En dan maar gewoon der flink op los slaan?quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Argento het volgende:
Aangifte is altijd mogelijk, maar die vent heeft gewoon zn buik vol van kutkinderen als jij en je vriendjes.
Nee, natuurlijk niet. Daarom zeg ik ook dat je aangifte kunt doen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:20 schreef Devolution het volgende:
[..]
En dan maar gewoon der flink op los slaan?
Is aan je gedrag niet te merken.quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Devolution het volgende:
Ik ben trouwens 17 jaar, en de rest van me vrienden zijn ook 17, 16 en 15.
true, en ik (ook 17) had die vent gewoon een knal verkocht hoorquote:Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef Mute_Me het volgende:
haha kneus!
Je verdiende loon, als iedereen zo hard op zou treden zouden we nu teminste geen allochtonen hoeven knuffelen en jeughonken hoeven plaatsen.
Ah gut, zure hoer dat je bent .quote:Op maandag 28 november 2005 21:32 schreef Mute_Me het volgende:
haha kneus!
Je verdiende loon, als iedereen zo hard op zou treden zouden we nu teminste geen allochtonen hoeven knuffelen en jeughonken hoeven plaatsen.
Erg verstandig ja...quote:We zijn zo verstandig geweest om niet terug te slaan.
Welke mishandelingquote:Op maandag 28 november 2005 21:43 schreef Arti het volgende:
[sarcasme]
tuurlijk iemand in elkaar slaan omdat hij een sneeuwbal gooide is heel normaal
[/sarcasme]
aangifte doen van mishandeling, sinds wanneer kan het niet meer met woorden alleen afgestraft worden.
en daarna kun je lekker een celletje met hem delenquote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef Camplo het volgende:
Kneus weet je waar ie woont?
Vanavond heen, alle ruiten inketsen, gaypride worldwide op die auto zetten, 30 eieren kopen en allemaal tegen de muren van ze huis gooien, gaat er nooit meer uit.
Graffiti ook nog mogelijk die vent zal het bekopen.
Nee, hij gooide sneeuwballen tegen een huis waar hij niet van wist waar het stondquote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef Camplo het volgende:
Kneus weet je waar ie woont?
quote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is aan je gedrag niet te merken.
Daar staat al dat de Audi TT z'n favoriete auto is, dus kunnen de conclusies vanzelf wel getrokken wordenquote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef TranceAction het volgende:
He en je zet in je fotoboek dat je een man bent maar dat klopt niet je moet zetten dat je een mietje bent!
Met zijn vijven laten jullie je zo nu en dan een klap verkopen terwijl volwassenen uit de straat komen kijken ???quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Devolution het volgende:
zo nu en dan een klap voor mij en me vrienden (ik 3 in totaal, en 4 andere vrienden elk 1). We zijn zo verstandig geweest om niet terug te slaan. Er kwamen ook volwassenen uit de straat kijken, dus getuigen hebben we genoeg.
Het land gaat ook kapot aan die brutale etters die je aankijken van "Hoezo mag ik geen sneeuwballen tegen jouw raam blijven flikkeren?" En nee, de ouders luisteren eveneens niet.quote:Op maandag 28 november 2005 23:07 schreef Holyjoe het volgende:
Voor iedereen die loopt te verkondigen dat het "terecht" is dat hij klappen kreeg: Dit soort gedrag is dus precies waar dit land kapot aan gaat, ik ben geen moraalridder maar die campagne m.b.t. dat korte lontje is hier prima van toepassing op.
Ik hou de kinderen hier voor de deur ook in de gaten als ze aan het spelen zijn met sneeuwballen of wat dan ook tussen de auto's, en als ik vindt dat ze te ver gaan zeg ik er wat van en dat is vaak voldoende ... Iedereen heeft vroeger wel eens kattekwaad uitgehaald of een sneeuwbal gegooid, en zolang je geen schade aanricht is er niks aan de hand.
En voor TS: morgen idd aangifte doen ... dit is echt geen NORMAAL gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |