag 30 november 2005 06:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer klink jij als een pvda stemmende volkskrantlezer?
grove opmerking, die trouwens niets met het topic te maken heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Je klinkt hier wel als een stoere he-man, maar straks ga je weer naar CUL het kokende wijf uithangen.
Maar ben je ook zo'n misantroop als pietverdriet?quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef pievdb het volgende:
[..]
grove opmerking, die trouwens niets met het topic te maken heeft.
Heb jij geen hobby's?
Ik ben namelijk ook zo'n "kokend wijf".
Ik doe gewoon het zelfde als pietverdriet hoor. Gewoon een beetje stoere spierballenpraat. Wordt je hard van. Stadsnicht.quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef pievdb het volgende:
[..]
grove opmerking, die trouwens niets met het topic te maken heeft.
Heb jij geen hobby's?
Ik ben namelijk ook zo'n "kokend wijf".
Heb je door dat je hier veel meer over jezelf zegt dan over mij?quote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Je klinkt hier wel als een stoere he-man, maar straks ga je weer naar CUL het kokende wijf uithangen.
Waarom blijft iedereen hersenloos blaten over sneeuwballen op ramen. Hij gooide op een muur.quote:Op zondag 4 december 2005 10:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog triest met sneeuwballen gooien.Je hebt die klappen meer dan verdiend. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan van die josti's die sneeuwballen tegen de ramen gooien. Als ik er eentje te pakken krijg en het is iemand van een jaar of 17 dan krijgt hij op zeker hele harde klappen.
Iemand van 9 die sneeuwballen gooit weet niet beter, maar iemand van 17. Of het nu tegen een raam of tegen een muur is. Iemand van 17 weet waar hij/zij mee bezig is. De hele dag door worden er sneeuwballen tegen muren en ramen gegooid hier, als dan iemand van 17 loopt te kloten en je grijpt hem in de kraag dan kan ik best begrijpen dat je diegene wat klappen verkoopt. Niet meer dan terecht.quote:Op zondag 4 december 2005 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen hersenloos blaten over sneeuwballen op ramen. Hij gooide op een muur.
En als jij al wilt gaan rammen als een jongen van 17 in een lollige bui een balletje tegen je raam keilt...tut tut![]()
Kijk, als TS idd dat huis heeft lopen etteren en een half uur met sneeuwballen heetf lopen bonken tegen de ramen, dan is het treiteren. Maar een bal tegen een muur...kom op zeg.
Zo voed ik mijn kinderen in ieder geval niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |